The Elder Scrolls IV: Oblivion

Huhoi, Tar andre (egentlig tredje questet) for Thieve's Guild og er litt på bærtur...

<div class="spoilertop" onClick="openClose('859f2aa0f35e3d27fd66d460ad2b6d8c')" style="font-weight: bold">» Click to show Spoiler - click again to hide... «<div class="spoilermain" id="859f2aa0f35e3d27fd66d460ad2b6d8c" style="display:none">Jeg må komme meg inn til tystersvinet, men når jeg sniker meg inn blir jeg uansett tatt av han glorevakta rett innenfor døren... Prøvd å vente til natta osv. uten at et hjalp :(

Sulky: Mulig du har sett meg, jeg går egentligpå Bleiker, men har en del venner på Asker og tar av og til en tur innom. Vet jeg ser snæx ut btw...

Edit: Jeg er hos Alucard og har glemt å bytte bruker, hilsen Grønn Zebra.
 
Alucard:
Se om du finner et chameleon-spell.
Det fikk ting til å gå glatt for meg. Og nei, jeg brukte ikke 'moonshadow'.. jeg sløste et spell jeg ikke trengte å sløse.. men nok om det.
Chameleon er tingen, så er resten lett.
 
Etter det jeg har lest så er det bare mulig å bli medlem i seks guilder. Fighters Guild, Mages Guild, Thieves Guild, Arena, Dark Brotherhood og Blades.
Dette er det Bethesda selv som har sagt, men intervjuvet jeg leste var ca to måneder gammelt, så kan hende en ekstra fille-guild ble lagt inn for gøy.

Jeg er litt skuffet at man ikke kan bli medlem i flere guilder i spillet. Savner de forskjellige "Housene", Imperial Legion og Imperial Cult fra Morrowind.
 
Er det bare meg eller blir Oblivion portene mye vanskeligere når man går opp en leve. Da jeg var innom min 4 porti går så ble angrepet av 5 slike trollmenn (darth-maul, som jeg liker å kalle dem) og 1 skikkelig svær å skummel type i rød rustning.... :ehm...:
 
Nå holder jeg på med en recommendation i Leyawiin jeg fikk av S'drassa for å komme inn i Mage's Guild. Oppdraget jeg fikk av han var å finne Garridan's tårer. De er i Frostfire Glade. Nå er jeg der inne. Har drept det ismonsteret, og funnet Garridan som sloss med et monster, men hvordan får jeg tak i tårene? :ehm...:
Har holdt på med dette veldig lenge nå.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Tårene ligger rundt på frostbakken, så du må være kjapp på foten når du henter de.
 
Tusen takk for svar, Buggz. Skal prøve å få tak i de nå.
 
Hah! De tårene der letet jeg livet av meg en gang. Den siste var umulig å finne. Hadde en forferdelig kamp med frost-tingen, og lynene fløy veggemellom. Må ha truffet en tåre slik at den fløy til #¤#%/%# til et sted det ikke var mulig å finne den. Startet new game (av diverse grunn) og fant alle tårene på ca. 1 min andre gangen. KJIPT!
 
He, he. :svette:

Nå fant jeg tårene relativt fort. Måtte bare vite hvor jeg skulle lete.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Angående de Oblivion-gatene... Jeg trodde det var 16 av dem, jeg? Som alle ble styrt av én Daedra Prince. Har gått rundt og tatt 12 av dem, jeg :S
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Hvis du følger hovedquestet er det 16 obliviongates å stenge (såvidt jeg vet). Dersom du går rundt og finner og stenger en gate i villmarka, så vil en ny en spawne et annet sted. I praksis går du aldri tom for gates.
 
D

Deleted member 1518

Gjest
Haha, kamerat av meg klarte å ødelegge spillet sitt da han vendte på 360en. Så han kjøpte et nytt idag, 1250 kr svidd av på ett spill, halleluja!
 
Moral: PC.