The Elder Scrolls IV: Oblivion

Jeg mener at personlig vil ikke jeg kjøpe spill uten LIVE multiplayer. Det er fordi at jeg blir kjapt lei av spill som jeg sitter igjen alene med. Det spillet jeg har spilt mest alene er burnout 3(50 timer+).og det er mer enn 30 mer enn de fleste spilla.
 
Selvom du vil kunne få et stort utvalg av plug-ins på Xbox360 versjonen med LIVE, så vil du uansett få et ENDA større utvalg på PC.

Uansett med eller uten plug-ins så vil spillet trollbinde deg, mest sannsynlig i flere hundres timer. :p
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jeg vurderer nesten å forhåndsbestille Collector's Edition, så kan jeg se om Elder Scrolls er så gøy som alle skal ha det til den tjuefjerde. Er det noen spesielle sjapper som selger det billigere enn 599 som dere anbefaler, eller er det egentlig samme faen?
 
Jeg anbefaler http://gamezone.no/.
De selger Collectors Edition for 599,- til Xbox 360 og hundrelappen billigere til PC.
De gar god service og raske leveranser, og sålangt etter rundt 8 individuelle bestillinger hos de har jeg ennå til gode å oppleve noen problemer.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
Ja da falt man for fristelsen og forhåndsbestilte Collector's Edition til Xbox 360.
Jeg har eksamen 29. da, så det blir liggende trygt i plasten fram til det. <_<
 
Det hjelper deg kanskje? Bare tenk "Åh, nå må jeg få gjort en god jobb på eksamenen, slik at jeg kan spille Oblivion med god samvittighet!"
 
Og hvis han stryker?

Blir som de gangene jeg spiste dårlig mat de første timene av hvert FF spill. Det kan være skylden i at jeg aldri har rørt et FF-spill siden. Eller rett og slett fordi sjangeren ikke passer meg.

Kjøper Oblivion Collector's Edition unsett. Skit eller ikke, den mynten var rå!
 
jeg har forhåndsbestilt CE til boxen, men skal bort den aktuelle helga =/ blir kjett. Argh
 
Måtte nesten hive meg på og bestille CE jeg og. Fra Gamezone, har gode erfaringer med dem. Så gjenstår det bare å se om jeg får den på datoen da :)

24. blir det lønning OG Oblivion. Akk, det blir slik en nydelig dag. Vedder på at leiligheten min brenner ned 23. Og så tisser naboen min på spillet, som overlevde nedi postkassa. (Ja, jeg prøver skikkelig, skikkelig hardt å ikke få opp forhåpningene på noen som helst måte).
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nettopp. I det hele tatt synes jeg de bildene der var særdeles lite imponerende. Skal det der være "HD-æraen"...? :(