The Elder Scrolls IV: Oblivion

Får bare håpe pc'en min er god nok til dette, hvis ikke så blir Xbox 360 versjonen handlet inn også. Deretter når jeg eventuelt har en bedre pc, så nyter jeg det på pc. Med alle de gode plug-in'sene som forhåpentligvis er ute da.
 
Oblivion Postponed because of the Power of X360?

Players4players.com has got a different reason from an inside source at Bethesda why Oblivion was postponed. Supposedly, nearing completition of the project, after having recieved the final dev kits not too long before, they discovered the true power of MS's dev kits for the X360. They've postponed the game to enhance most aspects of the game, especially graphics and physics. They'll also be working on the PC version to be trying to bring it up to par with the X360 version.[/b]
Kilden til dette er Players4Players, så det skal tas med en solid klype salt. ^_^
Bethesda Softworks har vel også sagt at Oblivion på en high-end PC vil se best ut.
 
Mongis, hvor har de sagt det? Altså at på en high-end PC vil det se best ut.. om du har link til artikkelen hadde vert fin, takk :)
[/b]
Las det på en av de offisielle oppdateringene, men finner ikke linken i farten. Fant det ved et kjapt søk i google, i dette intervjuet. Jeg siterer:

Many people have trouble believing that the Xbox 360 and PC versions of Oblivion will be nearly identical. Are we finally reaching the point in hardware where game content will be identical across the board from PC to console, or does the PC still have an edge?

We really identify the kinds of things we want to do with our game and then put it out on as many platforms that can support that kind of game. For us, the consumer’s decision of one version over another is really two-fold. One, where do you prefer to play this type of game? For example, some folks prefer playing shooters on a PC at a desk, but other types of games on a console while sitting on a couch. It’s whatever you’re most comfortable with. That’s really the most important decision. Second to that is, what have you got to play the game on? If you don’t want to compromise on a single thing, then you’ll need a high end PC with one of the latest video cards. If that’s not something you have, or can afford, then you may look at getting the 360 simply because it makes more economic sense. Are PCs and consoles about the same in terms of hardware? Probably. It really depends on what kind of PC you have as to how a game console compares.[/b]
 
Da er det ca to måneder til Oblivion blir sluppet ut, hvis vi ser bortifra at Bethesda har en tidligere release enn måneden Mars som er release-datoen nå.

Herlig bilder det der forresten, var noe annet en de vanlig bildene vi alle har sett.
 
Da er det ca to måneder til Oblivion blir sluppet ut, hvis vi ser bortifra at Bethesda har en tidligere release enn måneden Mars som er release-datoen nå.
[/b]
Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal tro. Jeg har hørt februar en plass, mars en annen, og nå har til og med ToTheGame forandret datoen til 28 april! Dette gjelder vistnok både Xbox 360 og PC utgaven.

:usikker:
 
Ja det er nok ganske usikkert, men det ligger nå heldigvis rundt der en plass. Får bare håpe Bethesda kommer ut å sier release-datoen snart. =)
 

Lodin

Der Waaaah
Her er en mirror for sikkerhets skyld siden Bethesda helst ikke vil at de bildene skal lekke ut. Ikke spør hvorfor, men de er blitt fjerna fra noen andre sider.
 
It's definently! It's really definently, definently! Super great!

Men de har tatt ut spyd fra spillet!
Oblivion blir dritt og Bethesda har sold out til MS! :mad:
[/b]
... not as great...

Screensene så stor-veis ut, men oblivion uten spyd?
... que'?
Er enig i at det var ganske ubalanserte våpen, men fjerne dem?!
Dem kunne ihvertfall prøve å balansere det slik at det gikk.
Spyd var jo favoritt våpenet i Morrowind! ... fordi det tok så jævlig med skade... hm...

Men gleder meg til kombinasjonen stealth + axe =D

Spille Morrowind og glede seg nå! ^_^
 
At spillet gis ut i Mars har ikke blitt bekreftet av Bethesda. Det ble laget en tråd på forumet om den nylig gitte utgivelsesdatoen, men da noen spurte om det var bekreftet sa en moderator "its not", og stengte tråden.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Wow, selv jeg fikk lyst på Collector's Edition, og jeg gleder meg ikke til spillet engang. Den mynten var bare så stilig. Slå meg.

Noen anelse om ca. *hvor* limited den kommer til å bli? Regner med at den blir en anelse mer eksklusiv enn Halo 2-CE, men tror dere jeg burde forhåndsbestille eller noe?