Utflod: Nye Veganere

Jeg drepte alle nightkinsa på nivå fire, så det er mulig. Krever bare litt tålmodighet, og syke kiteskills (helst skal du spille jeger i WoW). Ang ammo så får jeg aldri nok magnum-ammo, ei heller 12,7mm og snik(skarp)skytterammo, så det er greit å mekke selv.

Har de sluppet patchen for 360 nå?

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Nå begynner jeg å bli litt grinete av å pumpe søttenhundre hagleskudd i ansiktet på roboter fra kloss hold mens jeg døtter nedpå stimpacks. Må jeg ha armourpiercing, eller er det en greiere måte å ta rottene (ja jeg veit pulse grenades men nå er ikke akkurat Mojave stappa til rævranden med dem)? ps har ca. null i el-våpen så ikke si el-våpen.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Dette er skikkelig kjedelige løsninger, altså. Neija, blir vel nok til å stokke opp litt stealthgutter.

Apropos snikegutten, favorittlinja mi i spillet så langt er "Oh, Antler, you trust so easily!"

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Hadde egentlig bestemt meg for å drite i kompiser siden de ifølge andre rapporter eide fiendene så jævla brutalt. Vil gjøre selv, stor gutt!

Nabbe

Har fin hatt.
Men om du er så ræva som du får seg selv til å virke, så er det kanskje noe å satse på allikevel?

Kjørte en fyr med høy sneak selv. Slang på noen perks for bedre criticals, skaffet meg en hunting rifle med scope og gjorde så mye skade jeg kunne før fiender i det hele tatt la merke til meg. Men om du fortsatt er en sånn lavlevelhomo, så kan du jo bare holde deg unna fiender som voldtar deg. Dra heller tilbake senere når fyren din er bedre, og du har noen brukbare våpen.

Lodin

Der Waaaah
Gannon eier som faen. Han er den karakteren som maser minst selvom han faktisk er homo, bokstavlig talt. Han puler alt med energy weapons og kan bruke power armor. Det finnes ingen negativer.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Er enda bare level 13, loker rundt flyplassen og dreper fitta av fiendsa, så ja, blir vel noe grindings og så sterk retur hvor jeg puler istykker alt.

Den første DLCen er ute på xbox live nå.

Dead Money koster 800 lurepenger og er under 200mb, så jeg tviler på at det er den lengste opplevelsen. Den hever levelcapen til 35 og har visst noe annet knask også. Tror jeg venter en stund til, er fremdeles litt utbrent på Fallout så jeg kjøper sikkert dette når det har kommet et par DLCer til.

Jante

privileged CIS shitlord
Jeg er vel level 26 eller noe nå, jeg merker at det meste faller for mine føtter men har enda ikke mannet meg opp til å gå på Deathclawjakt. Men vurderer å hilse på Tabitha på Black Mountain snart.

Jeg fikk forresten tak i "Mysterious Magnum" i dag,
den lager sånn Mysterious Stranger cowboy-musikk når man trekker den frem.
Shit owns.

Nabbe

Har fin hatt.
Jeg turte ikke gå på deathclawjakt før jeg var level 30 og hadde anti-materiel rifle. De er noen forpulte dicks i nyvegas.

(men jeg knerta fortsatt både mamma- og pappadeathclaw med ett skudd hver)

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Jeg er vel level 26 eller noe nå, jeg merker at det meste faller for mine føtter men har enda ikke mannet meg opp til å gå på Deathclawjakt. Men vurderer å hilse på Tabitha på Black Mountain snart.
Tør faen ikke hilse på deathclawene enda jeg heller, men prøvde meg litt på Mutantene da jeg var lvl. syv eller noe. Klarte å knerte fire-fem før jeg fikk fire på meg på en gang og fikk ræva mi utlevert. Lurte på å stikke å hilse på dem nå som jeg nærmer meg å ha utrydda alt som heter fiends.

Forresten, jeg fikk beskjed av Hsu på flyplassen om at han hadde sendt en kis til vault 3 og om jeg kunne ordne opp der blabla. Vel, jeg dro ned dit, drepte alt jeg så, og løslot tre wastelandere, og kikka vel på alt utenom de vanngreiene (daua brutalt da jeg prøvde å utforske den ene sida). Fant ikke noe spor etter rangeren, og Hsu sa ikke noe spes til meg da jeg oppsøkte ham utenom at han syntes jeg hadde stått på for NCR og han ga meg nøkkel til no safehousings, men det går jeg utifra er en sånn generell greie. Så, hva har jeg missa? Eller må jeg sjofe gamefaqs?

Lodin

Der Waaaah
Duden er inni der gjemt bak en masse landminer og dritt. Evt. trur jeg og det er en dør helt i starten med høy lickpock som fører rett til ham. Fant forørig aldri nøkkelen til det buret med folk i, men de var sikkert ikke no viktige uansett.

Og sånn ellers er enda ikke ad-onen lekka til PC. :argh:

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Hæ, buret er det bare å lickpocke, tror jeg? Fant uansett no nøklings på motortryne. Og faen, har jeg missa en dør? Satanpikk da. Får stikke ned dit igjen da.

Også litt grinete over å ha mista oversikten litt over steder jeg ikke har kommet meg inn i absolutt alt pga. lav science/lockpick, blir vel til å reise gjennom alle besøkte områder snart. Backutracku, I hate thee.

Jante

privileged CIS shitlord
Jeg var faktisk akkurat innom Vault 3 jeg også;
tjente fett med spenn på å selge Jet, Buffout og Psycho til gærningene og fikk fri passasje.
Buret ga bare litt karma, du finner nøkkelen helt innerst hos en kar som heter David. Og han NCR-duden sitter bortgjemt bak masse landminer, feller, låste dører og dritt.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Hmmmmm. Har slakta David og tatt nøkla hans, men denne døra må ha gått meg helt hus forbi. Pinlig. Husker jeg loka med jævla mange miner også og ... faen, ja, nå veit jeg hvor det er. Det var en dør jeg lot være å gå inn fordi jeg trodde det var til et annet område. Blæ.

Ble jo jumpa med speech-challengen og mangla typ fme poeng (jeg hater at man ikke kan spise magasiner mens man prater, og i motsetning til det som påstås i bookleten eller noe så kan man ikke prøve flere ganger på det meste), og da jeg gikk inn igjen ville de bare drepe meg. Hjelper kanskje at jeg er lord uvenner med Legion og Powder Gang og hadde drept en god del Fiends på veien. Men, casha fett på å ta alle greiene deres.

Jante

privileged CIS shitlord
Det rommet hans ligger teknisk sett i et annet område ja, men det er avskjerma fra hovedområdet.