Tekken5

Status
Stengt for ytterligere svar.
Man tar så og si ikke mer damage, livbaren er mye mindre, det er en av tinga...

oma

Village Drunk
mener å ha lest på tz move list at noen av triksene tar mer liv (dette kan være feil, så sjekk det dere som gidder, jeg er som nevnt lat)

EagleJin

Bear Necessity
Oppdaterte innlegget mitt på forige side. La inn "kastenes prioritet" og "situasjonsløsning".

oma

Village Drunk
ja leste dem,

ps, på tz står det at hwoarang sin "roll and choke" tar 40 liv i femmeren, og viss ikke jeg er helt på jordet så tar ikke det mer enn 35 eller 30 på fireren, viss jeg tar feil her så må jeg seriøst tenke på ett annet yrke...

edit: slaughter house VET jeg bare tar 55 på fireren Ikke 60 som det står på tz (i femmeren) viss ikke det stemmer så er det noe gale med spillet mitt

EagleJin

Bear Necessity
Du tar ikke feil. Alle kast er oppgradert voldsomt i skade! ff+2 med team korea er et kast, så naturligvis er det også oppgradert.

oma

Village Drunk
jeg er skarp nok ser det ut som, eller hva Luthien? :p (sikker på at denne posten backfirer på meg)

Ehm. Kan noen her forklare meg hva en juggle er for noe? Eller gi en grei forklaring på det meste av terminilogi i fightespill (tekken)?

SHDR

Gullmedlem
Enda flere n00b-spørsmål fra herren i huset! Jeg hører folket prate om Deathfist til Paul, hvilket ... æh ... ikke finnes i trickslista hans. Jeg har hele den relativt korte (66 moves) tricklista hans i hodet, og jeg finner ikke en eneste Deathfist uansett hvor mye jeg roter rundt.

Hva er det? Et kreativt navn på Phoenix Smasher?

EagleJin

Bear Necessity
Ja, faktisk.. Er nettop det det er. Deathfist regnes som (et av) hans hovedvåpen, og er effektiv både som juggleender og kontringsteknikk, siden den svir voldsomt om den treffer på CH (counter hit).

oma

Village Drunk
er det ikke 75 triks han har? står hvertfall det på combolist på training på 4, (men kan ikke huske noe deathfist nei)

Opprinnelig skrevet av Shadar@17.03.2005, 18.10
191772​
haha litt lol at du faktisk tok riktig!
Har alltid på bakhodet når jeg spiller mot en Paul at en Phoenix Smasher aka deathfist kan komme... Skulle jeg være i nærheten av veggen, vet jeg at det er den sikre død...

oma

Village Drunk
spiller j mye mot paul og jeg dukker alltid når Phoenix Smasher kommer (vel 70% av tillfellene) det er noe seriøst gale med meg, jeg dukker og nesten hele tiden når shredder kommer, huff greier aldrig å kvitte meg med de uvanene, jaja

btw jeg og kompisen min kaller det trikset for "wraaaaaahhh"

Så du er en defansiv spiller?

oma

Village Drunk
jaaaaa....... men nå pøse på slik at Phoenix Smasher ikke går inn, pleier og å funke med sidestep, og da gjøre noe jævelskap, (eller det blir vel bare til en 1,2,1,2 med steve...:flau:) jeg kan tape kamper i denne rekkefølgen: Phoenix Smasher--> jeg flyger-->han tramper på meg--> jeg reiser meg og Phoenix Smasher --> jeg flyger-->han tramper--> jeg reiser meg og Phoenix Smasher - skjeldent det skjer men oioioi så dårlig av meg

EagleJin

Bear Necessity
ss i Tekken 5 er nesten dårlig, så du må enten bruke noen form for parry (kaz f+2, feng 1+2_f+3+4, reversals med D.Jin/Asuka/Paul, Bryan b+1+2, Craigs b+1+2, Lings stygge parry (aner ikke hvordan man gjør den :p), Lees gambling parry b+1+2, Ganryus b+1+2 +++) for å ha en relatit god sjanse for å kontre. Jeg vet om en (oX) som er utrolig til å fiske inn deathfist, og det er ikke veldig behagelig når jeg er mid-string og nære veggen...

Btw: Ganryu er kongekul nå :D
- ff+2,1_2_3_4 er bare morsomt
- b,d/b,d,d/f+1, u/f+1+2, BT 1+2 <-- Prisløs! :)P)
- 1+2,b+1+2 er et kongemove! Er tregt, men så sinnsykt tøft å få inn!
- d/f+1+2, nyttig i juggles, grei skade, og leder til en d/f+1,4,1 som også gjøre grei skade. Totalt blir det slik: ff+2,1, d/f+1+2, d/f+1,4,1, f+1+2

Prøver å få Ganny opp på TekkenLord rank. Tar sin tid, men prosessen er morsom fordi Ganny rett og slett er morsom :p

oma

Village Drunk
funker steve sin parry? funker den bare på high slag? (har ikke mulighet til å skjekke før om en ukes tid derfor jeg spør...)

Opprinnelig skrevet av EagleJin@18.03.2005, 09.18
Jeg vet om en (oX) som er utrolig til å fiske inn deathfist, og det er ikke veldig behagelig når jeg er mid-string og nære veggen...
192100​
Han forbanna sniken der, utrolig at han får deathfisten til å sitte på så veteraner som oss... Og alle de andre..

Steve kan faktisk evade Bryan sin parry.... Hadde ikke satset på SS-Game i T5..

Opprinnelig skrevet av NukleuZ+18.03.2005, 09.39-->
<!--QuoteBegin-EagleJin
@18.03.2005, 09.18
Jeg vet om en (oX) som er utrolig til å fiske inn deathfist, og det er ikke veldig behagelig når jeg er mid-string og nære veggen...
192100​
Han forbanna sniken der, utrolig at han får deathfisten til å sitte på så veteraner som oss... Og alle de andre..

192104​
[/b]
Hehe kerver mange år med kun en eneste kunskap i tekken, nemelig deathfist:p Men takk, tar det som noe posetivt selv om jeg vet at det er utrolig irriterende...

Opprinnelig skrevet av [oX]+18.03.2005, 09.43-->
]
Opprinnelig skrevet av NukleuZ@18.03.2005, 09.39
<!--QuoteBegin-EagleJin
@18.03.2005, 09.18
192100​

192104​
Hehe kerver mange år med kun en eneste kunskap i tekken, nemelig deathfist:p Men takk, tar det som noe posetivt selv om jeg vet at det er utrolig irriterende...
192106​
[/b]
De deathfistene fra din side, sitter som støpt også da! Har de endelig lært meg når 4/10 av de kommer, så jeg slipper unna noen..

Men jeg hørte noen rykter om at de ikke er noe gaming hos deg idag? Men fyll? Ikke noe keen på gaming idag?

Status
Stengt for ytterligere svar.