tekken

Var jeg som skrev at Nilo er Norges beste Law spiller, jeg skrev det fordi jeg synes han har den beste Law'en jeg har møtt her i Norge. Om han er den beste er ikke opp til meg å bestemme, men jeg "tror" han er det!
[/b]
ok jin om du synes det er det greit! liksom men synes det er ikke helt riktig påstand! sikkert mange som kan spille law men buker andre!det kan være beste du har spilt mot ja... men vi har oma og ett par andre også som spiller bra med law nilo er ikke dårlig det er sikkert :tommelopp:

Vi kan jo selvfølgelig ikke si at innbygger nr 989 i Stordalen er norges beste spiller...
En ting jeg ganske sikkert kan påstå, for både meg og EagleJin, er at vi liker flash over cheese til tusen. Vi spiller vanligvis ikke mye på safe moves og slike ting, men prøver å lure ut motstanderen til å gjøre noe dumt.
Og død alkemist, hvor tar du fra at Eagle og jeg har sagt vi er best? Det har vi aldri sagt. Men, om jeg vinner på min spillemåte, så vil jeg tro det krever litt mer egentlig enn å spille på kjipe moves. Det er min policy, en jeg vil prøve å holde uansett turnering eller casual.
Geeze...
[/b]
gi deg a, har spilt mot deg!vil ikke si at jeg bruker bryan feigt!han er drit flink til å jabbe det kan jeg gjøre ganske mye men pleier å spille etter motsandre, ikke bare samma faste ting

(dere har sakt at dere er motstandre for japanerne spill i norge først så bli mester her før dere skal kunkurer med de proffe der nede ..jeg er en nybegyner for de gutta der i japan de hadde gitt meg masse juling hadde ikke vunet noen ganger nesten) men dere klarer det sikkert,jeg gir meg! orker ikke å krangle med dere på nette tar en spille kveld siden hoper mange kommer ikke bare dere! ønsker dere møter også opp da :tommelopp:

Vet du hva, jeg er faktisk jævlig lei, folk som har kjeft men ikke baller nok til å spille. Yo, du og jeg tar noen kamper da, jeg kan si det her og nå jeg, jeg er best med law, hvis det er noen der ute som er bedre kom igjen da!! bring it on!! Få den stygge bryan rumpa di til oslo, send meg en pm så finner vi det ut! Selvom jeg vet hva resultatet blir. Helt ærlig nå, jeg pleier ikke å være så "eple kjekk" men jeg gir faen nå...Jeg hadde banka alle KO hore medlemmene deres!! kom igjen sier jeg bare, kom igjen!

ok jin om du synes det er det greit! liksom men synes det er ikke helt riktig påstand! sikkert mange som kan spille law men buker andre!det kan være beste du har spilt mot ja[/b]
Tro meg det er er riktig påstand, men ikke ta dette personlig, jeg har så jævlig lyst til banke den døde ræva di, så neste gang du er på noe turnering, bare skrik nilo så kommer jeg og vi tar noen kamper... Spiller sikkert ikke dårlig sier du? well news flash, du er ikke noe prakt eksempel du! Haha, har ikke engang sett kampene dine, men navnet ditt sier alt.
Hadde faktisk tenkt å legge opp tekken, pga studier osv, kan ikke akkurat leve av tekken(jinsama kan :p ) men greit skal holde han i form til neste gang, så skal vi se! eller vettu hva det er ikke så mye å se, untatt loser ansiktet deres. Skal seriøst ta noen kamper med deg bryan, EYE OF THE TIGER!! adriaaaaaaaaaaaaaan, rocky flashback!! Are u hungy..cos i am!! taking you down mogo!!

Faen jeg er seriøst ikke meg selv i denne posten men samme faen, elsker dere alle...!!

dead alchemist:
Hvis du leser posten hans ser du at EagleJin sier klart og tydelig at det er HANS mening. Han sier ikke at Nilo er ofisielt norges beste law-spiller (men i mine øyne er han det, by far)
Å komme og skal motsi/rette på et slikt utsagn er egentlig bare veldig teit, er det ikke? jo.
Og når du atpå til sier "sikkert mange der ute", ja da begynner det bare å bli idiotisk.

"Jeg syns Kims er er den beste chipsen jeg har smakt!"
"neimen du, det er mange der ute som er mye bedre, som for eksempel maarud og sikkert mange fler som ikke engang jeg har smakt! jeg sier ikke Kims er direkte vondt , men :rulleøyne:"

Jeg har ikke sagt at du bare gjør samme ting, død alkemist, men jeg sa at jeg ikke liker å spille slik.
Men ja, vi får prøve å game' mot hverandre en eller annen dag..

Vet du hva, jeg er faktisk jævlig lei, folk som har kjeft men ikke baller nok til å spille. Yo, du og jeg tar noen kamper da, jeg kan si det her og nå jeg, jeg er best med law, hvis det er noen der ute som er bedre kom igjen da!! bring it on!! Få den stygge bryan rumpa di til oslo, send meg en pm så finner vi det ut! Selvom jeg vet hva resultatet blir. Helt ærlig nå, jeg pleier ikke å være så "eple kjekk" men jeg gir faen nå...Jeg hadde banka alle KO hore medlemmene deres!! kom igjen sier jeg bare, kom igjen!

ok jin om du synes det er det greit! liksom men synes det er ikke helt riktig påstand! sikkert mange som kan spille law men buker andre!det kan være beste du har spilt mot ja[/b]
Tro meg det er er riktig påstand, men ikke ta dette personlig, jeg har så jævlig lyst til banke den døde ræva di, så neste gang du er på noe turnering, bare skrik nilo så kommer jeg og vi tar noen kamper... Spiller sikkert ikke dårlig sier du? well news flash, du er ikke noe prakt eksempel du! Haha, har ikke engang sett kampene dine, men navnet ditt sier alt.
Hadde faktisk tenkt å legge opp tekken, pga studier osv, kan ikke akkurat leve av tekken(jinsama kan :p ) men greit skal holde han i form til neste gang, så skal vi se! eller vettu hva det er ikke så mye å se, untatt loser ansiktet deres. Skal seriøst ta noen kamper med deg bryan, EYE OF THE TIGER!! adriaaaaaaaaaaaaaan, rocky flashback!! Are u hungy..cos i am!! taking you down mogo!!

Faen jeg er seriøst ikke meg selv i denne posten men samme faen, elsker dere alle...!!
[/b]
:kos:

Begynner å bli alt for lenge siden jeg har spilt... Fiks noe så henter du meg i Lørenskog eller noe a' Nilo... Bilen min starter ikke om vinteren :p Det var faktisk støv på stikka mi når jeg titta her om dagen...

Har du et problem eller nilo. selv om du og dead alchemist har en diskusjon, så trenger ikke du å blande alle Mad.KO medlemmene i det. hva faen har vi sagt til deg? dead alchemist snakker for seg selv, ikke alle i mad.ko.
jeg veit faen ikke hvem du er engang, men alikavel ser jeg at du kaller meg hore. kom til oslo å si det til tryne mitt, så kan du prøve å banke meg siden du er så ivrig etter det. og nå snakker ikke jeg om juling med en kontroll, men juling av den virkelige sorten.

kontakt meg via pm hvis du har baller nok til å si det trynet mitt.
hvis ikke så hold kjeft. har ikke lyst til å høre et eneste ord fra kjeften din angående MAD.KO medlemmer som du ikke har noe assosiasjon med.
og i samme slengen kan risinguppercut og chief gutti banke dritten ut av lawen din.

Ehem..vi tar av? Etter hva jeg har sett så ville ikke rising uppercut og gutti banke law'en til nilo lett i hvert fall. Han har minst like god sjanse til å banke dem, hvis han bare skal spille.
Sier dette noe? "Et spill, et spill!" ...

IronFist, er du ute å kjører eller? Altså hvis jeg ville banke dere så hadde jeg sagt det, men er ikke så barslig at jeg tar det ut i det virkelige liv, derfor spiller jeg tekken! Baller nok? tro meg har baller nok til det meste, og ja greit jeg snakker til dead alchemist her, og enig med deg, jeg har et problem, og jeg sparer det til kampene mine i tekken, ja i tekken, get it? Hadde jeg elsket å banke folk hadde jeg enda godt på TKD. og faktisk så tror jeg ikke du har skjønt det enda, hvis du tror jeg er ute etter å banke dere, altså in real life, da tror jeg ikke vi er på samme page her. Så kall meg hore tilbake? kall meg ape, som dead gjør! Sleng litt dritt med leppa da? ingen som tyr til vold her. Så iron, hvorfor kan bare chef og rising banke meg da, kan ikke du, spiller ikke du tekken?

SilentBob
jin sama (Var jeg som skrev at Nilo er Norges beste Law spiller, jeg skrev det fordi jeg synes han har den beste Law'en jeg har møtt her i Norge. Om han er den beste er ikke opp til meg å bestemme, men jeg "tror" han er det!)

bare hold kjeft du! hva fan er du tror du sier eagle jin har ikke noe med det her og gjøre.jeg er enig i at folk kan mene ting!vis det er en menig er det greit! men å på stå at du er best i norge er noe ant!spis kims og hold deg utenfor det her vis du ikke har noe du skulle ha sakt som er vits i å si!

hauke:du har spilt mot meg før! skal ikke diskutere det her med deg er ikke sikker på om du vet hvem jeg er! eller så husker du kansje ikke!jeg vill ikke krangle med deg!men du spiller bra skal ikke si noe mot det!tar sikkert folka i japan også!det er meget bra bob spiller og er enda bedre spiller med feng kansje! har ikke spilt mot din feng!

så var det deg da nilo haaha
mongo
du er en jævla inder som jeg kjenner til som ikke kjenner meg igjen tror du er smart nå?idiot jeg bor i oslo pell deg hit fra drammen!vill du spille greit tar noen runder du er best med law i norge!jeg spiller ikke law i hele tatt,har du ikke sett kampne mine lol ok!vis du hadde sett dem har de vært dårlige!jeg er ikke best med bryan i norge heller ikke med noen andre så skal bli kult (nilo=merstren mot amatøren=meg)! tekken er utnom privat livet ikke kall meg noen utnom tekken diss nicet mitt bryan er greit det tar vi som kødd! men liker ikke å lage bråk! sier ikke noe frekt før andre gjør det. jin sama sa det han skulle ha sakt på en bra måte!jeg kaller deg ikke noe vis du ikke gjør det! om du sier personlige ting må jeg ta det sån!bare ta en tur til oslo kan vi sikkert ta noen kamper! :tommelopp:

Dead alchemist, tror du ikke jeg vet hvem du eller, hvorfor tror du jeg er så frekk mot deg, men du skjønte det nok:) Haha:)

Men seriøst til alle gutta, bare tulla, ikke ta noe personlig, hvis noen av dere føler dere truffet av mine ord så kommer det blomster til de som trenger det :blomster:

Jeg? mester i tekken!! oh yeah, seff etter at jeg kom på andre plass i tekken turnerigen på skolen der 2 ink meg deltok, har jeg blitt virkelig kjent:) btw bloodhunter kom på 1. haha:)

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Eyh, mye fiendlighet i luften! Jeg synes alle skal spille Tekken for å ha det moro, ikke for å være best! :)

men igjen, så er det moro å være best... :kul:

Dead alchemist, tror du ikke jeg vet hvem du eller, hvorfor tror du jeg er så frekk mot deg, men du skjønte det nok:) Haha:)

Men seriøst til alle gutta, bare tulla, ikke ta noe personlig, hvis noen av dere føler dere truffet av mine ord så kommer det blomster til de som trenger det :blomster:

Jeg? mester i tekken!! oh yeah, seff etter at jeg kom på andre plass i tekken turnerigen på skolen der 2 ink meg deltok, har jeg blitt virkelig kjent:) btw bloodhunter kom på 1. haha:)
[/b]
nice man!lært deg å snakke :tommelopp: finn en dato så tar vi en kveld i helga!bare si ifra når det passer dere, tar det på en vennlig måte. ingen snakker med kjeften bare spiller litt (snakker på frekk måte) gi meg en dato når det passer dere ser om vi kan spille litt!

Eyh, mye fiendlighet i luften! Jeg synes alle skal spille Tekken for å ha det moro, ikke for å være best! :)

men igjen, så er det moro å være best... :kul:
[/b]
du er best . haha :ler: (ps: ler ikke av deg men det du sa der) !godt sakt det var ikke menigen at dette skulle enda opp i krangel! da hadde jeg ikke sakt noe til å begyne med:) ser du liker mange drit kule spill :tommelopp: De er best

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hehe, bra å høre, det var poenget mitt! :D

Ser du også liker krem spill, godt å lese! (Advent Children var feit, eller hva?) :tommelopp:
Forresten, du spiller bra, du som slo meg ut av NM, og sjelden jeg sier det, men tapte fortjent 3-1...! :)
Kanskje spille igjen engang? Hvem vet? :kul:

Husker jeg slo ut 2 bryan spillere på Nm var du en av dem Dead alchemist?? bare lurer no diss. aight. :)

Har du et problem eller nilo. selv om du og dead alchemist har en diskusjon, så trenger ikke du å blande alle Mad.KO medlemmene i det. hva faen har vi sagt til deg? dead alchemist snakker for seg selv, ikke alle i mad.ko.
jeg veit faen ikke hvem du er engang, men alikavel ser jeg at du kaller meg hore. kom til oslo å si det til tryne mitt, så kan du prøve å banke meg siden du er så ivrig etter det. og nå snakker ikke jeg om juling med en kontroll, men juling av den virkelige sorten.

kontakt meg via pm hvis du har baller nok til å si det trynet mitt.
hvis ikke så hold kjeft. har ikke lyst til å høre et eneste ord fra kjeften din angående MAD.KO medlemmer som du ikke har noe assosiasjon med.
og i samme slengen kan risinguppercut og chief gutti banke dritten ut av lawen din.
WOW shit hva skjer her ? Krangling uten meg :( Pass deg Nilo ellers får du **** i anusen

Husker jeg slo ut 2 bryan spillere på Nm var du en av dem Dead alchemist?? bare lurer no diss. aight. :)
[/b]
not me sorry! :kul: samma det jeg ble slått ut tilig

Hehe, bra å høre, det var poenget mitt! :D

Ser du også liker krem spill, godt å lese! (Advent Children var feit, eller hva?) :tommelopp:
Forresten, du spiller bra, du som slo meg ut av NM, og sjelden jeg sier det, men tapte fortjent 3-1...! :)
Kanskje spille igjen engang? Hvem vet? :kul:
[/b]
hadde vært kult!haha jeg mista nervne mine ettervært!det var min første kamp gikk bra!jeg ble sur etter første runde haha mista nesten paden ut av hånda lolz...du hadde den vibrasjonen også på men fikk fjerna den på min bekostnig!AD er noen av den beste filmen i verden!hør drit mye om den har hørt mye synd at jeg ikke har fått sett den,jeg digger ffVII :tommelopp

SilentBob
jin sama (Var jeg som skrev at Nilo er Norges beste Law spiller, jeg skrev det fordi jeg synes han har den beste Law'en jeg har møtt her i Norge. Om han er den beste er ikke opp til meg å bestemme, men jeg "tror" han er det!)

bare hold kjeft du! hva fan er du tror du sier eagle jin har ikke noe med det her og gjøre.jeg er enig i at folk kan mene ting!vis det er en menig er det greit! men å på stå at du er best i norge er noe ant!spis kims og hold deg utenfor det her vis du ikke har noe du skulle ha sakt som er vits i å si!
[/b]
huh? jeg tror ikke du helt skjønte hva jeg mente :usikker:
Men seriøst det er "bare et spill", som Red Hawk sa.
Folk klikker jo helt fullstendig her.
jeg tror alle bare trenger en stor klem :kos:

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
hehe, jeg veit, jeg er en sleip j*vel... :kul:
men jeg spilte bra i gruppespillet, slo til og med atilla en runde, hehe, og hadde en god feeling, men når jeg spilte mot deg ble jeg skikkelig satt ut av at jeg ikke fikk et eneste sekund å tenke på, og da ble jeg nervøs og ekkel, og tapte fortjent! >_<
og jajaja, gled deg masse til du får sett Advent Children! (skjønte det sånn at du ikke har sett den?)
Den er mad shit bra! :tommelopp:

Tekken kveld <3

Synd jeg ikke var der... hvis det har vært da. Hvis det ennå ikke har funnet sted, I'm there!!