Tales of Symphonia

Hmm... Må innrømme at det ikke har blitt mange sidequests på meg... Men jeg har begynt på andre runde av spillet nå, skal prøve å få med meg alt denne gangen :)
 
Jeg lurer på en liten ting angående kampsystemet.
Når man spiller multiplayer, går det da an å stille kameraet oversiktlig, eller må det følge 1-playeren? Og går det an å bevege seg fritt eller må man bevege seg fram og tilbake i forhold til fienden man sikter på?
 
Man kan bare bevege seg fram og tilbake i forhold til fienden, blir nesten 2d i 3d.
Tviler sterkt på at man man stille kamera til sin egen fri vilje.
 
Herregud! Jeg sitter fast igjen! :doh:
Etter man har kampet mot kratos( på diskett 2) så kommer man til byen med alle englene(i tower of salvation), jeg har hentet mana flowen og skulle til og gå på warpen som er nedfør mashinen med apple gel ovs som man kan kjøpe , men så sier raine at vi må hente litt mer informasjon. Kor i helvete er det!? Jeg har snakket med alle personene som jeg finner.
Hva skal jeg gjøre!? :ehm...: :usikker: :confused:
 
Opprinnelig skrevet av supermario@10.12.2004, 04.02
Herregud! Jeg sitter fast igjen! :doh:
Etter man har kampet mot kratos( på diskett 2) så kommer man til byen med alle englene(i tower of salvation), jeg har hentet mana flowen og skulle til og gå på warpen som er nedfør  mashinen med apple gel ovs som man kan kjøpe , men så sier raine at vi må hente litt mer informasjon. Kor i helvete er det!? Jeg har snakket med alle personene som jeg finner.
Hva skal jeg gjøre!? :ehm...:  :usikker:  :confused:
146977​
Tror du må bruke en av "datamaskinene".
I en av dem ligger det masse info om Derris Kharlan og en del annet tror jeg.
 
Faen(beklager)! Jeg har klart ut spillet for noen min siden.
Etter min mening synes jeg anmeldere har misforstådt/sett ned på spillet altfor mye! Jeg hadde tenkt å spille spillet kun 1 t om dagen, men spillet er så fengene at man spiller og spiller og spiller og til slutt har man merket at man har spilt i fem timer! Fy på meg!
Jeg klarte spillet på 57timer( uten å forhaste meg) og endte opp med 288000gald.
:) :(
Jeg håper det kommer en toer. For dere som har klart ut spillet kan dere tenke hvordan toeren kunne blitt utifra enern. :tommelopp:
 
SPOILER:




At man fulgte Loyd på sin reise etter å samle alle exepheres i verden, underveis fant man ut at det var noe galt med Derlis Kharlan eller at Mana treet var døende. Så man måtte dra lang om lenge og beseire frytelige bosser, møtte gamle venner og nye personligheter. Eller at Collete ble bortført igjen (sigh...skjer faen meg hele tiden jo).


/SPOILER



Hvis det komme en toer håper jeg at de gjør den gjennomført og nøje. Verste jeg vet er remake spill som er verre en dRRRRRRRRRRRRiten selv!

Anyway ToS ROCKS! :totomleropp:
 
Merk med spoiler når dere forteller noe om hva som skjer i spillet. Det kan være ødeleggende for andre når dere røper noe av historien.
 
Ble ferdig nå i kveld.
lvl 71
Spilt i 47 timer.
Over 1000 enouters
Max combo 100
Gald spent over 2,5 millioner.
250 saves

Har nå begynt på andre runde, tenker jeg skal spille gjennom tre ganger.
Må få prøvd ut 10x exp-tingen :D
 
SPOILER SLUTT

Jaja, med dette kan jeg si at jeg gleder meg til i morra. :D
(bare for å gjøre de som leser dette men ikke spoileren til å bli nyskjerrige. :p
 
Hvor lang tid tar det sånn ca. før jeg har runnet det da?
 
Folk bruker jo alt fra 40 til 80 timer på spillet, så det er litt vanskelig å si... men vil du virkelig vite hvor langt på vei du er kommet? Er det ikke bedre å bare vente og se hva som skjer? <:
 
Bare tanken på at jeg må vente til i morgen for en eventuell slutt på spillet tar et hardt kvelertak på meg. Men, du har nok rett, jeg forblir uviten til i morgen og ser hva som skjer. :)
 
Spoiler:


Når man runder ToS unlocker man Mania Difficulty, da har alle fiendene og bossene dobbelt så mye hp og de tar dobbelt så mye hp! Ikke nok med det, de angriper også som regel folka som bruker magi.

/Spoiler

Mania-mod er helt sykt, men jeg liker det. Har alltid likt utfordringer, så fram til påsken skal jeg klare alle sidequests og runde det på mania-mod!
 
Spoiler

Nå som du sier det, jeg slo "the half-elf-hero" med bare Lloyd. Eller, alle andre på teamet døde ganske tidlig, jeg hadde heller ingen life-bottles igjen. Det var bare blokk -> sworddance -> beastfang -> heal -> blokk osv. =lett.

Spoiler slutt

Kan ikke dette emnet bli spoiler-merket? Jeg blir lei av å lese gult. Jaja...
 
Prøv å merke teksten da.

Altså trykke inn venste musetast når musen er ved teksten og dra musepekeren over den gule teksten
 
Hva for no? Går det da?

Tilbake til topic: har nå funnet ut at jeg ennå har en del igjen. Jeg begynner å misslike at storyen blir levert i så små biter. *argh

Eidt: har nå kommet litt lengre en det igjen, og må si at spillet byr på mange twister. Men begynner seriøst å bli lei av at Colette blir kidnappa så sabla mye.