Spilltreff II, Kino1 Sandvika

Status
Stengt for ytterligere svar.
Neida, ble ingen krangling på treffet. Men det er klart, når Sandefjord-folka var "favoritter" siden sist, er det jo kjipt å tape for en Oslo-fyr(?).

Når det gjelder homo- og neger-pjattet til Shadar synes jeg det bare var festlig. Det er viktig med noen utbrudd i slike Split-Screen Multiplayer-spill. Det var jo ikke knuffing engang.

Når det gjelder turneringene spilte jeg jevnt. Dvs. - kom til alle semifinalene og finalen i Super Monkey Ball 2 - bortsett fra Soul Calibur II, da tapte jeg i første runde (mulig pga. kontrollen - jeg spiller det kun med sticke).
 

SHDR

Gullmedlem
Veldig Oslo-fyr.

Jeg foreslår, som et innlegg i Storby vs. Bygd-og-andre-småsteder-debatten at vi brenner Sandefjord. Just because :p

Så har jeg vært like seriøs i min behandling av diskusjonen som enkelte andre.

Psycho Dude: Takk for det, iallefall :p Jeg tenderer til å gå litt mildt berserk når jeg er trøtt :D

ja å ikke minst at du ikke er så god som du påstår..

dess jeg vant også MK  i væfall andre runda da første gikk ikke så veldig bra
Good for you!
 
F-Zero var det klart kjedeligste uansett :p. Jeg lå så klart an til seieren i BEGGE MK: DD!! finalene, men ble snytt på slutten av ca. tre skjell på rad. <_<
 
Opprinnelig skrevet av Alice@30.05.2004, 17.00
F-Zero var det klart kjedeligste uansett :p. Jeg lå så klart an til seieren i BEGGE MK: DD!! finalene, men ble snytt på slutten av ca. tre skjell på rad.  <_<
F-Zero GX krever litt mer skills enn Mario Kart: Double Dash!! da. Selv likte jeg F-Zero GX best egentlig. Det var så herlig å spille på storskjerm. Men også Super Monkey Ball (Monkey Target), Mario Kart: Double Dash!! (ja, jeg ble vel "snytt" jeg også, men da i semifinalen) og Super Smash Bros. Melee var artig. Mario Party 4, TimeSplitters 2 og Soul Calibur var jeg ikke så begeistret for. Mario Party 4 er morro, men når vi er så mange burde vi kun spilt mini-games, også var det ikke så stilig å spille det på storskjerm som de andre spilla. TimeSplitters 2 var så uvant med GC-kontroll (har det på XB selv) og Soul Calibur II var helt uvant med GC-kontroll (mye, mye bedre med sticke). Men treffet var jo alt i alt kjempemorro.
 
var artig jojo, selv om jeg var litt ute av form i de fleste spillene, blitt liten tid til gc i det siste..

hvor er det bildene ligger?
 
Opprinnelig skrevet av MonkEboy@31.05.2004, 10.28
var artig jojo, selv om jeg var litt ute av form i de fleste spillene, blitt liten tid til gc i det siste..
Det var en dårlig unnskyldning. Ingen av oss fra Sandefjord hadde spilt samtlige spill på flere mnd før spille-treffet. Du var kanskje den som var dårligst all over på spilletreffet. Kanskje fordi det eneste du prøvde på var å ødelegge for andre, hmmm. Men samma det! Neste spilletreff må vi prøve å få arrangert litt tidligere på dagen enn det vi hadde nå. Må innrømme at jeg ble en smule trøtt utover natten og i morgentimene.
 

SHDR

Gullmedlem
Du var kanskje den som var dårligst all over på spilletreffet.
Wow. Jeg holder fast ved at dere er noen av de mest absolutte kukskallene jeg noensinne har vært uheldig nok til å dele min verdifulle tid med. Er det virkelig så viktig å være best? For alt jeg vet kunne dere ha sittet og råspilt alle de spillene de siste tre månedene bare for å kunne si at vi suger ...

Hvorfor er det så viktig å være best, egentlig? Bare for at dere skal kunne si at "vi har ikke spilt spillet på månedsvis, ergo er vi dødskule!" og dermed put down på alle oss andre som ikke er harde naturtalenter? Veldig modent og sannsynligvis svært definerende for hva slags personligheter dere er.
 
C

Crizpy

Gjest
Driver dere å diskuterer om hvem som er best?
omfg, trudde dere gjorde det for det sosiale, ffs omgstfy,crizpy

-end-
 
Opprinnelig skrevet av Neptun@31.05.2004, 12.14
Neste spilletreff må vi prøve å få arrangert litt tidligere på dagen enn det vi hadde nå. Må innrømme at jeg ble en smule trøtt utover natten og i morgentimene.
Bare husk at det blir dyrere midt på dagen f.eks. Første gang tok vi vel rundt 5 timer (fra 10:00-15:00), og det kostet oss 2800 NOK. Da måtte Kino1 også avbryte en kino-forestilling, og det ble da den med færrest plasser i salen slik at det ble billigst. Så da fikk vi den minste salen i 5 timer for 2800 NOK. Nå fikk vi den største salen i 7 og en halv time for 3200 NOK. Det beste er kanskje å sove litt før et slikt treff tror jeg. Jeg ble også litt trøtt utover morgentimene (sovna etter hvert når jeg kom hjem).

----

Og du... Er det så viktig å være best?
 
D

Doctor Downs

Gjest
Klart det er viktig å være best. Det er derfor man konkurrerer :D

Men enda viktigere er det å kunne krangle om hvem som er best uten å bli gretten. Knuffing er bra. Utskjelling er kjipt.

Vil også gjerne bemerke at jeg syntes F-Zero virka som et kjipt spill. Extreme G er i samme sjangeren og jeg må si jeg foretrekker det.

Og ja, jeg skal sove ut før neste gang.
 
Crizpy: Hold kjeft på et emne du bare spammer på.
Aquila: Enig, Extreme G er så myyyye fetere enn det F-Zero GX var.

Ellers kan jeg si at dette emnet blir mer og mer søppel nå, og fører bare nye krangler. Moderator???
 
jaja, jeg hadde det nå gøy... enten jeg vant eller tapte... same shit sier nå jeg, jeg kom ikke for å øke selvtilliten min.
 
Så klart handler alt om og vinne. Det skal ikke gå utover meg at du har lavere krav til deg selv når du spiller... En "konkurranse" handler om og vinner... man deltar for å vinne. Du burde respektere at det er mitt syn på det. Hvis du spør alle i verden om de er dårlige tapere... så må du regne med at over 50% er det.. dvs at du tilhører minoriteten og har derfor liten autoritet:)

Jeg må si at jeg ble positivt overasket av hvor bra de fleste på treffet så ut:)
 
tap og vinn med samme sinn er det noe som heter, selfølgelig er det en egobost å vinne, men den er ikke obligatorisk for å ha det gøy... de som har behov for å vinne for å ha det gøy synes jeg synn på. Dem som har det som eneste mål å vinne har det tydeligvis ikke så godt med seg selv.
 
C

Crizpy

Gjest
Opprinnelig skrevet av Nqon@31.05.2004, 15.39
.. de som har behov for å vinne for å ha det gøy synes jeg synn på. Dem som har det som eneste mål å vinne har det tydeligvis ikke så godt med seg selv.
Minner meg om cs-gamere på lan o.l.

Vel, jeg er enig med deg. (selv om jeg ikke har vært med på treffet) men jeg ville hvertfall dratt for det sosiale.
 
Opprinnelig skrevet av Nqon@31.05.2004, 15.39
Dem som har det som eneste mål å vinne har det tydeligvis ikke så godt med seg selv.
HA! Jeg har værtfall helt omvendt syn på det... Dem som hele tiden tenker "Det handler om å delta".... det er jo dem som har dålrig selvbilde eller hva mann kaller det. Må sette seg mål. Så klart er det en kombinasjon av det sosiale og spillingen.. men jeg drar ærlig talt på et spille treff i en kino sal, for å spille i en kino sal.. Synd jeg ikke hadde med Metroid Prime og/eller Zelda.. hadde vært så konge og tatt en seiltur eller hoppet litt rundt på et stooort lærret.
 
Alt handler jo om å vinne og det å være best. Hvorfor ikke være best? Når man deltar i en konkurranse, uansett slag, er man jo med for å vinne. Går man ikke inn for å vinne syntes jeg det viser dårlig selvtillitt. "Det viktigste er ikke å delta, man må vinne" ...
 
Status
Stengt for ytterligere svar.