Opprinnelig skrevet av lord levi the evil+02.12.2004, 15.00-->
@01.12.2004, 22.38
Hoho! Her har vi mye dritt fra Levi.
TWW var ikke noen pause fra verken Hyrule eller 3D-grafikk, begge deler finnes faktisk i spillet. Du mener at MM er drit, men har ikke spillet det? Er du teit? (Retorisk spørsmål.) Man bedømmer ikke et spill utifra lavkvalitetsbilder på 10 kvadratcentimeter, man bedømmer et spill utifra hvor gøy det er. Hvis man ikke er sikker på om man kommer til å like et spill låner man det.
"Åååh! Det bildet der var teit! Da må jo selvfølgelig hele spillet være teit, azza!"
Tenk før du skriver, så slipper du å drite deg ut ...
PS: Merk deg at jeg her går utifra at du ikke har spill MM, noe jeg ikke er sikker på. Hvis du har spillt det må du for all del si det, og gjerne utdype hvorfor du ikke liker det. Ellers virker du som en tulling som går glipp av knalltitler fordi du ikke er fornøyd med bilder du finner i overprisa spillblader.
144812
selve windwaker foregår jo mest i den andre verdenen, det var det jeg mente, da.. problemet her er at alle klikker så fullstendig hvis noen vet mindre enn dem eller skriver noe feil. og jeg skrev at jeg visste at dette spillet kom til å bli dårlig da jeg så på bildene, og det ble bekreftet da jeg spilte det i noen timer hoss søskenbarnet mitt, har også spilt dette spillet mye nede hos en kamerat(ca 10 timer har jeg spilt det i alt), så, ja, jeg har et grunnlag å basere svaret mitt på, og grunnen til at jeg kanskje ikke liker det er at det kom på samme konsoll som ocarina of time, og bare ikke kan måle seg med det..så synd at du ikke likte det jeg skrev :tommelned: ok, i forhold til mange andre spill er majoras mask i toppklasse, men i zelda- serien finner du så utrolig mye bedre titler. og windwaker er forresten utrolig tøft
og forresten, jeg så ikke bildene i et spillblad, jeg så dem i et donald- blad
de to innleggene som kom etter agahnim sitt innlegg er forresten veldig off- topic
145062
[/b]