Opprinnelig skrevet av Ace+14.04.2004, 13.08-->
Opprinnelig skrevet av Klaymen@14.04.2004, 11.07
<!--QuoteBegin-Klaymen
@09.04.2004, 22.51
Vel, da har jeg faktisk lagt ut Wings. Jeg har laget en zip-fil av det jeg hadde, med leveler og lignende som en kamerat ga meg for lenge siden. Jeg har ikke testet denne zip-filen, så jeg vet ikke om den virker. Si ifra hvis det er noe feil.Jeg vet ikke om dette er den nyeste versjonen, siden den jeg har er ifra 1999. Si ifra om noen finner en mer oppdatert versjon.
Litt om spillet: Dette er på en måte en blandng av Triplane og Liero. En kan være opptil fire spillere, i tilleg til en haug med bots. Man kan dele spillerne og bottene i fire forskjellige lag, slik en ønsker. Selv foretrekker jeg en lagopstilling med mennesker mot AI. Man styrer romskip, og det er en drøss å velge mellom, alle med forskjellige egenskaper. Man velger hvilket en vil ha før spillet starter. Selv foretrekker jeg å ha på "random", for da får du en annen type skip hvis du dør, så du ikke blir lei av det ene. Man har to forskjellige våpen hele tiden: en standard-greie som skyter middelmålige kuler, og et utbyttbart, som kan variere fra atombomber og varmesøkende raketter, til soldater som kan slippes på bakken eller nye baser.
Prøv det, nå!
Wings
Noen som har prøvd det enda? Hvis ingen sier noe tar jeg det ned, det tar opp plass. Hvis noen har prøvd det, si ifra!
Et annet genialt undervurdert spill er "The Neverhood" - Genialt "point and click"
Tror du at du kan up-loade d til meg? :unsure:
Trenge et kult spill...
og siden PS2'en (may it rest in peace

) er totalvrak så må jeg ta min ikke fullt så bruk bare laptop til bruk.
Og et annent undervirdert spill (tror iallefall at d er undervurdert :blink: ) er ``Mark of Kri``.
Det er et slags Tenchu spill med tegnefilm grafikk og litt anderledes sloss kontroller.
Stealth-kills er der, men ikke fult så proft som Tenchu

[/b]