Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Vel de listene der er vel ikke helt korrekte, minimum lvl der er bare for å gjøre små quests helt i begynnelsen, mens de virkelig harde questa er røde som faen...
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Toz: Jeg spiller horde på Stormscale. Troll priest, straks 35.

Gleder meg til mount, har ikke hatt det før. Mine høyeste personer ble bare lvl 30 før jeg ble lei.

EDIT: Jeg har hørt at Blizzard har lovet Troll priest noen bedre racial spells etterhvert. Er det sant?
 
Dinget endelig 40 og har fått meg mount, men hva skal jeg gjøre nå? Noen forslag?
 
faen! jævla drittspillet hopper hele tiden ut til skrivebordet! Kommer inn igjen med en gang, men når du er midt i en kamp og spillet bare legger seg ned på start-linjen så er det sinnsykt irriterende!

Noen som har hørt om dette før?
 
HAr du sjekket om du har et program som kjører i bakgrunnen som gjør dette? hadde dette problemet for en stund, det viste seg at det var spyware scanninng som startet automatisk...
 
Jeg satt rett og slett ukentlig scan til lørdag kl 2... Da er jeg aldri hjemme uansett istede for å ha det på daglig scan kl 2...
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Hatt samme problemet med den trådløse musa, når den får dårlig batteri spammer den meldinger som flasher legger ned WoW konstant. KBD.exe er fux...
 
Hadde den mest utrolig tøffe RP-sesjonen i kveld. Jeg lo faktisk HØYT ut mange ganger. Det var så utrolig morro. Blinkie og Honkward on the adventures! Forvent mange bildeserier i tiden fremover. :ler:
En sint gnom mage med tourettes-aktig attitude problemer, og en fyllik av en prest. Det er det beste. Beste!
 
Så er ikke jeg med :< Jeg er jo selve humor på boks.

I morgen har jeg challenge of teh week til meg selv, Jeg skal gå hele dagen _uten_ å spille wow. :eek:
 
se hva jeg har akkurat gått til anskaffelse av!
Zboard ^_^
kjøpte et eget "brett" med spesielle wow taster i tillegg, som har egne knapper for chat funksjoner, emotes osv.
en liten wow-hores våte drøm :svette:

WoW ble plutselig mye gøyere ;)
 
Kroninsk onnani vil vise deg veien. =D
 
Opprinnelig skrevet av Crizpy@12.08.2005, 03.39
Endelig droppa valor breastplate.
Har hjelm bracer og brøstplata (!) /roar
250430​
En mongolid warrior som ninja den fra meg i UBRS. Jeg klikka i vinkel. Han hadde brukt opp needen sin på blackhand doomsaw, mens jeg hadde brukt opp min på noen bukser. Da valor droppa rulla han mens jeg passa! Selv om vi hadde diskutert hardt rullereglene før vi byndte og vi vart enige om 1 need per person. Forbanna nisse av en dritt.

Det som skulle ha skjedd var at han skulle ha passa, for å så rulle opp igjen på random 100. :ninja: