Spilltreff II, Kino1 Sandvika

Status
Stengt for ytterligere svar.
Opprinnelig skrevet av Alucard@12.04.2004, 19.34
Det er jo lett for folk
å fullstendig blaffen i å møte opp da.
Hva gjør vi under et slikt tilfelle?
(Må tenke langt vettu)

Vil ellers bare si at jeg blir trang i buksa av å tenke på
ei natt med Gamecube i en kinosal.
Helt konge. Meeen.. må vi ha med matpakke eller skal vi fiske i den
elven i Sandvika. Eler er det no kebab sjappe rundt et sted?
Sist gang var det en som sa i fra litt sent om at han ikke kunne, og da ble det ganske hektisk i og med at vi måtte få med en til (slik at hver og en slapp å betale mer enn avtalt). Men det gikk heldigvis greit den gangen. Tror det skal gå greit denne gangen også. Men om det skulle skje, så skal vi nok få funnet en annen som gjerne vil være med. Det viktige er at om det er noen som ikke kan, så må de si ifra så tidlig som mulig. Skjekk gjerne nå med en gang om den dagen (28. mai) er ledig for dere, slik at vi slipper en melding bare et par dager før om at det er en det ikke passer for.

Når det gjelder mat. McDonalds er visst bare oppe til 23:00. Jeg tror det finnes en Kebab/hamburger-butikk like ved togstasjonen. Men jeg vil anbefale å spise litt rett før opplegget. Ellers kan man jo ta med så mye mat, drikke og eventuelt godis som man ønsker. Men ta hensyn til utstyret som tas med. Det er ikke sikkert Scorpiux vil la folk spise potetgull mens man spiller (slik at kontrollen blir fettete osv). Men dette er sånt man finner ut av når man er der.

Opprinnelig skrevet av MonkEboy@12.04.2004, 19.37
rarhhra.. har ikke fått vært på spillegal en stund... og Jah jeg kommer..

og var d snakk om å bli 12? er prisen d samme uansett antall pers? Snakket med shadar som ikke har internett og han virka interessert.. og til femte spill foreslår jeg at noen skaffer warioware.inc (gc) for det rokker hardt til gba og kan etter det jeg ha lest bare være fetere på gamecube.
Phew!

Var redd du bare hadde signa opp på lista og dreit i å komme... Mailen og PMen kom gjennom ikke sant?
I min forrige mail der jeg spurte hvor mye det vil koste, sa jeg at vi foreløpig var ti, og at vi ville holde oss rundt dette antallet. Så om vi er en eller to, vil det nok totalt koste 3000 uansett, men disse 3000 vil deles på antall mennesker. Så foreløpig ligger prisen på 300 kroner for hver av oss.

Jeg synes heller vi kan ta noe annet en Warioware Inc, da dette spillet består for det meste av minispill. Det er jo liksom det vi har Mario Partey 5 for. Perosnlig synes jeg wrestling er det beste.

Wresling må nesten bli en slager. Selvom jeg aldri har testet det er jeg villig for å lære. Det er noe jeg lurer litt på.
Er det lov å ha med masse mat inn i en kinosal da?
Jeg veit vi gjør det når vi ser frilm men når vi leier?

Ps. Det virker ikke som vi har hatt
så mye kontakt fra mange av de på lista. Men de
har kanskje snakket med deg PP?

Opprinnelig skrevet av Alucard@12.04.2004, 20.11
Wresling må nesten bli en slager. Selvom jeg aldri har testet det er jeg villig for å lære. Det er noe jeg lurer litt på.

Hva mener du? Alle har bekreftet at de kan. Tror jeg da... :blink: De har vel det Mantis?

Og om det skulle bli noe problem med å sitte i salene og spise, så er vi vel spreke nok til å simpelthen gå ut? ;)

Opprinnelig skrevet av Alice+12.04.2004, 21.24-->
<!--QuoteBegin-Alucard
@12.04.2004, 20.11

Hva mener du? Alle har bekreftet at de kan. Tror jeg da... :blink: De har vel det Mantis?

Og om det skulle bli noe problem med å sitte i salene og spise, så er vi vel spreke nok til å simpelthen gå ut? ;) [/b]
Alle har vel egentlig nå sagt at dem kommer. Jeg kommer. Du (Alice) kommer. Alucard kommer. Aquila kommer. Karamba kommer (selv om han ikke var av de mest engasjerte når vi møttes på mIRC #Kino1Sandvika). Scorpiux kommer. MonkEBoy kommer. mads kommer (slik jeg har forstått det). Rube kommer (også slik jeg har forstått det). Og Sisamez kommer.

Det var 10 det?

Som sagt, vi kan være opp til 12 personer (men der setter vi en grense). Så om det er 2 til som ønsker å være med, så er det bare å si ifra.

Om vi tar Wario Ware eller Mario Party 5 er egentlig samme for meg. Men begge deler blir vel litt, tja... Litt mange mini-games. Greit med et spill der du trykker på mer enn én knapp også. Dessuten kan det være greit med spill som er litt mer imponerende å se på storskjerm enn et 2D-spill.

Har hørt mange forslag nå til 5. spill og eventuelt 6. spill (diskusjonen slutter aldri)? Jeg kunne forresten tenkt meg WWE Wrestlemania XIX og Soul Calibur II som 5. og 6. spill. Vet ikke hva dere andre tenker rundt det? Men spillønsker kan heller tas opp på MSN eller mIRC (så slipper vi 2-3 sider ekstra om det her).

PS! Det er fint om folk som har GBA/GBASP tar med det. Så kan noen linke litt med det under treffet. Jeg tar i hvert fall med GBASP, Zelda: ALttP og Pokémon Sapphire. Så om andre har noen av de spilla, så kan vi jo linke litt mens andre spiller. Er forresten artig å linke på de Mario Advance-spilla også (og der trenger man kun én cardridge - så kanskje jeg tar med et av dem også).

Vis ikke du har lys på din GBA så kan det bli ganske stusselig å spille i en mørk kinosal Alice.

Opprinnelig skrevet av Alucard@13.04.2004, 13.37
Vis ikke du har lys på din GBA så kan det bli ganske stusselig å spille i en mørk kinosal Alice.
Et dette enda et elendig argument fra deg om at GBA SP er bedre enn vanlig GBA? ;) :p

Nei, jeg HAR lys! Haha! Så det så! Og det kosta ikke mye engang! Så GBA er bedre enn GBA SP skal du se! Muahah!

Opprinnelig skrevet av sisamez@14.04.2004, 16.16
Ethvert wrestlingspill støttes av meg.

Jeg får forresten låne PSone av en kamerat, så det skal funke fett med PS i bakgrunnen tror jeg.
Hva?

Mener du koble til to konsoller på kinoen?

Kan vi ikke VÆRSÅSNILL å holde oss til en konsoll.
Med tanke på at vi skal bytte sal blir det enda mer stress vis vi
også skal skifte maskiner.

Opprinnelig skrevet av sisamez@14.04.2004, 17.30
PSOne... med skjerm...
Vi snakket om det på irc mens dere var ikke var der. Den kan spilles på i bakgrunnen...
Gutten klarer ikke være så lenge fra sitt ff9 spill vet du :p

Jeg fikk bekrefte at jeg kunne være med så nå er det sikkert at jeg blir med.
Men.......... Hva om det skjer et eller annet uventet. Att det er noe som kommer opp/i veien for treffet. Gjør det no om man snur i siste sekund?

Hvis en komet treffer du bussen du skal på, så treffer en komet bussen du skal på. Vi kan jo ikke hindre deg i å gjøre det du vil. Men det er jo litt bedritent gjort å la oss være igjen med 300 kroner for lite på grunn av at du ikke gadd å komme.

Men dette vil vel ikke skje, vil det vel?

Motto hans er no slikt:
"Du skal ikke spame. Du skla spame med stil!

Men jeg kommer jeg. Tenkte mer på dødsfall og lignende.

æliss...

Tidskjema:
23:00 Telefonen ringer... "Mamma er død!"
24:00 Spilltreff på Kino 1.

Noe som ikke klinger her, eller er det bare meg? Only to set it on the spiss.

Status
Stengt for ytterligere svar.