The Elder Scrolls IV: Oblivion

Hvis jeg har kjøpt en møbelpakke, men bestemmer meg for å kjøpe en annen. Hva skjer med de møblene jeg allerede hadde?
 

Lodin

Der Waaaah
Ikke noe siden du ikke kan bli kvitt dem når du først har kjøpt dem.
Er uansett bare kjøkken-pakken (noen skap og et bord) og soveroms-pakken (en seng og et nattbord) og sånt så du har ikke så mye frihet.
 
Jeg kjøpte den billige shacken i Imperial City kun for å stashe loot og nøkler som cluttera inventoryen min, men siden det ikke var noen kister, måtte jeg slå til å kjøpe møbelpakkene...mellom 500-700 for en tror jeg alt etter hvor god mercantile du har...

Det kjipe er at jeg har fått innreda en jævla pitcher som alltid, jeg mener ALLTID havner på gulvet, så jeg må drive å rydde hele tida...Skal si ifra hvis jeg får tak i en innredningsfix patch :p
 
D

Deleted member 1518

Gjest
Eller er så lur som meg og bare finner en liten glitch som gjør det mulig å stå på rammen forran tribunen der jeg slipper å stresse med noenting :p
 
D

Doctor Downs

Gjest
Siste jeg gjorde var å farte gjennom questen for å få huset i Anvil. 5000 spenn, og huset var mitt, slakte en enkel boss og huset var cleant. Svært og fint. Skal få han Arena-kukken dit som tjener nå.

Men.. Er jeg den eneste her som bryr seg om hvordan karakteren min ser ut? :flau: Ville ikke rørt Daedra Armor med en kjepp om jeg fikk kebab for det. Blir dessuten like skuffa hver gang jeg plukker opp en deilig kraftig sverd og det viser seg å være noe djevelsk satanskap.
 

Lodin

Der Waaaah
Jeg bryr meg ikke om åssen rustninga ser ut. Hvis jeg må se ut som en jævla demon for å få mest mulig forsvar så får det bare være sånt. Alt for å redde imperiet og målet helliger som kjent middelet. :p
 
Siste jeg gjorde var å farte gjennom questen for å få huset i Anvil. 5000 spenn, og huset var mitt, slakte en enkel boss og huset var cleant. Svært og fint. Skal få han Arena-kukken dit som tjener nå.

Men.. Er jeg den eneste her som bryr seg om hvordan karakteren min ser ut? :flau: Ville ikke rørt Daedra Armor med en kjepp om jeg fikk kebab for det. Blir dessuten like skuffa hver gang jeg plukker opp en deilig kraftig sverd og det viser seg å være noe djevelsk satanskap.
[/b]
Ey, min ide! :svette:

Men huset i Anvil blir altså fint, bare å ta en boss? Det er jo jævlig mørkt, why? Forsvinner mørket?
 
Jeg gikk lenge som Argonian med Glassrustning, følte meg som en technofreak from outer hell (det dårlige outer hell), da en kamerat kritiserte meg, så jeg pent nødvendogheten å dra på meg gamle, (gode gamle) Assasins drakt og hette (som forsåvidt fortifyer alle majorskillsa mine med 10pts) \m/

Edit: Og ser dritkul og Assasinette ut
 
D

Doctor Downs

Gjest
Men huset i Anvil blir altså fint, bare å ta en boss? Det er jo jævlig mørkt, why? Forsvinner mørket?
[/b]
Blir mye penere. Noen mørke kroker, men langt, langt lysere enn når det spøker der. Hvis du vil starte questen er det bare å legge seg til å sove der, så kommer det spøkelser. Plukk med deg papirene som nå ligger like ved utgangsdøra og ta dem med til selgeren i Imperial city.
 

Lodin

Der Waaaah
Jeg tok med meg alle knoklene i kjellern opp for å dekorere peisen. Desverre kommer det til å ta en del tid, men jeg kommer snart med nydelige bilder. =D
 
Jeg ville ikke brukt den selv om jeg hadde hatt PC-versjonen.. Hvertfall ikke med det første, det virket som om det er så mye det endres på.
 
Får man noe spesielt av å ta oppdraget til Grey Prince? Jeg har allerede drept han i arenaen, men savet før (letteste matchen i arenaen BTW).

Er level 23 Demon Hunter nå (custom class) med stjernetegn "mage". Klarer stort sett å holde meg på beina hele tiden, bare å summone noen dyr som slåss for meg.

Og hvordan skaffer man seg hus?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Om du tar oppdraget til Gray Prince, da...<div class="spoilertop" onClick="openClose('bb59207a924c33978494642f62bac474')" style="font-weight: bold">» Click to show Spoiler - click again to hide... «<div class="spoilermain" id="bb59207a924c33978494642f62bac474" style="display:none">...finner du ut at grunnen til at han er ubeseiret og umenneskelig (uorkelig?) sterk, er at han er sønn av en vampyr. Han skjems så over sitt opphav, at han har levd på en løgn og bygd sitt livsverk på ondskap, at når du møter ham i arenaen gjør han overhodet ikke motstand.
Men du får ikke all verdens, tror jeg. Du får drepe faren hans og plyndre litt i kåken hans, men... det er vel det hele. Jeg fant ikke noe spesielt bytte i slottet.Hus skaffes ved å snakke med greven/grevinnen som bestyrer byen du vil slå deg ned i. Mulig du må blidgjøre vedkommende litt først, det måtte iallfall jeg (lav personality, serri).
 
I hver by er det en eller annen NPC som selger det til deg. I Anvil er det en fyr i "The Count's Arms" eller noe sånt som vil selge deg et hus. I Chydinhal (sikkert feil skrevet) må du dra inn i slottet og snakke med en dame, hun som sitter på tronen hvis jeg ikke tar feil.

Oppdraget til Gray Prince er såpass lett og morsomt at det er noe av det første jeg gjør når jeg har startet en ny character. Du lærer et ganske godt triks faktisk. Hold inne slå-knappen mens du beveger deg til siden for å slå sideslengs. Tror også du får noen effekter du kan sjekke der hvor du ser hva slags magi som er i bruk. Får bonus på styrke eller noe sånt. Men hvis du har kommet deg til level 23 uten dette, så tror jeg fint du kan klare deg videre uten..

Og du sa noe der. Heter ikke Tyvenes Konge Gray Prince? Er det mulig at den O store lederen for Thieves Guild også er Grand Champion i Arenaen? Det står på wanted plakaten at Gray Prince (mestertyven liksom) kanskje ikke er Tamrielsk engang, han er kanskje utenomjordisk. Jeg bare sier noen av tankene mine høyt her, og hvis det er sammenheng mellom Gray Prince i Arenaen og Mestertyven, så si det her! Men ikke røp noe annet om Gray Prince! Jeg har også en teori om at spilleren selv er Gray Prince.. :O
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
...Gray Prince er orken som er stormester i Arenaen før du entrer banen.
Gray Fox er lederen for tjuvraddlauget. :p

Og det der med det ekstra trikset hadde jeg jammen glemt.