Utflod: Nye Veganere

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Ja, det er i Living Quarters, og opp ei trapp, sant? Trodde det bare var døra tilbake til Recreational Area. Jævla dårlig scavenging, Martin.

Jante

privileged CIS shitlord
Jepp. Det er akkurat det det er. Den plassen der var lord uoversiktlig, forøvrig.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Jeg har som regel et ufeilbart system for å gå gjennom alt, men det har vært på nippet til å pule meg flere ganger i New Vegas. Skjønt, spennende å føle seg litt ekstra bortkommen.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Halla, meg igjen. Fant liket, men da skjedde ingenting. Tok med alle eiendelene hans, fortsatt ingenting. Åja, det var hjelmen til Motorhora jeg måtte ta med, fint at spillet gjorde det klinkende klart da.

Men følte meg litt baws etter jeg hadde tatt hele Vault 3 og pult alle tre Fiend-bountyene og generelt egentlig istykkerpult fiendsa, så da stakk jeg nedi kloakken ved flyplassen. Ghouls + close quarters = neve i TV-skjermen. Tror jeg begynner å skru av hard når jeg ikke er i åpne områder, jeg blir trengt opp i et hjørne før jeg får sagt kake, og er dauere enn hore. Eller kanskje levle opp litt mer, veit ikke. Vil nedi den kloakken, så masse deilig loot.

Jante

privileged CIS shitlord
Han var i live da jeg fant ham, og jeg patcha ham opp og lot machomann være helten. Så stakk jeg tilbake til Hsu og fullførte questet.

Just sayin'

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Nigg.

Raida Vault 32 nå hvor alt var rads som faen og jeg etter fire ghouls ga opp og satte vanskelighetsgraden på normal. Lurte veldig lenge på om det var verdt det i det hele tatt, men var en del godsaker nederst. Lurer på å laste saven fra begynnelsen av hele driten, og raide den i maratonfart med minst mulig ghoul-encounters.

Ble forøvrig dritgrinete av en korrupt lagrefil. Var borti ... er det Aeroflot det heter? Så lagra jeg mens jeg spaserte bortover med kapteinen for å pågripe Keith. Sto og hørte på de jabbe litt lenge, så tenkte jeg kanskje spillet hadde lyst på litt interaksjon fra meg. Snakka med Keith, og da buga questet seg, kapteinen spaserte ut og det var som om jeg ikke hadde funnet bevisene mot ham læll. Jaja, tenker jeg, hiver opp saven min. HEHE. Frøys hver jævla gang den lasta. Fittebethesda, hvorfor må dere ha så sinnsykt kjipe bugs? Så nå må jeg IHVERTFALL spille gjennom en gang til for å se hva som hadde skjedd i det questet.

Også fortsatt litt grinete på at random quests bare er i notatform fremfor i quest-menyen med pilpekere og sånn.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fittebethesda, hvorfor må dere ha så sinnsykt kjipe bugs?
:eng: Fitteobsidian. De har ennå ikke laga et spill som ikke har fått pepper for å være bugga til ville satan.

Og: Du spiller på 360? Da har du såklart lagt inn nyeste patch?

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Wow, to ganger nå har jeg gått inn i VATS, plotta inn skudda, gått inn i slo-mo ... og ingen skudd avfyrt, bare en sakte oppvisning i at jeg blir drept mens jeg ikke kan trykke på noe.

Protip: Har lasta ned patchen, ja.

Forresten, hvor går veien til Vault 22? Jeg finner bare uoverstigelige fjell og cazajævladorer. Som spawner bak meg.

Nabbe

Har fin hatt.

Nabbe

Har fin hatt.
Er ikke umulig å finne. Du må bare ikke være ræva.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
:( synes jeg driver å hjorter rundt fjell til jeg blir gærn i et kjør. Eller treffer på hundre death claws.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Jeg er level 24 og har nok caps til å kjøpe shit som marksman carbine! Endelig går det greit å drepe kjipere fiender, og har utrydda supermutantene (vel, godsnakka Tabitha, da) og dauklørne.

Men det jeg egentlig ville si at dette er årets spill bare pga. Vault 11. Jeg lo meg ihjel.

D

Deleted member 91

Gjest
Ok, rapporttid: klokka inn rundt 24 timer, level ... 14 tror jeg? Questmessig har jeg akkurat åpna en del av Wild Card-greiene, kjeppjaga Benny til et eller annet fort tror jeg. Mistenker at jeg ikke har vært så fryktelig effektiv, har dilla en del rundt og oppdaga områder, utrydda dyreliv og generelt sett skapt litt fæn. I ettertid burde jeg satt mer poeng i speech og muligens science, men jeg har i det minste praktisk talt maxa ut guns og pimpet repair (uten at jeg er helt med på hvordan jeg utnytter det: regner med at det er more to it enn å bare repaire ett våpen med et annet av samme sort? Noen protip?). Fokuserte også en del på wilderness survival-greiene i starten ettersom jeg ruller hardcore og derfor må pimpe mat til det ytterste, men er så dårlig til å lage dritt på bål og sånn. Og å mekke ammo virker mad hassle, enten finner jeg aldri nok krutt eller så er det noe annet som mangler, og får jeg det til blir det liksom tre kuler. Wæt. Utover det eier det seff.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Jeg har ikke vært inne på The Strip en gang, og jeg har 50-60 timer og lvl. 25. Angående repair, så tror jeg, siden jeg har kjørt lavt på det, at det dreier seg om hvor mye du greier å utnytte det å reparere et våpen med et annet - jeg kunne ha to våpen som var typ ... litt nedenfor den grensa for full operasjon da jeg var 20 i repair eller noe, og klarte fortsatt ikke dytte våpenet over grensa ved å kombinere dem.

Lage dritt er forøvrig mæd hæssle siden jeg aldri husker hva som trengs, men fant ut at weapon fixer ikke bare er ganske pimp ettersom det fikser ganske mye av våpenet, men delene er ikke så innmari vanskelig å finne heller. Sure beats å gi Mojave Outpost-kisen 2000 caps.

For den som er interessert har jeg maksa guns, science, speech og lockpick, og har rundt 60-70 på medicine, repair og barter.

Hvorfor i helvete venter du 50-60 timer med å dra til The Strip? Det er jo der det virkelig begynner å bli fett.