Spilltreff II, Kino1 Sandvika

Status
Stengt for ytterligere svar.
#85
Phew!

Mye som har skjedd mens jeg har vært på Valdres!
Vel, det er bare å snakke med meg når jeg er på MSN Mantis. Hvis statusen står på borte er det allikevel stor sjans for at jeg er der, da jeg setter statusen slik for at ingen skal forstyrre meg.

Når det gjelder SG treffet er jeg keen 2kZoR på begge deler, men jeg er ærlig talt litt mer hypa på det her med tanke på at jeg er litt med på bestillingen osv.
 
#87
Er glad i deg også, gutten min!

Gleder meg virkelig til dette treffet nå! Datoen virker kjempefin, og nattspilling passer ypperlig. Har bare skummet igjennom de siste postene, men la ikke merke til noen pris. Regner med at denne vil bli 200-300 kroner?

Og igjen; gleder meg!

Edit: Hmm, 300 stod visst litt lenger oppe også ja... :$
 
#88
Opprinnelig skrevet av Rube@10.04.2004, 16.17
Har bare skummet igjennom de siste postene, men la ikke merke til noen pris. Regner med at denne vil bli 200-300 kroner?
Pris: 300,- per person


PS! Datoen er nå FREDAG 28. MAI.

Gleder meg enormt selv (både til det offisielle treffet, og dette treffet).


Btw, jeg synes vi bør ta med Soul Calibur II egentlig. Det er bare 2-Player, men er det jo et dritkult spill da.

Blir vel aldri enige om det 5. spillet. :unsure:
 
#90
Opprinnelig skrevet av Rube@10.04.2004, 15.17
Edit: Hmm, 300 stod visst litt lenger oppe også ja...  :$
Hvis du ikke kan komme på grunn av pris skal jeg fanden meg betale for deg. Men du kommer sikkert så jeg trenger vel ikke tømme banken :D.

Jeg synes egentlig Soul Calibur er bra, vi kan jo ha en turnering. Det er jo tross alt bare 5 kamper før alle har fått spilt.


-------------------

Jeg elsker deg og Sisa! (Vent litt... :puke: )
 
#91
Hehe, selvsagt kommer jeg. Soul Calibur II er da vel og bra, men jeg tente litt på ideen med WWE Wrestlemania. jeg har ikke spilt dette selv, men wrestlignspill har en tendens til å være hysterisk morsomme i fireplayermodus.

Sisamez: du er vel den eneste her uten en GC, du kommer til å slite. :D
 
#92
Opprinnelig skrevet av Rube@10.04.2004, 17.13
Hehe, selvsagt kommer jeg. Soul Calibur II er da vel og bra, men jeg tente litt på ideen med WWE Wrestlemania. jeg har ikke spilt dette selv, men wrestlignspill har en tendens til å være hysterisk morsomme i fireplayermodus.

Sisamez: du er vel den eneste her uten en GC, du kommer til å slite. :D
Jeg kan se om jeg får leid det på videosenteret. Det virker jo ikke som om noen har det. Jeg kan isåfall betale for det selv.
 
#93
Jeg har et forslag!
Kan vi ikke også spille Sega Mega Drive?
Jeg kan ta med konsoll og en håndkontroll, så har vel Psycho Mantis også noen kontroller? Vi kan spille Sensible Soccer?

Det hadde vært seriøst dritmoro.

EDIT: Mads har heller ikke GC.
 
#94
Opprinnelig skrevet av sisamez@10.04.2004, 21.42
Jeg har et forslag!
Kan vi ikke også spille Sega Mega Drive?
Jeg kan ta med konsoll og en håndkontroll, så har vel Psycho Mantis også noen kontroller? Vi kan spille Sensible Soccer?

Det hadde vært seriøst dritmoro.

EDIT: Mads har heller ikke GC.
Morro hadde det nok vært.

Jeg og Aquila diskuterte vel litt i går om å ta med Perfect Dark, N64 og 4 kontroller. :D

Men det er jo litt styr å ta med så mange konsoller da. Men morro hadde det jo vært.

Men joda... Jeg har 2 kontroller til Sega Mega Drive.

Hmm... Dette ble vanskelig. :blink:

Det blir vanskeligere og vanskeligere. :blink: :blink:

Hvis vi holder av én time til verdt spill, så kan vi jo få spilt en del spill om det er slik at vi skal holde på i 6 timer og 30 min.

Kan vi ikke få diskutert det på mIRC eller MSN i dag akkurat hva som skal spilles (eller hva som skal være det 5. og eventuelt det 6. spillet)? Vi møtes på mIRC 22:15, OK?

mIRC: #Kino1Sandvika

Så diskuterer vi det der!!
 
#97
Jeg sendte da i går en mail der jeg spurte om leie av kinosal, og i dag tidlig fikk jeg svar.

Kino 1 forteller at bestillingen våres er bekreftet, og at vi får leie kinosal fredag 28. mai fra klokken 24:00 til klokken 6:30. Vi betaler kontant 3000 ved oppmøte, så derfor er det viktig at alle har med seg nøyaktig beløp som de skal ta med. De skriver at vi må ta hensyn til vasking, og at Sal 1 og Sal 5 vil benyttes. Sal 1 er den største salen med 246 seter, og Sal 5 er den nest største med 222 seter. De vil også sende meg en mail noen dager før 28. mai, så de kan bekrefte at vi kommer til avtalt tid.

Herlich!!!!!! :D :thumbsup: :king:








Til MonkEboy:

MonkEboy er nødt til å svare på om han skal være med eller ikke!!!
 
#98
Opprinnelig skrevet av Alice@12.04.2004, 10.59
Jeg sendte da i går en mail der jeg spurte om leie av kinosal, og i dag tidlig fikk jeg svar.

Kino 1 forteller at bestillingen våres er bekreftet, og at vi får leie kinosal fredag 28. mai fra klokken 24:00 til klokken 6:30. Vi betaler kontant 3000 ved oppmøte, så derfor er det viktig at alle har med seg nøyaktig beløp som de skal ta med. De skriver at vi må ta hensyn til vasking, og at Sal 1 og Sal 5 vil benyttes. Sal 1 er den største salen med 246 seter, og Sal 5 er den nest største med 222 seter. De vil også sende meg en mail noen dager før 28. mai, så de kan bekrefte at vi kommer til avtalt tid.
Dette var jo helt supert. Da får vi brukt de to største salene (Sal 1 og Sal 5) også.

Følgende medlemmer har satt seg på lista, og da sagt at de kommer:

Psycho Mantis/Paul Phoenix
Aquila
Alucard/Spasmer
Rube
Sisamez
Scorpiux
mads
Karamba
MonkEboy
Alice

Er det noen på listen som IKKE kan komme, så må de si ifra så fort som mulig!
 
#99
Det er jo lett for folk
å fullstendig blaffen i å møte opp da.
Hva gjør vi under et slikt tilfelle?
(Må tenke langt vettu)

Vil ellers bare si at jeg blir trang i buksa av å tenke på
ei natt med Gamecube i en kinosal.
Helt konge. Meeen.. må vi ha med matpakke eller skal vi fiske i den
elven i Sandvika. Eler er det no kebab sjappe rundt et sted?
 
rarhhra.. har ikke fått vært på spillegal en stund... og Jah jeg kommer..

og var d snakk om å bli 12? er prisen d samme uansett antall pers? Snakket med shadar som ikke har internett og han virka interessert.. og til femte spill foreslår jeg at noen skaffer warioware.inc (gc) for det rokker hardt til gba og kan etter det jeg ha lest bare være fetere på gamecube.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.