Steam-tråden for Mac (og PC antar jeg (sukk))

Snart
 

Lodin

Der Waaaah
Høstsalget er igang og det er ingenting noen vil ha. Vår egen skyld siden vi allerede har kjøpt alt sammen på salg.
Det blir artig til neste år når gnukkusene som er vant til konsollpriser dukker opp med sin splitter nye Steam machine.
 
Kjøpte Outlast. Ikke mye annet som frister, foreløpig.
 

Lodin

Der Waaaah
Akk, frykter jeg kommer til å falle for fristelsen og kjøpe remaken av Age of Empires 2, men noe inni meg minner om at disse HD-versjonene nesten aldri er verdt det :$
Denne er verdt det siden det er nøyaktig det samme spillet som sist bare at de har økt oppløsninga til vettuge alternativer for 2013. Det samme gjorde de med Sronghold og den versjonen eide.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Apropos spillmekkings, så er RPG Maker på salgsings til €30. Fortsatt litt dyrt, men hvis du er interessert i å mekke et standard JRPG som ser ut som om det kunne kommet ut til SNES i glansdagene så er det rimelig lett å komme i gang. Sjutten og jeg tok en liten økt med demoversjonen i sommer, og det ble da et (veldig kort) RPG ut av det.
 
Denne er verdt det siden det er nøyaktig det samme spillet som sist bare at de har økt oppløsninga til vettuge alternativer for 2013. Det samme gjorde de med Sronghold og den versjonen eide.
Det ble kjøp, og må si jeg er fornøyd :D Nostalgitripp til tusen!
Apropos spillmekkings, så er RPG Maker på salgsings til €30.
Er det vanskelig å lære seg? Hadde vært artig å lage noen for å distribuere internt mellom venner.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Som sagt, det ble et RPG ut av en testeøkt på en times tid.
 

Lodin

Der Waaaah
Vel i dag er siste dagen for salg og som alltid blir det nok bare repriser i kveld. Forsåvidt like greit siden kroppen til lommeboka ikke var klar. Var aldri noen daily, men Brothers er satt ned 50% til 7 Euro og det må jeg få testa.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, kjøp Brothers alle sammen.
 
Dette er gjerne litt i grenseland, men i melankolien som preger oss etter Steamsalget har Humble Bundle folka smidd sammen en solid pakke med co-op spill. Magicka med DLC, Serious Sam 3, Orcs Must Die 2, Natural Selection 2 etc, svært mye for pengene (som man selvsagt kan gi til veldedighet). Alt kan legges til på Steam kontoen din :)

https://www.humblebundle.com/
 

Lodin

Der Waaaah
Prototypene av Steambox sendes ut på fredag og samtidig slipper Valve OSet til alle. Blir spennende å se hva folk syns. Tipper første utgave suger ganske mye pung.
Lurer og på hvor stor del av kaka Linux har spist opp av markedet til MS om fem år.
 
Er dere klare? Det er jeg.
 

Lodin

Der Waaaah
Meget sansynlig ja. Electronic Super Joy fikk DLC i går og kisen som mekka det twatta at ingen burde kjøpe det eller selve spillet før i dag.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Det spillet. Elsker det, selvom man føler seg som en veldig flau 12åring med innehud for hver jævla orgasmiske checkpoint man tar