Spillegals WoW-guild

#81
Warriors kan bruke alle våpen, utenom Wands. For å bli med i guilden er det bare å sende en whisper (/whisper <nick /w <nick) til en i guilden som er online.

Har dere ikke gjort det enda skal jeg få fiksa sånn at alle kan invite osv i morra.
 
#82
SITAT(Yetipants @ 18.12.06, 23.20) 42854
Jeg for min del tenkte å rusle ned til det der Stormwind Castle, siden det virker som om det er der de kule gutta henger. Level seks nå, forresten.

Går det an å bruke gønnere hvis jeg er Warrior, forresten? Og hvordan blir jeg med i lauget? :p
[/b]
Bare et tips til deg anngående turen til stormwind. Om du ikke har fått med deg det er en en undergrundsbane som går fra tinker town i Ironforge til stormwind, så slipper du å dæve i en halv evighet på veien nedover:p

For å lære endel våpen må du dra til en weapon master og lære deg våpen. Disse finner du som regel i de store byene også er det alltid bare å spørre en vakt i en av byene om hvor de befinner seg. Vet ikke hvor mye du fikk med deg av sånt sist gang du spillte...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#83
Tror jeg allerede har kommet lengre enn sist, hjelper litt å spille som en kis som tåler noe mer enn et kraftig vindpust før han går i grava. Uansett så fant jeg ut veldig lite sist jeg spilte, aner ikke hvor man må gå for å få info. Alle vakter og sånt sier bare "dra deg vekk din bavian" og sånt, og folka på pratekanalene skriver bare ting som "wts gxcp bomdfn" og sånt.

Uansett fant jeg den banen. Siden det var øde der begynte jeg bare å gå langs skinnegangen. Funka fett, det. ;)

Sånn ellers, støtte akkurat på en utrolig irriterende bug. Plutselig gikk det ikke an å loote noe som helst. Noen andre som har opplevd det?
 
#84
Hehe, du kan også vente på toget som kommer:p Lootbugs ja, det er sinnsykt irriterende, pleier ikke var lenge når det skjer og det hender ofte pågrunn av serverlag... Warrior er gøy å spille ja og det anbefales å gå Arms eller fury når du velger talents på lvl 10, for mer skade. Protection kan du gå om du satser på å gå igjennom spillet som en tank, noe som jeg har hørt blir ganske kjipt, derav ordet "cookie-cutter". Arms hvis du vil bruke 2handers og fury om du vil bruke to våpen...
 
#85
Du snakker om dette med å være ukjent Yeti. Jeg husker mine glansdager som fersking i spillet. Heldigvis møtte jeg på en kineser, ja en vassekte kinamann, som allerede hadde en level 50 character (Og dette var da man måtte stoppe opp og få tilbake pusten da man så en person på mount!), som da ville starte en ny en.

Hans dårlige engelsk ble veid opp med intuitive emotes og lure ordvalg, han viste meg Azertoth på en veldig fin måte, og når jeg tenker tilbake på alle gangene jeg ikke forsto hva jeg skulle gjøre, hvordan jeg skulle gjøre det, og ikke minst hvorfor, blir jeg fortsatt forbløffet over at en person var villig til å hjelpe en så mye.

Men! Hvorfor gidder man? Vel, som de fleste vet blir ikke spillere med ekstremt dårlig grammatik (og venligst -> se på klokka -> jeg har ikke lagt meg -> se bort fra mine skrivefeil) veldig godt motatt i en verden hvor man må kommunisere.
Jeg, og min venn, som også delte vennskap med denne Kineseren, ble gode venner med ham. Da jeg hadde nådd level 20, eller noe i den duren, måtte han dra tilbake til Kina i en månede, det ble dessverre det siste vi så av ham. Hans siste ord var, etter min tolkning, oversatt til norsk; "Takk for at dere spilte med meg, det er få som orker det. Håper vi sees snart"

Moralen er altså: Er du ny i wow? Finn deg en kinamann.


Ellers så er lootbugen beskrevet som en feil som skjer i et millisekund hvor du mister forbindelsen med serveren, akkurat i det man han trykket på liket for å loote, før looten dukker opp. Hvorfor de ikke har fikset det, vet ikke engang blizzard.

Mer gode nyheter anngående min wow-ing: En ukjent sigøyner som var i den gamle guilden min, har sett et bilde av mitt pass, som lå relativt skjult på min FTP-server, samt fine bilder av mitt kreditkort. Han har da ringt blizzard, fått byttet email og passord.

Men not to wory, jøden har ikke CD-key, og jeg snakket med account og billing, og smarten hadde klart å registrere det samme visa-kortet på begge sine kontoer, navnet på emailene kontoene var registrert på var også forbausende like (fikk jeg høre av personen i røret), at de måtte sjekke hvilket navn disse var registrert i.
Det var samme navn, de hadde også bevist med sikkerhet at begge kontoene har vært i aktiv bruk fra samme IPadresse. De kontaktet da et eller annent firma i dette landet hvor negeren bodde, som sjekket om IPene kom fra en hjemmeadresse, og man kunne da konkludere med at personen som tok kontoen min, var samme eier av denne kontoen. Dermed blir kontoen hans slettet i morgendagen, og jeg får tilbake min i tipp topp stand, jeg måtte visst vente 1 dag, (fra å med klokken 17.00 i går) fordi blizzard må gjøre ett eller annent som visst nok var nødvendig, og utføre nødvendige rollbacks for mine karakterer.

Jeg fikk ihvertfall kontoen hans slettet, men en ting er sikkert; drar jeg til Danmark i nærmeste fremtid, er det en dansk 16 åring jeg skal besøke.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#86
Herlig, Eivind. :D Justice for all.

Kan hende jeg lager Sechsbeard i kveld - vi får se. Det er så frøktli' gøy å spille på Cycerin nå som jeg har kjøkkenkniven fra WSG og 1200 hp.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#87
SITAT(Eivind @ 19.12.06, 06.58) 42889
Moralen er altså: Er du ny i wow? Finn deg en kinamann.
Ellers så er lootbugen beskrevet som en feil som skjer i et millisekund hvor du mister forbindelsen med serveren, akkurat i det man han trykket på liket for å loote, før looten dukker opp. Hvorfor de ikke har fikset det, vet ikke engang blizzard.[/b]
Får satse på at SG-lauget kan være kinamann-substitutter for meg, da. :kos:

Og ikke vet jeg om det er samme bug vi snakker om, men jeg fikk altså ikke til å loote noe som helst uansett hvor mange ganger jeg trykket på greiene. Får se om det er fiksa nå, jeg gadd ikke mer i går pga. den feilen.
 
#88
Ikke for å virke helt "nextgentel-helpdesk-dude" her nå, men hva er det du dreper? Kan hende de ikke dropper noe.

Lootbugs blir vanligvis fikset ved å lukke spillet, fortsetter det veldig lenge kan du sende en ticket til en GM.
 
#89
Du var jo i party med meg når dette skjedde?
da hadde vi group loot, det vil si at vi får loote annen hver av de vi dreper, kanskje ikke annen hver var nok for deg? :p
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#91
Skal prøve å få spilt litt ikveld, tenker jeg henger litt etter med mine 5 levels :)
 
#92
Nei. :p Jeg er på lvl 6.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#93
SITAT(Tobias @ 19.12.06, 15.35) 42937
Du var jo i party med meg når dette skjedde?
da hadde vi group loot, det vil si at vi får loote annen hver av de vi dreper, kanskje ikke annen hver var nok for deg? :p[/b]
Nei. Drepte kobolds i ei gruve (igjen!) etter at dere hadde logga av. Det kom sånn der glitter-greier som viser at det går an å loote. Men samma det, funker nå.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
#94
Laster ned patchen nå. Er on om ikke så altfor lenge.

Må bare sjekke ut gamleserveren først. Blir kanskje en del spilling idag, kommer litt ann på forholdene.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#95
Siste nytt: Justincase, Monty og jeg knuste Hogger i dag. Molten Core neste, sier jeg bare.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
#96
OH MY GOD.

Hvem whisprer jeg for /ginvite?

I DEMAND OFFICERSHIP, YOU BITCHES.

Sorrai, ble litt opptatt på mainen igår, masse nye talents etc. :p

Samt andre mer menneskelige ting.

Men idag! IDAG!

edit: Hvem kan fikse bags til meg?
plz?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#97
Yeh, jeg trenger bags jeg og! Noen med tailoring?

Fikk spilt litt igår, bl.a. det famøse Hogger raidet med Yeti og Monty, men prioriterer en veldig attraktiv representant for det motsatte kjønn ikveld etter jobb :)

Promote meg fra initiate i guildet plx! :elsk:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#98
"Bags" vil da si...? Sånne poser man kan ha ting i? Går det ikke an å kjøpe dem i butikk, da...?

Og jeg tør vedde på at du skal ut med Idol-Tone, din røver. :p
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#99
Yetipants: Det stemmer.

Jeg har ikke fått startet enda, men håper på å få satt meg ned etter jobb idag... Er ikke så alt for langt fra Spellblade på main (3k ca.) så uhm, ja... Vi får se vi får se vi får se, Håper ikke jeg ligger alt for langt bak :(
 
L2skaffe 24k honor på en dag?

Sitter med 4/6 Marshall gear og 2h sverdet, samt dmg offhanden på paladinen min.

Får fyrt opp kontoen så fort blizzard fikser problemet mitt, treige horer.