Steam-tråden for Mac (og PC antar jeg (sukk))

Novastrum

Feminist-elitist
Vi får se. Vi får se... :( Jeg ser det er mange knapper jeg har mappet som jeg ikke får brukt enda, så kan vise seg å bli vanskelig etterhvert ja. Sikter man med musa når man spiller med mus/tastatur?

Jeg kom på en ting til jeg virkelig digga når jeg satt med ned med Strider. Spillet starter helt uten ubrukelig ørtiminutters cutscene. Null, nada , zilch cutscene! Rett inn i action fra første sekund.
 

Lodin

Der Waaaah
Spiller med Dualshock 4 såklart. :smugdog:

Og jeg kom på en ting jeg virkelig ikke digger når jeg døde på bossen første gang. Kuttescenene kan ikke skippes.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Jo mer jeg leser det dere skriver jo mer er jeg egentlig enig. Det var som sagt demoen jeg testa, men det var veldig... befriende og bare starte å spille med en gang. Det var litt gammeldags på den gode måten. :)
 
Fattigmannsversjonen av Shadow Complex. Er følelsen jeg sitter igjen med etter et par timers spilling i går på Xbone. Men for all del, verdt en hundrings.
 

Lodin

Der Waaaah
Trailer for den nye dokumentaren til Valve som omhandler DOTA2. De kunne såklart brukt tid og ressurser på no nytt spill eller no, men men.

Lol, en av de første replikkene er fra en gjøk som proklamerer at ten years ago competitive gaming wasn't even a thing. Bra at Valve fant opp det for oss da. :v
Trukke jeg gidder se dette her ass.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Mener å huske at jeg spilte compoer i CS og sånt lenge før 2004 jeg da.
 

Lodin

Der Waaaah
For ikke å glemme at det ble holdt turneringer rundt diverse arkadespill på 70-tallet og flere av de folka driver fortsatt på. Vil heller se King of Kong en gang til.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Lodin

Der Waaaah
I dag slippes andre Shadowrun-kampanjen og det er jo stas, men den har vel alle ellerede betalt for. Mer spennende er det at The Yawhg dukker og man endelig ikke trenger kjøpe det rett fra utgiverne. Dette er et underfundig spill hvor du alene eller med andre spiller som opp til fire folk i en middelalderish by. Yawhgen er på vei og det er ikke godt nytt. Ikke at noen vet hva det er for no. Uansett har man noen uker på seg til å dille rundt i byen og delta i små teksteventyr. Og avhengig av resultatene og statsene til folka vil de få en av 50 endings. Fint illustrert og musikken er kos så det er vel verdt en titt. Folka hos Idle Thumbs digger det og så det er sånn passe pretensiøst og hipsterish.

 
Her kan man se, at Thinaran ikke har prøvd å installere Steam på Mac.

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vi får tro det blir godsaker. Jeg har egentlig ikke så mye i kikkerten nå, men jeg satser på at Double Dragon Neon dukker opp i løpet av salget. Det er igrunn ikke så forbanna fett men stilen gjør at det er must-buy. Og: Kanskje jeg endelig får muligheten til å make a honest woman av nye Wolfenstein.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Her kan man se, at Thinaran ikke har prøvd å installere Steam på Mac.
Joda, men jeg vet ikke om det er fordi den er på Mac men den er noe jævla dritt. Jeg har flere ganger prøvd å kjøpe spill som gave til venner, men jeg får bestandig feilmelding (har prøvd nettsida også (jeg vet at klienten bare er nettsida)). Har da endt med å stikke på GoG og kjøpe samme greia, gjerne til lavere pris. Har så langt bare spilt Broken Age på Mac-en, jeg innbiller meg at grafikkortet er for ræva til å kjøre noe kult.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så, jaggu, da var det Steam-salg igjen, gitt. Double Dragon Neon var på salg så da coppa jeg glatt det. Dead Rising 3 er jaggu også blitt lagt ut for salg, med 25% rabatt. Vente og se om det dukker opp som Daily Deal? Ja, tenker det. 33% rabatt på Dark Souls II betyr vel også at man bør vente og se. Hva er DERES favoritt stemning.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tror ikke jeg skjønte den der, hvorfor skal Johnny Knoxville i gamlingkostyme kaste masse penger på Steam?