Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Noen som vet om det kommer noen PvP til PvE transfer? Jeg har liten interesse av å bruke tid på å tilfredsstille 14 år gamle drittunger ved å la de ganke meg når jeg har 50% liv og 0 mana og de er 5-10 leveler høyere enn meg.

PvP honor systemet er den minst gjennomarbeida dritten Blizzard overhode har lagt sine hender på. Det er best for de at de åpner for transfer.
 
14 år... Drittunger... :grine:
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av Affable Ostrich@02.05.2005, 19.18
14 år... Drittunger...  :grine:
214768​
Det er ingen nødvendig sammenheng mellom ordene, men du finner nok av de i WoW som du kan bruke de to beskrivelsene på :p

:kos:
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Tror ikke jeg er så dårlig til å være hunter i grunn... Fått meg Raptor's End now funker som bare det! Tok forresten en lvl. 35 Tauren druid på lvl 35 da jeg selv var på lvl. 28!! Eneste han klarte å gjøre var å få peten min til å sovne, heale seg selv og ta ca. 200 hp... Sto der i et par sekunder bare av ren overraskelse...
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Ehm er det noe galt med spillet??? Nesten alle karakterene mine er borte... Ehm har kun en karakter igjen på Argent dawn, en lvl 6 Orc Shaman... Jævlig vondt i magen akkurat nå!

Kommer meg ikke inn på wow-europe siden heller...

:( :grine: :(
 
Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra@02.05.2005, 20.28
Ehm er det noe galt med spillet??? Nesten alle karakterene mine er borte... Ehm har kun en karakter igjen på Argent dawn, en lvl 6 Orc Shaman... Jævlig vondt i magen akkurat nå!

Kommer meg ikke inn på wow-europe siden heller...

:(  :grine:  :(
214771​
Det har oppstått en bug i spillet, og det er omtrent 10% av alle spillere som har fått charene dems sletta :grine:

De får fiksa det men det kommer til å ta dager... lange dager...



:ler:
 
Jeg håper det var en dårlig spøk. :(

get some levels noob
 
ja, dårlig, og ikke minst OND spøk.. :kul:
 
De restarter serverne =(


Otherguy har forøvrig sluppet sin film nr. 4. Bare synd jeg ikke er premium member av warcraftmovies =(

SH4


EDIT: ser de har laget public mirror nå! =D


EDIT2: Men ingen servers >_<
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Hvorfor faen kan ikke Blizzard ha WoW siden sin oppe når serverne er nede? jævlig greit å vite hva som skjer... Får jo faen ikke spilt en dritt!! Og jeg vil spille nå, akkurat som for en time sia...

Edit: nå kom jeg faktisk inn og :svette: alle charsa var der og greier...
 
get some levels noob.

Siden var oppe med informasjon om hvorfor serverene var nede. Men jeg antar du tror de slår av sidene sine fordi serverene er nede, slik at slike som deg kan bli sinte på dem med vilje?


getsomelevelsnoob.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Hmm... Nei! Sjekka siden men det stod at serveren til siden lå nede... hold kjeft og ikke oppfør deg som en jævla drittunge! noob my ass :tommelned:
 
Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra@02.05.2005, 19.25
Tror ikke jeg er så dårlig til å være hunter i grunn... Fått meg Raptor's End now funker som bare det! Tok forresten en lvl. 35 Tauren druid på lvl 35 da jeg selv var på lvl. 28!! Eneste han klarte å gjøre var å få peten min til å sovne, heale seg selv og ta ca. 200 hp... Sto der i et par sekunder bare av ren overraskelse...
214770​
Da har du enten møtt tidenes dårligste druid, eller så hadde han rez sickness =p
 
Altså skjønner ikke helt hva det er å ta på vei for at charsa er borte osv, det hender ca en gang i uka og folk klikker like mye hver gang, ta det med ro og ta dere en tur ut istede...
 
Alt funker fett her...
 
Er det bare meg, eller er det flere som ikke kommer inn på WoW akkurat nå. Når jeg logger inn, kommer jeg til sucsess, men så tar det hundre år før jeg kommer inn, og da på choose server etc. Når jeg velger "Daggerspine" kommer jeg ikke inn. Hva faen skjer liksom? Hmmm ...

Skjønner at det stadig kommer nye WoW spiller og at servere blir overbelastet etc, men syntes det har tatt litt av i det siste. Er noe galt nesten hver dag.
 
Har måttet avlyste svinmange instance runs fordi hele Eastern Kontinent lagger. Lite vitså dra til Dire Maul når du har lyst på class settet liksom. =\

Eneste gangene det er spillbart er tidlig på dagen og på natta, og det er ikke alle som kan spille da.
 
Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra@02.05.2005, 23.07
Hmm... Nei! Sjekka siden men det stod at serveren til siden lå nede... hold kjeft og ikke oppfør deg som en  jævla drittunge! noob my ass :tommelned:
214859​

Get some levels, noob. :D

Neocon da. Du var jo så søt. :D
Jeg betalte deg for å tape. :flau: