StarCraft II: The Roll Call [Summer Tournament]

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Blizzard hath become evil. Det skjedde vel ca. samtidig som de begynte å pule på Activision.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Det begynte vel når dem skjønte at det å tilfredsstille kunden har veldig lite å gjøre med å tjene mest pæng. Ville ikke vært overraska om at dem med vilje låser regionene bare så de kan åpne dem senere for coolpoints fra folk som ser det som "listening to the community" osv.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hei dere.

Dette er kanskje den tråden på SG jeg har lest minst av, ettersom jeg halvhater rts og ikke spilte noe særlig av originalen engang. Men istad var jeg nede å hentet posten, noe jeg ikke har gjort på en god stund, og der lå det et eksemplar av Collectors Edition boksen som såvidt fikk plass i postkassa. Den var addressert til www.spillegal.no v/Filip Mauricio Fløgstad, Adresseblablabla.

Så får vel installere på Macbooken og sjekke ut hva all hypen er om.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Det er det som er litt kinky, står ingenting, bare klistra på en labelsticker med blablabla på.
 
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Nei ja altså sånne ting skjer en gang iblant, men jeg pleier å vite eller skjønne hvor det kommer fra. Tenkte kanskje noen har sendt en mail om beta-access eller noe, og vi fikk dette som plaster på såret.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Hei dere.

Dette er kanskje den tråden på SG jeg har lest minst av, ettersom jeg halvhater rts og ikke spilte noe særlig av originalen engang. Men istad var jeg nede å hentet posten, noe jeg ikke har gjort på en god stund, og der lå det et eksemplar av Collectors Edition boksen som såvidt fikk plass i postkassa. Den var addressert til www.spillegal.no v/Filip Mauricio Fløgstad, Adresseblablabla.

Så får vel installere på Macbooken og sjekke ut hva all hypen er om.
Hvorfor ikke lage en konkurranse, og den som vinner konkurransen får eksemplaret, siden det sto til spillegal.no mener jeg da altså.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvis Filip allerede har installert har vel det toget seilt uansett.

PS: Filip, får jeg WoW-dyret ditt? ^^
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hvorfor ikke lage en konkurranse, og den som vinner konkurransen får eksemplaret, siden det sto til spillegal.no mener jeg da altså.

Allerede bestemt meg for dette, kommer opp.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tenkte det var en kode som fulgte med, jeg. Hvis det er en kode, så burde det gå an å gi bort. Samma det, er ingen bigg diil lizm. :p
 
Den er linka til battle.net, var vel det samme med dyra du fikk med Vanilla WoW CE-boksen, kan hvertfall ikke huske at det fulgte med noen kode der, utenom nøkkel-koden til selve spillet som kjente igjen at du hadde litt mer enn en standard utgave.

Akkurat ferdig med campaign nå og det var skikkelig awesome!

Kan forøvrig legges til som nithoggir snabel-a gmail dått com
 

Novastrum

Feminist-elitist
Noen andre fysiske butikker i Oslo der SC2 ikke koster så mye mer enn 299,-?
 
Fikk Collectors Edition den 28. og er veldig fornøyd sålangt :)
eneste å sette fingeren på er at Custom games dårlig ordnet (søke etter, laste opp)

har ikke så mye tid å spille på, så har ikke kommet igjennom campaign enda, men har spilt meg opp til toppen av gold league, så hvis noen vil steamrolle meg, er jeg Cain 225 :)
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Fetthesten og jeg spilte to matcher mot hverandre i dag. Det var gøy, men ingen av oss kan skryte av å ha nevneverdig kontroll over hva vi driver med.

Game #1 - Protoss (Buggz) vs Zerg (Yetipants)
Game #2 - Protoss (Buggz) vs Terran (Yetipants)

Last ned og se hvordan man ikke skal spille denne spillen. Nilo, du skrek lenge om at du skulle kommentere noen replays og slikt, snakker du om no jøderørings? Det hadde forresten vært jævlig tøft om vi greide å fikse en turnering og/eller eventuelt noen 2vs2- og 3vs3-kamper med SG-ere.