Spillmagasinet

Opprinnelig skrevet av zaijin@05.10.2004, 14.43
je!, nå skal jeg ræppe.

etter dagen kommer alltid kvelder
i syskrinet finner du sneller
fiskene puster med gjeller
kinaputter smeller
flate hagesteiner kalles heller
slaver kalles også treller
karius og Baktus liker karameller
lyse farger kalles av og til pasteller
ting som ikke er så viktige er bagateller
fangerommene i fengsler kalles for celler

men særiøst!!! om lørdagen er vel folk andre steder. jeg mener. man sitter ikke inne på lørdagen. hadde dem sendt programmet på for eks. mandagen heller! ville jeg nok sett det oftere!!!
kan han dritten som bruker nicket mitt vennligst slutte ? takk det hadde vært fint
112538​
Hvor lærte du forresten å rappe slik? I et Donald blad?
 
Opprinnelig skrevet av dkdaffy@01.10.2004, 20.49
Er overrasket over hvor bra dette egentlig ble, ja, hadde ikke regna med det.
Uansett, grattis frode, trekker tilbake all skiten jeg slang om deg for en stund tilbake siden!
Keep up the good work!
111030​
Hehe. Hyggelig det. Vi skal prøve å forbedre oss, og jeg håper dere vil merke det allerede ganske snart. Vi merket plutselig at programmet vårt handlet for lite om spill og det har vi gjort noe med. Har lest anbefalingene dine og de ligger inne til seriøs vurdering.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Opprinnelig skrevet av plan_9+04.10.2004, 02.38-->
<!--QuoteBegin-Skoen
@03.10.2004, 13.55
Nerd varte i to timer, men TV2 sitt Spillmagasin klarer å teste like mange spill på en halvtime som Nerd brukte to timer på.
111656​
Hvordan blir det en positiv bemerkning?
Enten så prater programlederne i Spillmagasinet fire ganger raskere enn dem i NERD, eller så er de rett og slett mindre grundige i sine anmeldelser. Jeg bare gjetter at sistnevnte er det korrekte alternativet.
111844​
[/b]
Egentlig ikke. Noe av det som irriterte meg mest med Nerd var alle de pinlige tause øyeblikkene, og at programmlederne snakket i munnen på hverandre. Dette gjorde at det tok både år og dag før de fikk sneglet seg gjennom anmeldelsene sine. Spillmagasinet er heller ikke direkte, noe Nerd var, ergo er det klippet, noe som gjør at anmeldelsene blir korte, direkte og konkrete. Jeg synes det er best slik.
 
Sorry Frode, men syns programmet er litt for dårlig. Det blir rett og slett litt for kjedelig mener jeg. Eneste som har vært moro var han gutten med de rocke beina. Dessuten støtter jeg EA i at Brann suger. :p
 
Opprinnelig skrevet av Eulogy@06.10.2004, 23.15
Sorry Frode, men syns programmet er litt for dårlig. Det blir rett og slett litt for kjedelig mener jeg. Eneste som har vært moro var han gutten med de rocke beina. Dessuten støtter jeg EA i at Brann suger. :p
113455​
Det skal du få lov å mene, men at Brann suger - nei, der krysser du en grense.
 
...ikke en lignende grense som den du kryssa ved å skaffe intervju med EA for å klage på at Raymond suger i FIFA, vel?


Jeg merker at jeg liker Spillmagasinet godt- som et artig familieprogram som både mamma og pappa kan se med barna for å få bedre innsikt i spillverdenen.

Innslaget med Barneombudet var rimelig bra, og gav sikkert mange gode svar til tvilende foreldre.

Fin-fin sendetid også. :)
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Barneombud er nok ordet du leter etter.
 
Ja, fordi han dro jo til Tyskland bare for det... ?
 
dere vet han kidden i første episode som dansa så bra. han går i klassen min( elller basen da, har bynt på ny, fancy skole). fikk helt lattis når jeg så det :D. han ristet jo som bare det. LOL syns ikke så mye om spillmagasinet , burde heller vært flere omtaler i steden for tur til Sputnik og sånt.....
 
Det var egentlig ikke derfor jeg reiste til Tyskland. Vi skulle på en FIFA-pressekonferanse der jeg skulle gjøre et intervju med Wayne Rooney om FIFA, og lage saken om Raymond og FIFA. Det intervjuet ble selvsagt avlyst i siste liten, og da fikk vi kun laget saken om Raymond.

Har akkurat kommet hjem fra London etter visning at The Getaway: Black Monday. Ikke helt min type spill, men for dem som liker slikt så ser det meget bra ut. Milevis over første spillet.

Frode
 
C

Crizpy

Gjest
Opprinnelig skrevet av Shadar@04.10.2004, 09.02
"Tar man livsløgnen fra en mann, tar man også fra ham lysten til å leve."
111866​
Tar De livsløgnen fra et gjennomsnitsmenneske, tar De lykken fra ham med det samme.

PWND!
 
Synes "Spillmagasinet" er helt greit! Ved at de ikke gjør det så "hardcore", så får de fler "normale" folk til å skjønne litt av denna verden vi "hardcore'e" driver å tuller rundt i i x-antall timer.
Er ikke all verden av news der som jeg ikke har fått meg meg fra før av, men noe her og der. Kule programledere, eller.. 2 kule og 1 foxy da! (for de av dere som skal vri på detta, ja Cathrine er den foxy'e.. :kul:)

*thumbs up*