Var jeg som skrev at Nilo er Norges beste Law spiller, jeg skrev det fordi jeg synes han har den beste Law'en jeg har møtt her i Norge. Om han er den beste er ikke opp til meg å bestemme, men jeg "tror" han er det!
[/b]
[/b]
Vi kan jo selvfølgelig ikke si at innbygger nr 989 i Stordalen er norges beste spiller...
En ting jeg ganske sikkert kan påstå, for både meg og EagleJin, er at vi liker flash over cheese til tusen. Vi spiller vanligvis ikke mye på safe moves og slike ting, men prøver å lure ut motstanderen til å gjøre noe dumt.
Og død alkemist, hvor tar du fra at Eagle og jeg har sagt vi er best? Det har vi aldri sagt. Men, om jeg vinner på min spillemåte, så vil jeg tro det krever litt mer egentlig enn å spille på kjipe moves. Det er min policy, en jeg vil prøve å holde uansett turnering eller casual.
Geeze...
[/b]
En ting jeg ganske sikkert kan påstå, for både meg og EagleJin, er at vi liker flash over cheese til tusen. Vi spiller vanligvis ikke mye på safe moves og slike ting, men prøver å lure ut motstanderen til å gjøre noe dumt.
Og død alkemist, hvor tar du fra at Eagle og jeg har sagt vi er best? Det har vi aldri sagt. Men, om jeg vinner på min spillemåte, så vil jeg tro det krever litt mer egentlig enn å spille på kjipe moves. Det er min policy, en jeg vil prøve å holde uansett turnering eller casual.
Geeze...
[/b]
(dere har sakt at dere er motstandre for japanerne spill i norge først så bli mester her før dere skal kunkurer med de proffe der nede ..jeg er en nybegyner for de gutta der i japan de hadde gitt meg masse juling hadde ikke vunet noen ganger nesten) men dere klarer det sikkert,jeg gir meg! orker ikke å krangle med dere på nette tar en spille kveld siden hoper mange kommer ikke bare dere! ønsker dere møter også opp da :tommelopp: