Spilltreff II, Kino1 Sandvika

Status
Stengt for ytterligere svar.
#21
Jeg er selvsagt med. Hittil har vi PP/PM/PS/Psycho Mantis/paul phoeniz, Aquila, Sisamez, Alucard, Karamba og meg sikre. Baronen står på vippen.

Alle dere andre kan gjerne gi beskjed om dere er interesserte, så får dere nærmere beskjed av oss når mer er planlagt. Kom gjerne også med forslag til morsomme 4-playersspill til GC.
 
#22
hmm, jeg har lyst til å være med da. Men tviler dessverre på at jeg kan..

Om jeg hadde kommet, kunne jeg tatt med en wavebird, gamecube og en good del spill.

Men jeg tviles.. får se..



:ninja:
 
#23
hmm vil gjerne være med, spørs på tidspunktet... ville også gjerne hatt en liten soulcalibur 2 sesjon inni der.. ellers bra spillforslag..
 
#24
Opprinnelig skrevet av MonkEboy@22.03.2004, 22.56
hmm vil gjerne være med, spørs på tidspunktet... ville også gjerne hatt en liten soulcalibur 2 sesjon inni der.. ellers bra spillforslag..
Soul Calibur II er kun 2-Player, så det kan bli litt vanskelig. Vi vil jo få mest mulig ut av de timene vi betaler for å låne salen. Men artig kunne det vært.

-------------------------------

Siden det kan bli vanskelig å få med seg hvem som egentlig skal, så vil jeg at alle de som vil være med, og IKKE står på lista, skal sende meg en PM om at de skal være med!

Husk at når jeg bestiller (noe jeg vil si ifra om, og som ikke vil være før i Mai/Juni), så må de som har sagt de skal være med, være 100% sikker på at de er med. Ellers må den personen som eventuelt ikke kan være med, finne en som kan gå i stede for han/hun. Sist gang måtte jeg selv finne en person som kunne gå i stede for en annen, og det ble litt hektisk (men det gikk jo helt fint til slutt).

ruffeeee, skal du være med?

-------------------------------

PS! Jeg har WWE Wrestlemania XIX, og kan ta med de, om det ønskes. Det er faktisk veldig festlig i 4-Player. Veldig morsomt! Og det krever ikke så alt for mye skills heller, selv om det kan være uvant i starten. Men jeg tar det ikke med om andre ikke har lyst!

-------------------------------

Og Scorpiux, husk minnekort også (om du skal ta med alt det du skal ta med). :)
 
#25
Bare lurer på en ting. Hvem var de 3 karene fra Sandefjord som vant alt?
 
#26
Opprinnelig skrevet av Eulogy@23.03.2004, 06.40
Bare lurer på en ting. Hvem var de 3 karene fra Sandefjord som vant alt?
Vel, det var 3 fra Sandefjord. Neptun, Kevin (Geenie) og Meg. Det stemmer ikke helt at de 3 fra Sandefjord vant alt. For å være helt presis så var det jeg som vant alt... og var riktig nok fra Sandefjord :D
 
#27
hva med 1.mai fridag det





/arbeidere foren dere mot de imperialistiske kaptitalistene




:king:
 
#28
Opprinnelig skrevet av ak74u@23.03.2004, 13.01
hva med 1.mai fridag det





/arbeidere foren dere mot de imperialistiske kaptitalistene




:king:
1. mai var sikkelig dritt dag :D Dagen før er offesielt feste dag.. og siden jeg er russ i tillegg er det desverre ikke så akutelt for min del værtfall :eek: Jeg kan værtfall ikke delta om det blir den datoen..
 
#29
shitt tenkte ikke på det, men anyway hvor er du russ hen a !!!!
 
#30
Jeg vil gjærne være med :rolleyes:
Kan stille med to kontroller og multitap til ps2(Multitapen eier jeg med sisa).
Har noen 2playerspill også :$
 
#31
1. mai blir det ikke. Det blir ikke 16. mai eller 17. mai heller (for de som lurer på det).

Skal prøve å finne en dato som passer bra for alle.

Men kan noen komme om ønsker for hva som bør være det 5. spillet? Synes det er greit med 5 spill.

Og kan noen komme med ønsker om hvor lenge de vil det skal vare, og hvor mye de er villig til å betale for noe sånt (prisene ser dere jo i første post, men kan sette det opp her nå).

4 timer og 30 minutter = 750 + 500 + 500 + 500 = 2250 NOK
5 timer og 30 minutter = 750 + 500 + 500 + 500 + 500 = 2750 NOK
6 timer og 30 minutter = 750 + 500 + 500 + 500 + 500 + 500 = 3250 NOK

Osv. Bare å legg til 500 for hver time man legger til.

Hvis vi blir 10 personer (som er MINIMUM), så vil prisen bli 225 NOK per person for 4 timer og 30 minutter. Resten finner dere ut av å dele på 10.

Men skulle vi f.eks. bli 12 personer, så blir det jo billigere per person.

Men kom med forslag til hvor lenge vi skal holde på, og hvor mye dere er villig til å betale. Om vi skulle spille en natt, så ville vi vel spilt fra 24:00 og fram til 06:30 eller senere. Altså ville prisen da blitt 325 NOK per person (om vi blir 10 personer).

----------------

Jeg vil gjærne være med 
Kan stille med to kontroller og multitap til ps2(Multitapen eier jeg med sisa).
Har noen 2playerspill også
Det blir GameCube da. Kan sette deg på lista likevel.

----------------
ak74u, skal du være med?

DERE SOM IKKE STÅR PÅ LISTA, SEND MEG EN PM OM DERE SKAL VÆRE MED!
 
#32
nei desverre jeg skal ikke være med selv om jeg bor i nærheten
 
#33
Brosjan Einride var med i fjor. Han vart glæddfornøyd!

Jeg bor tilfeldigvis like ved Kino1 så SETT MEGG OPP MANN!!!!!!!!!!!

Jeg kan antakeligvis ta med Mario Partey 4 og Mario Kart Double Dash!! Det blir nok best på dagen... Passer nok best for de fleste+ at vi må antakeligvis betale SPENN for å få ansatte der til å henge uttafor kinoen 5 timer om natta.
 
#35
Da er det 10 personer som er med (listen over de som er med, står på forsiden). Om det er andre som ønsker å bli med, så er det bare å sende PM. Men blir det veldig mange fler, så må det deles opp.

Om det er noen som er på listen, som ikke kan likevel, så må de si ifra (enten her, eller ved å sende meg en PM).

Det blir, som tidligere sagt, kun én konsoll; GameCube. Så vet alle det nå!
 
#36
Bare for å si ifra, så har jeg stor tro på at bruttern Ainride har lyst til å bli med. Når han ser at jeg har meldt meg på uten å si ifra til han kommer han til å slå meg fordervet, så jeg taler for han nå: Einride vil være med. Hvis han av en eller annen mystisk grunn ikke vil kan han jo bare sende en PM eller noe lignende.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#37
Mats kaller seg karamba, ikke ruffe, som på mIRC. Ikke at det egentlig betyr noe, så lenge han er på lista... Skal slå grabben i samtlige spill :moon:
 
#38
Jeg vil bare si en ting, folka fra Sandefjord vant ikke alt, Jeg vant Timesplitters konkuransen. Bare for å ha det klart
 
#39
Opprinnelig skrevet av Einride@25.03.2004, 00.00
Jeg vil bare si en ting, folka fra Sandefjord vant ikke alt, Jeg vant Timesplitters konkuransen. Bare for å ha det klart
Nei, det gjorde du faktisk ikke, vant der også jeg gitt. :D
 
#40
Gutta, kan vi ikke også sette igang noe PS2 dere da. Hvis dere setter opp VF eller Tekken, så kan det bli mange som kommer. Jeg vet garantert at 5-6 kan komme..mer også
 
Status
Stengt for ytterligere svar.