Utflod: Nye Veganere

Jeg var hos sistebossen i går, og fy klype han var vanskelig. Det ble ikke lettere av at Boone hadde klart å sette seg fast i en stein et lite stykke unna, så han sto bare der uten å kunne røre på seg. Like før det bugga det også med reloadinganimasjonen hans loopa så han sto bare og reloada og reloade konstant uten at det ble noen endring. Selv da jeg prøvde å ta fra han alle gønnerne var han fremdeles helt mongo, så da måtte jeg loade en save fra litt tidligere.

Som sagt, sistebossen var ekstremt vanskelig og jeg har allerede lite ammo fra før, så nå skal jeg loade en save fra en halvtime tilbake (jeg saver hele tiden fordi dette jævla spillet er buggete som faen og jævlig nådeløst) og
kjøre speech opp fra 90 til 100 når jeg levler opp til lvl 26 på Hoover Dam før han steintrynegauderen til Caesar sånn at jeg kan ta den siste speech challengen og overtale han til å stikke av
, for aldri i helvete at jeg klarer å komme meg videre sånn som statusen min er nå.

Novastrum

Feminist-elitist
Yay... da er det runna. Var et lite antiklimaks på slutten der merka jeg. Tok samme rute som maximum mot slutten. Kjørte gjennom som "gjør det du ville gjort i samme situasjon som courier". Altså 99% snill der det er mulig, men stjele ting fordi det er eneste måten å få tak i ting på.

Hadde forresten fullt av ammo og helsegreier + stims på slutten. Jeg er en skikkelig hoarder når jeg spiller.

Nå skal jeg gå igjenom en gang som Chigurh. Psykopatisk legion-homeboy.

Han har blå øyne i boka. Får se hva jeg går for.

Neste gang skal jeg fokusere på Sneak og Unarmed. Virker som man blir mer belønnet for sniking i NV enn i F3.

Jeg var hos sistebossen i går, og fy klype han var vanskelig. Det ble ikke lettere av at Boone hadde klart å sette seg fast i en stein et lite stykke unna, så han sto bare der uten å kunne røre på seg. Like før det bugga det også med reloadinganimasjonen hans loopa så han sto bare og reloada og reloade konstant uten at det ble noen endring. Selv da jeg prøvde å ta fra han alle gønnerne var han fremdeles helt mongo, så da måtte jeg loade en save fra litt tidligere.

Som sagt, sistebossen var ekstremt vanskelig og jeg har allerede lite ammo fra før, så nå skal jeg loade en save fra en halvtime tilbake (jeg saver hele tiden fordi dette jævla spillet er buggete som faen og jævlig nådeløst) og
kjøre speech opp fra 90 til 100 når jeg levler opp til lvl 26 på Hoover Dam før han steintrynegauderen til Caesar sånn at jeg kan ta den siste speech challengen og overtale han til å stikke av
, for aldri i helvete at jeg klarer å komme meg videre sånn som statusen min er nå.
Jeg rakk faktisk aldri å løsne et skudd før generalen var pulver, takket være yes man og robothæren hans, han launcha armageddon i huet hans før jeg fikk sagt lol, Legatus headshotta jeg 3-4 ganger med 100 i guns og anti-matter rifle, som førøvrig eier alt i spillet, med den kan du leke tøff mot deathclaws, greide faktisk å knærte alpha male og mother deathclaw på en gang med den rifla:D

Novastrum: Sjæl, hadde vel rundt 100 stimpacks til en hver tid, noe jeg har lært etter å spille fallout er at man ALDRI har for mange stimpacks, brukte forøvrig aldri superstimpacks så hadde en god dose av de også.
Da jeg er en notorisk packrat, så kjørte jeg faktisk 300 kg bæreevne mot slutten, i dagslys vel og merke:p

Enclave rustningen hjelper også litt da den gir +1 strenght.

Skal forøvrig kjøre badass legionfan ved neste gjennomspilling og Goodsprings skal dø denne gangen.

Men først skal jeg reloade saven fra før jeg engaga Hoover dam og fullføre alle sideoppdragene og besøke samtlige steder på kartet, Explorer perken tror jeg er et must, med mindre du elsker å gå rundt i en evighet, og det vil du ikke:p

Novastrum

Feminist-elitist
Jeg møtte ikke en eneste deathclaw i spillet. hva har jeg gjort galt ? :(

42 timer+ played forresten..

Ta deg en tur til Quarry Junction, rett nord for Sloan, så løser du det problemet. Det er vel bare rundt der Deatclaws oppholder seg, så vidt jeg vet. Har vel bare møtt på en eller to utenom der.

Imellom Camp Golf og Bitter Springs er det noen tog. Prøv å gå dit uten å bli antastet av en bande med deathclaws.

Sånn ellers har jeg explorer også, mener jeg så en plass som het Deathclaw Lair eller noe sånn.

Nabbe

Har fin hatt.
Så... novastrum har ikke møtt deathclaws. Jeg ser ikke problemet. De er noen forbanna drittsekker.

70 timer + nå btw. Awyeah.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvor mange ganger har spillet låst seg siden i går da, Nabbz?

Nabbe

Har fin hatt.
Ingen.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Han har ikke spilt siden.

Nabbe

Har fin hatt.
Har jeg vel.

Lodin

Der Waaaah
Her er noe som er verdt å poste i tråden. Utviklere skryter fra tid til annet av at man kan runne spilla deres uten å drepe en eneste sjel. Så ender det såklart alltid opp som jug. Det var kun i gamle dager og fram til Fallout 2 at man faktisk kunne det. Men nå har altså en kis gjort det i New Vegas. Du å du.

Der har jeg runna det. Ikke i nærheten av å ta alle sidequestene, men det tar jeg ~neste gang~.

Peisa igjennom som uavhengig først, før jeg loada en save fra en time tidligere før point of no return og tok så slutten sammen med NCR. Avslutta ettr 39 timer og 20 minutter på level 27.

Nå skal jeg ta en lang pause fra dette spillet.

Novastrum

Feminist-elitist
Jeg trodde også jeg skulle ta en pause når jeg var ferdig, men så begynte jeg på nytt som badass, og ser at spillet har potensiale til å bli helt annerledes enn første gjennomspilling. Spiller også med Wild Wasteland, så får håpe det kommer noe spennende ut av det. Jeg hørte alienlyden tidligere i dag, men jeg kunne ikke se noenting som skjedde. :(

Wild Wasteland skuffet. I begynnelsen var det litt som skjedde, men utover det skjedde det svært lite foruten noen ganger jeg hørte en lyd og logoen oppe i hjørnet og så ble angrepet av 15 nye fiender. Mulig jeg gikk glipp av mye, men jeg skal ha FAQen ved min side neste gang.

Jante

privileged CIS shitlord
De gamle kjerringene eide, og jeg fant
Timmy i brønnen
. Bortsett fra det har jeg ikke møtt så mye creizi.

Monty Python referanse på en vegg hvis du hjelper Caesar og død fyr i kjøleskap er de jeg har funnet hittil (good stuff)

Er det slik at alle gangene det kommer sånn forvirret vaultboy og en sånn spooky lyd at det er noe wild wasteland-greier? Eller kommer denne noen ganger på vanlige ting og?