Spilltreff II, Kino1 Sandvika

Status
Stengt for ytterligere svar.
#41
Dessverre NiloPilo, dette er en slags Syklubb. Ingen menn(PS2) tillatt. :moon:
 
#42
Opprinnelig skrevet av Duke@25.03.2004, 13.41
Dessverre NiloPilo, dette er en slags Syklubb. Ingen menn(PS2) tillatt.  :moon:
Tuller du nå eller er du seriøs :huh: . Uansett så må vi få til et GP eller noe slikt. Der alle fra spillegal kan komme
 
#44
Jeg husker jeg var god i Monkey Ball..
:rolleyes:
 
#46
Opprinnelig skrevet av NiloPilo@25.03.2004, 09.04
Gutta, kan vi ikke også sette igang noe PS2 dere da. Hvis dere setter opp VF eller Tekken, så kan det bli mange som kommer. Jeg vet garantert at 5-6 kan komme..mer også
Det får bli en annen gang. Nå er det bestemt at det blir GameCube, og det er allerede 11 som vil komme, og flere trenger det ikke å bli (men én til skal vi nok få plass til hvis noen vil). Vi nøyer oss med én konsoll. Vi skal tross alt få tid til å spille hvert av de 4-5 spillene vi skal ha med også. Trenger ikke flere konsoller.

Men man kunne sikkert fått igang noe større opplegg der flere kan bli med, og der det er flere spille-maskiner og skjermer. Men denne gangen blir det som det ble sist gang; en tur til Kino1 Sandvika med GameCube og multiplayer-spill!

Einride, er det slik at du 100% sikker skal være med?

--------------------------

Og nei, Sandefjord-gutta vant ikke alt. Jeg vant Super Monkey Ball 2 konkurransen (nevnte det vel sikkert tidligere i emnet også).

Men så er jeg halvt Sandefjord-gutt da. :p
 
D

Doctor Downs

Gjest
#47
Opprinnelig skrevet av NiloPilo+25.03.2004, 13.44-->
<!--QuoteBegin-Duke
@25.03.2004, 13.41
Dessverre NiloPilo, dette er en slags Syklubb. Ingen menn(PS2) tillatt.  :moon:
Tuller du nå eller er du seriøs :huh: . Uansett så må vi få til et GP eller noe slikt. Der alle fra spillegal kan komme [/b]
Vi vil ikke at alle fra Spillegal skal komme. Ca. ti er akkurat passe, og PS2 er en stusselig multiplayermaskin i forhold til GameCube, fakta (jeg har en, så ikke kall meg fanboy).

Noen gode forslag til dato enda?
 
#48
Opprinnelig skrevet av Aquila@25.03.2004, 16.15
Noen gode forslag til dato enda?
I slutten av Mai (etter 17. mai)? Er Juni en litt for hektisk måned? Det blir jo ofte eksamen i begynnelsen av Juni. Med mindre vi venter til rundt 18. eller 19. juni. Eventuelt i begynnelsen av sommerferien?

Vil først høre litt om hva som er beste tiden på dagen:

1. Fra 09:00/10:00 - 14:30/15:30?

Eller...

2. Fra 24:00 - 06:30/07:30?

På dagen eller natta?
 
#49
Selv støtter jeg egentlig nattesforslaget. Vet egentlig helt hvorfor, men det appellerer rett og slett mer til meg. Alice nevnte da noe om betaling av vakt som skulle stå utenfor på nattestid, hvor mye regner du med at dette blir? Er egentlig ikke verdt de helt store ekstrautgiftene.
 
#50
Opprinnelig skrevet av Rube@25.03.2004, 16.52
Selv støtter jeg egentlig nattesforslaget. Vet egentlig helt hvorfor, men det appellerer rett og slett mer til meg. Alice nevnte da noe om betaling av vakt som skulle stå utenfor på nattestid, hvor mye regner du med at dette blir? Er egentlig ikke verdt de helt store ekstrautgiftene.
Prisene på førstesiden er inkludert vakt. Men spørsmålet er vel om Kino1 Sandvika får skaffet en vakt som gidder å være der midt på natta.

Noe annet vi også må huske på om det blir på natta (om da ikke Narvesen like ved er opp 24/7 eller noe), er å ha med drikke. Også eventuelt mat eller annet da.
 
#51
Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis+25.03.2004, 17.05-->
<!--QuoteBegin-Rube
@25.03.2004, 16.52
Selv støtter jeg egentlig nattesforslaget. Vet egentlig helt hvorfor, men det appellerer rett og slett mer til meg. Alice nevnte da noe om betaling av vakt som skulle stå utenfor på nattestid, hvor mye regner du med at dette blir? Er egentlig ikke verdt de helt store ekstrautgiftene.
Prisene på førstesiden er inkludert vakt. Men spørsmålet er vel om Kino1 Sandvika får skaffet en vakt som gidder å være der midt på natta.

Noe annet vi også må huske på om det blir på natta (om da ikke Narvesen like ved er opp 24/7 eller noe), er å ha med drikke. Også eventuelt mat eller annet da. [/b]
Inkludert vakt på dagtid ja.

Kino1 er en ganske stor kino som ikke holder nattåpent. En eller flere nattevakter vil nok koste PENGER, for ikke å nevne det at de må holde kinoen åpen. Dag eller natt tid er vel egentlig det samme for meg (bare det blir en helg eller no' lignende hvis det er natt), men det finnes grenser for hvor mye jeg vil betale. Er faktisk ikke sikker om Narvesen heller er oppe hele natta. Men det er jo ikke noe problem.

Til syvende og sist blir det uansett din avgjørelse Psycho Mantis.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#52
Jeg hjelper gjerne med en avgjørelse, men først tror jeg det kan være lurt å finne ut med en gang hvor mye det evt. ville kostet å ha det på natta. For sånn bortsett fra en evt. høy pris støtter jeg dette forslaget fullt ut!
 
#53
Jeg kan ikke alikevl, bare sånn at det er sagt, er blakk..

Første mann til mølla, en plass ledig!
 
#54
Opprinnelig skrevet av Scorpiux+25.03.2004, 08.56-->
<!--QuoteBegin-Einride
@25.03.2004, 00.00
Jeg vil bare si en ting, folka fra Sandefjord vant ikke alt, Jeg vant Timesplitters konkuransen. Bare for å ha det klart
Nei, det gjorde du faktisk ikke, vant der også jeg gitt. :D [/b]
Det var to, husker du ikke?
 
#55
HmZ...

Jeg sendte Kino 1 en mail der jeg spurte hvor mye det ville kostet, og om det i det hele tatt var mulig, å leie kinoen etter ordinære forestillinger.

Svar:

Leie av sal for å spille playstation, x-box el.lign. koster kr 750,- for 1 1/2
time på dagtid (når det ikke vises film i salene).
For å gi noen nøyaktig pris hvis det gjelder å leie salen etter ordinære
visninger så må vi vite om det er en hverdag eller helg dere kunne tenke dere
dette, omtrent hvor lenge dere ønsker å leie salen og omtrent antall personer
det er snakk om og ca alder på disse. Dette har sammenheng med hvor mange
personer vi må ha til stede når salen leies ut.


mvh
Kino1 Sandvika


Så... Hvis noen gidder å ramse opp hvor mange som kommer, når vi skal leie det (hvor lenge), hverdag eller helg og alder slik at jeg kunne få svart hadde det vært fint.
 
#56
Opprinnelig skrevet av Alice@29.03.2004, 13.38
Så... Hvis noen gidder å ramse opp hvor mange som kommer, når vi skal leie det (hvor lenge), hverdag eller helg og alder slik at jeg kunne få svart hadde det vært fint.
Supert av deg å sende en mail. Så langt er vi 10 personer, og det ser ikke akkurat ut til at vi blir flere.

Jeg går ut ifra at alderen som står i profilen til hver enkelt er riktig, så da kan jeg sende deg en PM når jeg har skjekket det.

Det blir helg, men om vi skal ta "fredag til lørdag" eller "lørdag til søndag" må vi bli enige om. Men hvilken dato vet vi ikke enda da. Kanskje vi skal bestemme oss for hvilken måned som passer best først? Mai eller Juni? Passer ikke så bra for meg i April pga. tentamen (og det faktum at jeg er blakk).

Men jeg sender deg en PM!

I mens kan vel folk bli enige om en dato i slutten av Mai (etter 17. mai) eller i Juni (litt før sommerferien?).

Det blir nok at vi tar det fra 24:00 og utover til 06:30 eller 07:30 tror jeg (om ingen har noe i mot dette?).
 
#57
Jeg er med når som helst, unntatt helgen rundt 17. Mai. (husker ikke hvordan ukedagene var der) Har eksamen tirsdagen og får vite hva jeg kommer opp i på fredagen før 17. Mai. Drittordning, egentlig, men vi får hvertfall mange dager på oss.
 
#58
Opprinnelig skrevet av sisamez@30.03.2004, 21.24
Jeg er med når som helst, unntatt helgen rundt 17. Mai. (husker ikke hvordan ukedagene var der) Har eksamen tirsdagen og får vite hva jeg kommer opp i på fredagen før 17. Mai. Drittordning, egentlig, men vi får hvertfall mange dager på oss.
Har det sammme jeg og!
Er ikke 100% sikker på at folka mine lar meg dra kl 24:00 i Sandvika for å spille med en del ukjente eldre gutter. :blink:
Men de funker sikkert hvis det er i en helg, som det ser ut til at det blir.
:$
 
#59
Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis+30.03.2004, 21.21-->
<!--QuoteBegin-Alice
@29.03.2004, 13.38
Så... Hvis noen gidder å ramse opp hvor mange som kommer, når vi skal leie det (hvor lenge), hverdag eller helg og alder slik at jeg kunne få svart hadde det vært fint.
Supert av deg å sende en mail. Så langt er vi 10 personer, og det ser ikke akkurat ut til at vi blir flere.

Jeg går ut ifra at alderen som står i profilen til hver enkelt er riktig, så da kan jeg sende deg en PM når jeg har skjekket det.

Det blir helg, men om vi skal ta "fredag til lørdag" eller "lørdag til søndag" må vi bli enige om. Men hvilken dato vet vi ikke enda da. Kanskje vi skal bestemme oss for hvilken måned som passer best først? Mai eller Juni? Passer ikke så bra for meg i April pga. tentamen (og det faktum at jeg er blakk).

Men jeg sender deg en PM!

I mens kan vel folk bli enige om en dato i slutten av Mai (etter 17. mai) eller i Juni (litt før sommerferien?).

Det blir nok at vi tar det fra 24:00 og utover til 06:30 eller 07:30 tror jeg (om ingen har noe i mot dette?). [/b]
Jeg har da ikke noe imot det med mindre det koster SPENN.

Men, vi får se. Sender svar nå.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#60
Vet ikke om du har kontakter i kinoen siden du har ordna dette før, Psycho, men hadde du giddi å sjekka priser for en nattsession?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.