Spilltreff II, Kino1 Sandvika

Status
Stengt for ytterligere svar.
#61
Det er det jeg holder på med.

Jeg svarte Kinoen og skrev at vi var 10 stykker, at vi var fra 14 til 18 år, og at det var i en helg. Her er svaret:

Leie av en kinosal fra kl 24.00 til 06.30 vil bli kr 3000,- Beløpet betales
kontant ved fremmøte den aktuelle dagen. Man tar selv med Playstation konsoll,
spill og nødvendig utstyr og vi har kabler til å koble denne opp mot
video-prosjektør og vårt lydanlegg.
Da våre kinosaler blir vasket i dette tidsrommet må det beregnes at man må
skifte over til en annen kinosal midtveis, men dette vil kun ta et par
minutter.

Det er muligheter å avtale å komme innom på forhånd for å se hvordan
kvaliteten blir før man bestiller hvis dette er ønskelig. Dette må skje på
hverdager før kl 16.00.

mvh
Kino1 Sandvika


Det går tydeligvis an å leie på nattid, og prisen for hver og en av oss vil være 300 kroner. Den eneste ulempen er da at vi må forflytte oss fra en sal til en annen, men ifølge Kino 1 vil det bare ta noen minutter.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#62
Jeg blir trang i buksa av tanken. Jeg sier vi går for den!

Vil forresten gjøre folka oppmerksomme på at vi da vil få seks og en halv time til disposisjon, så jeg foreslår at vi slenger minst et spill til inn i blandinga?
 
#63
Hva med følgende spill:

Super Smash Bros. Melee
Mario Kart: Double Dash!!
F-Zero GX
Mario Party 5
WWE: Wrestlemania XIX

???

Hvis det er ingen som avskyr wrestling da? Jeg synes i hvert fall det spillet er ganske festlig. Men vi kan godt ta et annet, men det må som sagt være 4-Player (og helst et ganske nytt spill - et vi ikke hadde sist gang).

----------------------------

Uansett, den prisen der var jo bare super da. 3000 NOK for 6 og en halv time er mye bedre pris enn hva vi fikk sist gang (for da måtte de avlyse en kino-forestilling).

Men jeg må ha et KLINKENDE KLART svar når det gjelder hvem som tar med hva...

Scorpius, er det slik at DU tar med GameCube, kabler og 4 Wavebirds (pluss eventuelt minnekort), og 4 spill (alle utenom WWE: Wrestlemania XIX, som jeg kan ta med meg)?!


-----------


Ellers... Dato? I slutten av Mai? Fra "FREDAG 28. MAI til lørdag" eller "LØRDAG 29. MAI til søndag"?


-----------

PS! Alice, kunne du spørre om det er mulig å leie den største kino-salen (Sal 1) fra 24:00-06:30?
 
#64
JEG ER SÅ MED PÅ DETTE!
Spesielt på natta...

Men om vi bør spille wrestling er jeg ikke helt enig i.
Veit egentlig ikke om noe annet spesielt spill.
Men jeg veit at jeg IKKE vil spille
Wave Race. Vær så snill--


Når det gleder Kinosalen synes jeg faktisk
størrelsen betyr no. Det vi hadde forrige gang var
var kanskje i det minste laget. Kanskje ett litt større.
(Merkur.. he he)
 
#65
Vet du hva?

Jeg tenker jeg tar meg en tur innom kinoen i de nærmeste dagene. Jeg syntes det hørtes skeptisk fantastisk ut (prisen for nattleie). Da kan jeg forhøre meg nærmere, og samtidig spørre hvilke saler som er for utleie.

Er Timesplitters II en fin kandidat?

Edit: YaY! Alucard! Jeg trodde dere hadde den misnte jeg, Tellus? Vel, Merkur er knøtt den og...
 
#67
Opprinnelig skrevet av Alice@02.04.2004, 20.13
Er Timesplitters II en fin kandidat?

Edit: YaY! Alucard! Jeg trodde dere hadde den misnte jeg, Tellus? Vel, Merkur er knøtt den og...
TimeSplitters 2 hadde vi i fjor også da. Men om det er stemning for å ta med det, så er vel det greit. Da kan jeg vel også nevne Super Monkey Ball 2, men det hadde vi også i fjor.

-------------------------------------

SALER - ANTALL PLASSER - LYDFORMATER
Sal 1 Merkur - 246 - Justerbar rygg - SDDS, SRD, SR, DTS, EX
Sal 2 Venus - 144 - Justerbar rygg - SDDS, SRD, SR, DTS, EX
Sal 3 Tellus - 46 - Justerbar rygg - SRD, SR
Sal 4 Mars - 62 - Justerbar rygg - SRD, SR
Sal 5 Jupiter - 222 - Justerbar rygg - SDDS, SRD, SR, DTS, EX
Sal 6 Saturn - 64 - SRD, SR, DTS
Sal 7 Uranus - 64 - SRD, SR, DTS
Sal 8 Neptun - 64 - SRD, SR, DTS

Hadde selvfølgelig vært fint om vi kunne fått Sal 1 Merkur, Sal 2 Venus eller Sal 5 Jupiter.

Og som du ser, Alice, så er Merkur den største salen på Kino1 Sandvika. Vi hadde den minste salen, Sal 3 Tellus sist gang, ja. Det var jo greit det, men det ville jo vært mye kulere med en større sal.
 
#69
Synes ikke vi bør ha med Timesplitters 2. Hva med
Soul Calibur 2?
 
#70
Alice, vet ikke helt. Men samma det. Har vel noe med lyd å gjøre. Utifra et søk på Google, så sto det at SDDS står for Sony Dynamic Digital Sound. Om det er det det står for her også, vet jeg ikke. Men det høres jo ikke helt galt ut.

-----------------------------

Soul Calibur II er kun 2-Player da. Litt dumt. Men samme for meg, selv om jeg ville foretrukket et 4-Player spill slik at man får spilt mest mulig.

Selv synes jeg (om vi ikke tar WWE Wrestlemania XIX) at vi skal ta Super Monkey Ball 2. Det var jo ganske artig sist gang.

Men hva med Mario Golf: Toadstool Tour? Noen som har det, og er det 4-Player?
 
#71
Vi har god tid på oss da. Kunne ha en turnering.

Mantis: MSN husk.. lettere å snakke der.
 
#72
Opprinnelig skrevet av Alice@02.04.2004, 22.15
Øhm...

Kanskje jeg bare er n00b 2kZor, men hva betyr SDDS og SRD osv?
SDDS= SONY DOLBY DIGITAL SOUND (et THX klone opplegg fra sony, THX er et sertifisering får bra lyd og bild. ikke et lydformat)
SRD vet jeg ikke noe om
 
D

Doctor Downs

Gjest
#73
Jeg sier dropp SCII, vi går for 4p spill.

Ville forøverig vært greit om vi ble en gruppe på tolv så vi alltid kan dele inn i hele grupper på fire? Sist gang bled det med og Paul, meg og karamba, meg og lille_sindre hele tida, jeg fikka altfor mange 2p matcher...

Jeg kan ta med Worms 3D hvis det er stemning for det? Man spiller ikke samtidig, men det er ihvertfall 4p...?
 
#74
Opprinnelig skrevet av Aquila@03.04.2004, 00.46
Jeg sier dropp SCII, vi går for 4p spill.

Ville forøverig vært greit om vi ble en gruppe på tolv så vi alltid kan dele inn i hele grupper på fire? Sist gang bled det med og Paul, meg og karamba, meg og lille_sindre hele tida, jeg fikka altfor mange 2p matcher...

Jeg kan ta med Worms 3D hvis det er stemning for det? Man spiller ikke samtidig, men det er ihvertfall 4p...?
Selvom jeg aldri har prøvd Worms på konsoll er vel det sikkert tøft. Jeg stemmer definitivt nei til 2p spill.

Jeg antar det har noe med lyd å gjøre isåfall.

Lille_Sindre er forresten Einride her.
 
#75
Etter hva jeg har spilt av Worms til PC så har jeg kommet under den oppfatning at spillet er ganske tregt. Vil dette gå, når vi har ganske dyrbar tid?
 
D

Doctor Downs

Gjest
#76
Du har et poeng der, Alucard, Dessuten er det ingen mulighet for å bruke flere kontroller, så vi måtte ha bytta på mellom oss i salen...


Jaja, Worms 3D forblir kasnkje et sofaspill...


Opprinnelig skrevet av Alice
Lille_Sindre er forresten Einride her.
Jeg vet, men han var Lille_Sindre da :p
 
#77
Dato, sted, oppmøte, tid

Dato: Fredag 28. mai
Sted: Kino1 Sandvika
Oppmøte: Senest 23:55
Tid: 24:00-06:30
Pris: 300,- per person

Håper alle dere som står på lista kan den dagen og det tidspunktet.

PS! Dette er ikke bestilt, men en eller annen gang med en eller annen sette en dato og tid - så nå er det gjort. Men vi venter fortsatt litt før vi bestiller noe som helst. Jeg kommer til å kontakte Alice (siden han har vært i kontakt med Kino1 Sandvika tidligere når det gjelder dette treffet) når han skal bestille.

Men det er viktig at alle dere som står på lista kan komme (og er det få som kan, så finner vi en ny dato - enkelt og greit).

----------------

PS! Nå arrangerer jo Spillegal et offisielt treff (som bare koster 50,- per stk) - er det fortsatt stemning for dette treffet?
 
D

Doctor Downs

Gjest
#78
Jeg er me interessert enn jeg noengang har vært! Nattspilling er toppers. Husk kaffetermos! :D
 
#79
Burde kanskje sette opp en liste
over hvem som tar med hva osv.
(Det er her sikkert allerede)

Jeg er så med som det går ann.
Har du du(PP) kontaktet resten
av folka som skal være med å
gi dem tidspunkt og sted.

Dette blir et skikkelig pyamas party
det. :thumbsup: JEG LAGER KAKAO!

Neih.. så lenge jeg har litt snus skulle
kvelden være fullkommen.
 
#80
Opprinnelig skrevet av Alucard@09.04.2004, 11.41
Burde kanskje sette opp en liste
over hvem som tar med hva osv.
(Det er her sikkert allerede)

Jeg er så med som det går ann.
Har du du(PP) kontaktet resten
av folka som skal være med å
gi dem tidspunkt og sted.
Har ikke kontaktet folk via PM fordi det ikke er avtalt med Kino1 Sandvika enda (noe vi venter litt med til jeg har hørt fra alle om det tidspunktet her passer greit).

Når det gjelder hvem som tar med hva, så sa jo Scorpiux at han egentlig kunne ta med det meste (om ikke alt). Men jeg har ikke fått noe 100% sikkert svar på om han tar det med (har prøvd å kontakte han via MSN, i tillegg til at jeg sendte han en PM).

Men om han ikke kan ta med, så er det fint om andre kan. PAL eller NTSC - et fett (samme for meg).
 
Status
Stengt for ytterligere svar.