Opprinnelig skrevet av Yetipants+27.11.2004, 16.21-->
Jeg har en annen mening en deg så da må du denge meg? Hvis du har en anne mening bør du klare å fronte den litt bedre.
Du har jo ikke spilt majoras mask noe særlig.
Dette dro han ut av ræva si
Igjen setter jeg pris på at du er så saklig
<!--QuoteBegin-Naskul
Hva er Zelda uten Zelda? det blir som musikk uten lyd. Hvis jeg ikke husker feil, heter spille The legen of Zelda. Det er det som majoras mask brenner seg på, det er et bra spill, mange fine side quests og andre morsome ting, men ingen zelda.
Yess. Jeg begynner å angre på at jeg ikke dengte deg under spilltreffet, Naskul. 
Og hva angår alderen til Naskul... jeg ville tippe 12-13. Er jeg nære?

Og hva angår alderen til Naskul... jeg ville tippe 12-13. Er jeg nære?
141874
[/b]
Du har jo ikke spilt majoras mask noe særlig.
Opprinnelig skrevet av eivind2k+27.11.2004, 16.33-->
Hvor har du dette fra?
Jeg tar dette fra en nintendo, de la frem en presse melding om akurat dette.
Hvor har du dette fra?
Opprinnelig skrevet av Naskul+27.11.2004, 14.39-->QUOTE(Naskul @ 27.11.2004, 14.39)
Det er pga at Majoras mask kom da nintendo hadde bestemt seg for å rett sine spill mer mot barn og gjøre de letterte, slik at alle kunne klare det.
[/b]
[/b]
141879
[/b]
Opprinnelig skrevet av Yetipants@27.11.2004, 17.04
<!--QuoteBegin-eivind2k
<!--QuoteBegin-Naskul
<!--QuoteBegin-eivind2k
<!--QuoteBegin-Naskul
@27.11.2004, 14.39
Det er pga at Majoras mask kom da nintendo hadde bestemt seg for å rett sine spill mer mot barn og gjøre de letterte, slik at alle kunne klare det.
Hvor har du dette fra?
Igjen setter jeg pris på at du er så saklig
<!--QuoteBegin-Naskul
Hva er Zelda uten Zelda? det blir som musikk uten lyd. Hvis jeg ikke husker feil, heter spille The legen of Zelda. Det er det som majoras mask brenner seg på, det er et bra spill, mange fine side quests og andre morsome ting, men ingen zelda.
141903
[/quote] Jeg tenker før jeg sriver jeg, noe det virker som du ikke gjør. Nå oppfører du deg bare dumt.