Spillmagasinet

Halky

Veteran bruker ;)
Vel kanskje de småungene likte det da vettu og gja det derete terningskast 7. Og det handler jo om det, dem liker og ikke ka dere liker :p Eller om dere er enige eller ikke enige.
 
spillmagasinet er ett dritt program!!! må spy når jeg ser hu cathrine dama, hu er så jævli slitsom !! hva faen gjør hu i det programmet uansett? stygg som juling er`a også.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Opprinnelig skrevet av zaijin@03.10.2004, 14.01
spillmagasinet er ett dritt program!!! må spy når jeg ser hu cathrine dama, hu er så jævli slitsom !! hva faen gjør hu i det programmet uansett? stygg som juling er`a også.
111620​
Går jo ann å være hvertfall en smule saklig da...
 
Dramaqueens! ;P "Buhu, han sa ikke hvor mange hårstrå Hideo Kojima hadde på ryggen anno '94 når de anmeldte Metal Gear Solid 3!" Aiai. Hvorfor gidde å bruke energi på å irritere seg over at de brukte barnehageunger i anmeldelsen av EyeToy? Poenget er ikke å få alle nerdene på skjermen, men å få spill ut til folket, og barna har da en mening de og?
Og nei, jeg er ikke imot kritikk, men at folk ikke kan legge vekk lupen to sekunder, og heller kanskje prøve å bli bittelitt underholdt av programmet, det skjønner jeg ikke. Da ville jeg heller unngått å se på. Husk og pust, og la rompeballene slappe av litt.

PS: Det med ungene var seff bare ETT eksempel...

PPPSPSP: Etter å ha lest posten min, høres jeg ut som en ekte "dramaqueen" sjøl, men la gå.
 
Fikk med meg første episode i går. Barnehageinnslaget irriterte meg, mest fordi jeg ikke liker barn tror jeg. Ellers ble jeg positivt overasket. Så lenge de ikke slenger inn noen demoer kan ikke dette bli i nærheten av like ille som Nerd.
 
Spillet er rettet mot barn, ergo lot de barn si hva de synes om det. Hvorfor klarer dere ikke å forstå dette? Sannsynligvis mange foreldre som kjøper det spillet til barna nå, etter det inntrykket.

Så lite gjennomtenkt dere prestrerer å være.

dodraugen: nå må du passe deg for madsy...lalal.
 
Jeg sa ikke at det var noe galt med det. Jeg sa at JEG ble irritert av det. Og er EyeToy rettet mot barn?
 
Jeg synes programmet er ok jeg. Men det kunne kanskje vært litt mere retta mot di som har spilt endel også.

Slik som programmet er nå så er det jo retta kun mot foreldre og folk som ikke er så veldig inn i spill osv...det er ivertfall slik de får det til å virke.
 
Opprinnelig skrevet av dodraugen2k@03.10.2004, 13.40
Jeg sa ikke at det var noe galt med det. Jeg sa at JEG ble irritert av det. Og er EyeToy rettet mot barn?
111648​
Er det ikke det? Kan ikke akkurat se at et slikt spill slår an hos den eldre garde... :blunk:
 
Cathrine sa jo at EyeToy er perfekt for barn og store barn. Dvs. voksne som kan være litt barnslige. Spillmagasinet er en god halvtimes lørdagsunderholdning. Programmet holder jevnt sett et ganske bra og høyt nivå og det beviser at en halvtime ikke er så kort som noen tror.
Nerd varte i to timer, men TV2 sitt Spillmagasin klarer å teste like mange spill på en halvtime som Nerd brukte to timer på.
 
Jepp, var bare 10 program. Heldigvis.
 
D

Deleted member 365

Gjest
ja fy faen. nerd azz.. :p
Men likte egentlig spillmagasinet jeg. Det var selvfølgelig homo, men ikke så homo som jeg hadde ventet. ble faktisk veldig overrasket.
Og fortsetter de og gjør det bedre kan det bli et halvdescent norsk spillprogram.
 
Opprinnelig skrevet av Skoen@03.10.2004, 13.55
Nerd varte i to timer, men TV2 sitt Spillmagasin klarer å teste like mange spill på en halvtime som Nerd brukte to timer på.
111656​
Hvordan blir det en positiv bemerkning?
Enten så prater programlederne i Spillmagasinet fire ganger raskere enn dem i NERD, eller så er de rett og slett mindre grundige i sine anmeldelser. Jeg bare gjetter at sistnevnte er det korrekte alternativet.

Edit:
Og zaijin er tøff, ikkenoe mer å si om den saken. Rapper bra gjør han og.
 
je!, nå skal jeg ræppe.

etter dagen kommer alltid kvelder
i syskrinet finner du sneller
fiskene puster med gjeller
kinaputter smeller
flate hagesteiner kalles heller
slaver kalles også treller
karius og Baktus liker karameller
lyse farger kalles av og til pasteller
ting som ikke er så viktige er bagateller
fangerommene i fengsler kalles for celler

men særiøst!!! om lørdagen er vel folk andre steder. jeg mener. man sitter ikke inne på lørdagen. hadde dem sendt programmet på for eks. mandagen heller! ville jeg nok sett det oftere!!!
 
plan_9: mitt poeng er at Nerd brukte ofte for lang tid på sine anmeldelser. Nerd var et spillprogram laget for gamere, av gamere, mens Spillmagasinet er mer et spillprogram for alle som er litt interessert i spill, laget av spillere og ikke gamere.

Spillmagasinet gir korte og konsise anmeldelser, men de har med det som trengs og ikke noe mer. På Nerd ble det ofte litt for mye av det gode.
 

SHDR

Gullmedlem
Jeg skulle akkurat til å si at Nerd sikkert vender tilbake til høstsesongen, men neida ... sommeren er jo over. :confused:

Spillmagasinet bruker litt mindre tid på å tvinge seeren til å titte på demoer, som strengt tatt har en rent perifer rolle i gamer-kretser og strengt tatt hører mer hjemme i homebrew/programmerings/performance-kretser. Dermed får de fokus på spill, og ikke data og nerder slik som var problemet til NRK. Seere vil ikke bli katagorisert. Det er mange her som spiller tre ganger så mye som meg om dagen, men ikke noen sjanse for at de vil godta å kalles nerder av den grunn.

"Tar man livsløgnen fra en mann, tar man også fra ham lysten til å leve."
 
je!, nå skal jeg ræppe.

etter dagen kommer alltid kvelder
i syskrinet finner du sneller
fiskene puster med gjeller
kinaputter smeller
flate hagesteiner kalles heller
slaver kalles også treller
karius og Baktus liker karameller
lyse farger kalles av og til pasteller
ting som ikke er så viktige er bagateller
fangerommene i fengsler kalles for celler

men særiøst!!! om lørdagen er vel folk andre steder. jeg mener. man sitter ikke inne på lørdagen. hadde dem sendt programmet på for eks. mandagen heller! ville jeg nok sett det oftere!!!
kan han dritten som bruker nicket mitt vennligst slutte ? takk det hadde vært fint