At starten var relativt kul, men så lite overraskende atte hjælp. Dattera hans daua? Det var selvsagt litt sånn "dette må skje, for hvorfor ellers skal han derre fyren bry seg så jævlig om hu derre andre som er på coveret". Derimot synes jeg stemningen er jævlig fet, jeg synes det ser veldig bra ut til å være på konsoll, men det er vel kanskje det naughty dog er best på? Synes skytinga er litt bedre enn i uncharted også, men synes fortsatt lyden på gunnere er pinglete. Som i, ja. Det høres sikkert dritfett ut på knall-anlegg. Men de flinkeste lydprodusentene sørger alltid for at det er god lyd for de som ikke har slikt utstyr også. Voiceactinga har hittil vært meget meget solid, kanskje det beste jeg har hørt i ett spill noensinne. Starten har ikke vært helt sånn superfengende ennå synes jeg, men allikevel liker jeg folka som er med. Han hovedpersonen (jepp. Jeg har jo som kjent verdens dårligste spillhukommelse så vet ikke hva han heter).. det er noe med han man bare liker, og det er ikke ofte man sier dette i spill, men det er noe med øynene som gjør at man stoler på han. Til tider litt uncanny valley på noen av de andre folka, men han er et meget godt stykke håndverk og ser for meg Lead Designeren gi character-designeren et godt klapp på skuldra.
Så det jeg egentlig synes hittil da er litt som første gangen jeg begynte på half life 2. var litt sånn småkjedelig egentlig, men man likte det allikevel. og så plutselig er det noe som skjer i hjernen og plutselig sitter man der og tenker... Er det dette noe av det beste jeg har spilt noensinne? Er stygt redd for at dette kan skje i dette spillet. Det har på en måte alt jeg liker i spill, bortsett fra musikk-puzzlespill elementene

heh, og den turbaserte strategien. sjekke på saven og har jo spilt nesten to timer. Har møtt hu derre firefly dama eller hva de nå kaller seg for de folka.