Opprinnelig skrevet av MonkEboy@22.03.2004, 22.56
hmm vil gjerne være med, spørs på tidspunktet... ville også gjerne hatt en liten soulcalibur 2 sesjon inni der.. ellers bra spillforslag..
Soul Calibur II er kun 2-Player, så det kan bli litt vanskelig. Vi vil jo få mest mulig ut av de timene vi betaler for å låne salen. Men artig kunne det vært.
-------------------------------
Siden det kan bli vanskelig å få med seg hvem som egentlig skal, så vil jeg at alle de som vil være med, og IKKE står på lista,
skal sende meg en PM om at de skal være med!
Husk at når jeg bestiller (noe jeg vil si ifra om, og som ikke vil være før i Mai/Juni), så må de som har sagt de skal være med, være 100% sikker på at de er med. Ellers må den personen som eventuelt ikke kan være med, finne en som kan gå i stede for han/hun. Sist gang måtte jeg selv finne en person som kunne gå i stede for en annen, og det ble litt hektisk (men det gikk jo helt fint til slutt).
ruffeeee, skal du være med?
PS! Jeg har WWE Wrestlemania XIX, og kan ta med de, om det ønskes. Det er faktisk veldig festlig i 4-Player. Veldig morsomt! Og det krever ikke så alt for mye skills heller, selv om det kan være uvant i starten. Men jeg tar det ikke med om andre ikke har lyst!
Og Scorpiux, husk minnekort også (om du skal ta med alt det du skal ta med).