Spilltreff II, Kino1 Sandvika

Status
Stengt for ytterligere svar.
Sitter nå trygt plasser ett par hundre meter unna kinoen og klar til å styrte ut døren og løpe bort (vel egentlig, gå rolig ut døren, ta heisen ned, så gå rolig bort til kinoen) om en lite time nå!

Sitter hjemme jeg, og venter ikke på noen ting som helst.

Jepp, da var det over. Var morro, dette. Ble litt sløvt på slutten, men likevel, det var morro. Og det var herlig med stor skjerm. Hyggelig å treffe folka som var med også. Noen hadde jeg jo møtt før, men uansett, alle virka veldig hyggelige. Blir nok et slikt treff igjen - kanskje til høsten.

D

Doctor Downs

Gjest
Jeg knipsa noen bilder. Sendte dem til Scorp, satser på at vi får posta dem her snart. Var trøtt mot slutten ja. Fikk meg en halvtimes dårlig søvn mens jeg hører andre gikk og kjøpte pølser på Shell...

Nå skal jeg ihvertfall få meg litt skikkelig søvn.

God morgen.

Jaja. Sto opp for ca en time siden og er fortsatt litt surrete i toppen.
Det var kjempegøy selv om jeg ikke kom noe langt i noen av turneringene. Dette hadde jeg gledet meg ttil i mange uker og jeg er kjempefornøyd. Dette er jeg med på neste gang!!!

Sto opp for en time siden selv. Hehe digg og sove litt:) Bil turen hjem var ikke trygg.. hold på sovne flere ganger, så meg å Neptun måtte bytte på kjøringen:)

Jeg har lagt noen bilder ut i galleriet. Som Aquila tok. Ser frem til at Alice drar igang noen filmer! :tommelopp:

Da var det over, og jeg har fått sovet rundt 7-8 timer nå. Og jeg er fortsatt skutt. Vel, morro var det, og jeg ser fram til neste lignende møte. Det var veldig hyggelig av Scorpiux å kunne ta med seg alle GC greiene, det satt jeg stor pris på ;).

Filmene skal opp snart forhåpentligvis ;). Må bare legge dem til PCen og legge dem opp her. Så kan hele SG se finalen!!!

Forresten hyggelig å møte folka. :D.

foresten hvordan står det til med kapitalen, gikk dere i pluss/minus/likt som startet med

Kan dere skrive i kommentar til bildene hvem som er hvem slik at vi "utenomforstående" får vite det? Ser ut som et artig treff, jeg hadde nok blitt slått sønder og sammen i alle spill men det er da litt av moroa ikke sant? :)

MoFo2

Var ganske artig denne gangen, men var utrolig trøtt i morgentimene i dag. Som Scorpiux nevnte, var turen hjem langt fra trygg. Sovnet flere ganger når jeg kjørte, hehe. Syntes det var best å spille SSBM ... og F-Zero!

Var litt kult å treffe noen av dem som henger her på forumet også, hehe. Hadde jo sett noen fra forrige gang, karamba bla. men de fleste visste jeg ikke hvem var.

Du hadde noen utbrudd som kunne virke skremmende.
Du satt jo å preika om vennene dine og hvor dumme de var.
En venn av meg og sisamez er skremmed lik deg i snakkemåten :p

Status
Stengt for ytterligere svar.