Jeg var hos sistebossen i går, og fy klype han var vanskelig. Det ble ikke lettere av at Boone hadde klart å sette seg fast i en stein et lite stykke unna, så han sto bare der uten å kunne røre på seg. Like før det bugga det også med reloadinganimasjonen hans loopa så han sto bare og reloada og reloade konstant uten at det ble noen endring. Selv da jeg prøvde å ta fra han alle gønnerne var han fremdeles helt mongo, så da måtte jeg loade en save fra litt tidligere.
Som sagt, sistebossen var ekstremt vanskelig og jeg har allerede lite ammo fra før, så nå skal jeg loade en save fra en halvtime tilbake (jeg saver hele tiden fordi dette jævla spillet er buggete som faen og jævlig nådeløst) og
, for aldri i helvete at jeg klarer å komme meg videre sånn som statusen min er nå.
Som sagt, sistebossen var ekstremt vanskelig og jeg har allerede lite ammo fra før, så nå skal jeg loade en save fra en halvtime tilbake (jeg saver hele tiden fordi dette jævla spillet er buggete som faen og jævlig nådeløst) og
kjøre speech opp fra 90 til 100 når jeg levler opp til lvl 26 på Hoover Dam før han steintrynegauderen til Caesar sånn at jeg kan ta den siste speech challengen og overtale han til å stikke av