Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Ja, vis du skal starte på et sted, kan du like godt starte der det er mange Spillegale =D
Sylvanas.

Level 59 i dag, og grinda sirka 60k exp inn i leveel 60.
I morgen når jeg står opp er det grinding helt til jeg er ferdig (vis ikke jeg blir ferdig før 18:00 så kommer jeg til og dinge i BRD) :) ^_^

Hakara: Er stolt eier av über øks:) (Er level 21 nå)

Eneste jeg trenger for fremtidig equipments nå er et 2H våpen =D
 
I går var vi i blasted lands i 7 timer for å prøve å ta kazzak. Vi hadde vært der siden han spawnet, men da vi skulle begynne kom det 6 stk fra en horde guild og griefet oss hver gang vi prøvde. Etter hvert kom hele deres raid inn i blasted lands, men de prøvde ikke å ta han da heller. De satt bare og ventet til vi skulle prøve for å wipe oss.

Etterhvert kom Kozeloz og hans allianse til unnsetning, så vi byttet på å ta Kazzak og holde horde unna. Men noen horde har åpenbart ikke noe liv, så de fortsatte å griefe oss etter at raidet til horde hadde gitt opp. Tre stykk uten armor løp inn og døde, igjen og igjen.
Hverken oss eller Kozeloz sin gjeng klarte Kazzak på grunn av det. Det jeg tror reddet oss var at en i raidet vårt kjente en av dem som griefet, så han ringte han og sa han skulle drite i det. Etter det roet det seg.
Vi klarte det, mest fordi det kun var en horde som prøvde å dø. og vi klarte å drepe han før han wipet oss. Jeg er sikker på at Kozeloz sin guild-allianse-ting hadde klart det også (finn et navn til det slik at det blir lettere å omtale det >_< )

Hvis du spiller alliance på Burning Blade, KoS-list Shaft og Omj, og ignore Arkoan, en fyr fra RB som er godvenner med hordene og sto midt iblant dem uten at de gjorde han noe og var plagsom. Hvis det ikke var god nok grunn, så bare gjør det fordi han ikke har noe liv, som sitter på en stein i 7 timer og ler når vi wiper pga vennene hans.
Hvis du spiller horde, så ignorer Shaft og Omj, og helst drep Arkoan noen ganger. Han føler seg altfor trygg blant horde så han bør bli corpse campet noen ganger.
 
:ler:

Navnet er vel "The Alliance" eller noe. Sounds cheesy, men hva skal man gjøre? Jeg ser helst ikke at guildene merger heller. Jeg liker den vanlige Raid Leaderen, Judia, ganske godt, og det er en del kule folk i guildene, men Edge inneholder to av de mest idiotiske tullingene jeg noensinne har vært borti. Nesten. En dum hunter som bidro sterkt til å wipe oss på Garr ved å fortelle warrioren i groupen om å gjøre motsatt av planen,og fikk kjeft fra co-lederen av raidet og deretter forlater raidet pga det, og lager en post etterpå alà "Om han er med, er ikke jeg med wah wah wah" og kjæresten hans. Brenn og dø, dramaqueens. Synd jeg ikke fikk lov til å flame dem mer. :(

Dere gjorde egentlig de beste forsøka mens horde holdt på, synes jeg. DPS-en deres var mye raskere enn vår, og idiot-Magene våre fatta ikke at SEKS debuff-slots for Fireball kanskje er LITT for mye. Meh. Når jeg så en fireball etter den andre komme opp, og nærme seg Sunder Armor visste jeg at uansett hvor mye Feint jeg spamme kom jeg til å dø. :D

RB, Royal Blood er idioter, og Arkoan er bare taper. Det var også en (bare 1 ... ) Remorseless-kar som prøvde å få oss til å stikke eller noe. Overlegne typer. Berzerk er også en utrivelig kar.

Slow Legion. Ti minutter på å buffe. :rulleøyne:
 
Opprinnelig skrevet av Akuma@29.07.2005, 10.41
I går var vi i blasted lands i 7 timer for å prøve å ta kazzak. Vi hadde vært der siden han spawnet, men da vi skulle begynne kom det 6 stk fra en horde guild og griefet oss hver gang vi prøvde. Etter hvert kom hele deres raid inn i blasted lands, men de prøvde ikke å ta han da heller. De satt bare og ventet til vi skulle prøve for å wipe oss.

Etterhvert kom Kozeloz og hans allianse til unnsetning, så vi byttet på å ta Kazzak og holde horde unna. Men noen horde har åpenbart ikke noe liv, så de fortsatte å griefe oss etter at raidet til horde hadde gitt opp. Tre stykk uten armor løp inn og døde, igjen og igjen.
Hverken oss eller Kozeloz sin gjeng klarte Kazzak på grunn av det. Det jeg tror reddet oss var at en i raidet vårt kjente en av dem som griefet, så han ringte han og sa han skulle drite i det. Etter det roet det seg.
Vi klarte det, mest fordi det kun var en horde som prøvde å dø. og vi klarte å drepe han før han wipet oss. Jeg er sikker på at Kozeloz sin guild-allianse-ting hadde klart det også (finn et navn til det slik at det blir lettere å omtale det  >_< )

Hvis du spiller alliance på Burning Blade, KoS-list Shaft og Omj, og ignore Arkoan, en fyr fra RB som er godvenner med hordene og sto midt iblant dem uten at de gjorde han noe og var plagsom. Hvis det ikke var god nok grunn, så bare gjør det fordi han ikke har noe liv, som sitter på en stein i 7 timer og ler når vi wiper pga vennene hans.
Hvis du spiller horde, så ignorer Shaft og Omj, og helst drep Arkoan noen ganger. Han føler seg altfor trygg blant horde så han bør bli corpse campet noen ganger.
246217​

Hvorfor reporta du de ikke? Spesielt griefing på Kazzak er det streng straff på... Det er til og emd en egen regel som sier spesifikt at det ikke er lov å gjøre med han... Tror faktsik dette er en ban grunn...
 
Har disconnecta 6 ganger allerede!! faens drit. Er i Scholo og greier.
 
Jeg har det helt fint :D *rispe i såret*

"[Gnoggy] has come online"
"[Guild] [Gnoggy]: Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..."
"Gnoggy has gone offline"

:ler:

...


:(
 
Emerald Dream funker ikke nei. Tenkte at jeg kunne starte opp en druid der siden jeg ikke har prøvd det før. Kom meg halveis inn i startfilmen før det disconnecta.
Blizzard kan brenne. Betaler ikke over 100 kr månden for å sitte å se på påloggings-menyen altså.