Vi spiller Team Fortress 2 igjen! [PC]

CyberK

Finner ikke på noe.
#83
Ikke achievement farming nei, der må man jo faktisk aktivt spille for å oppnå noe selv om de er på spesialdesignede baner. Forresten veldig gøy å spille i dag og høre de hatteløse bitche og si at "glorien bare gjør deg til et lettere mål". :D

Ctrl-Alt-Delete har et fornuftig poeng i dag:

Sinna gamer: Valve took away all of my hats! I spent hundreds of hours doing absolutely no work for those hats! WHO DO THEY THINK THEY ARE?!
 

oma

Village Drunk
#84
Men om man brukte den derre programmet som lar en unlocke milestones?
 
#85
Hva med å logge inn og sjekke?
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#87
Så det er en dame som styrer alt sammen? Skrekk og gru, jeg trodde alltid det var en dame og hennes onde/gode tvilling på hvert lag. (Avhengig av hvem du spør, selvsagt.)
 
#88
Det er announcerkjerringa.

Og dette kommer til å eie, håper på to class updates ala Spy vs. Sniper.
 
#89
Det er ganske tydelig at det er det de bygger opp til med tanke på at hun kontaktet Saxton Hale og alt mulig. Jeg spår dobbelupdate hvor mange av achievementene går ut på å plage dritten ut av soldater og demomen.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#90
Det visste jeg, det jeg mente var at jeg alltid forestilte meg en announcer for hvert lag som var fiendligsinnende tvillinger, ikke at det er en dame som i hemmelighet styrer alt sammen.
 
#91
Om man hører gjennom alle lydfilene til announcer får man fort inntrykk av at det er en bat shit crazy kjerring som styrer alt, ihvertfall sånn jeg har forestilt meg det. Om du har spilt noe arena merker du også at hu snakker til begge lagene samtidig.

Men tviler på at det blir alt for mye fokus på hu, gleder meg uansett til Soldier og demoman-updates, tror det kan bli bra.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#92
Gentlemen, it's WAR!

Tre nye våpen for soldier og demoman, pluss et ekstra hemmelig våpen som går til den av de to klassene som i løpet av uken dreper flest av den andre... Jeg ser for meg slagmarker fylt med soldiers og demomen som kun bryr seg om å drepe hverandre og ingen andre og heller ikke om objectives. Det vil bli episk, herlig kaos og jeg skulle så inderlig ønske at jeg ikke hadde eksamen denne uken. <3
 
#93
Jeg vil ha skjermkortet mitt idag. :(

Men patch med våpen og nye achivements kommer neste uke da?

Edit: So: how is the War update different from our other class updates?

In many ways, it's not. Like any other class update, the War update will reveal three new weapons each for the Demoman and Soldier throughout the week, as well as some maps, achievements, and surprises, right up until the day of release, when everything we've been teasing goes live.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#94
Så jævlig bra at jeg har blitt så mæd skilla med Soldier da. Sjelden jeg møter en demo jeg ikke voldtar hardt i rassen gang på gang.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#95
Så jævlig bra at jeg har blitt så mæd skilla med Demoman da. Sjelden jeg møter en soldier jeg ikke voldtar hardt i rassen gang på gang.

Men srsly, har sikkert spilt to ganger mer Demo enn noen annen klasse.
 
#96
Virker som om alle har enten demo eller soldier som fav klasse. Det er jo de som faktisk duger til noe bortsett fra scout og medic.

Har trøkka et par tryner, men merker at det tærer på esportskillsa mine å ikke ha spilt TF på måneder. Er med på spilling i helgen nå som jeg har fått meg nytt skjermkort, slenger meg på om jeg ser dere på steam, evt kan dere invitere meg/folk.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#97
Var igrunn litt bajs når alle spiller samme class. Pluss at på yndlingsbrettet mit koth_viaduct har demo's så jævlig stor fordel.

Edit: Noen som er med på noen runder i kveld. Finne en ålreit server og spille fra ni eller noe om folk har lyst?
 

Jante

privileged CIS shitlord
#98
En hel uke med granat- og rakettspam? Jeg kan tenke meg et par ting jeg heller vil oppleve FÅRRÅSIRESÅNN.
 
#99
"Hei jeg later som jeg egentlig liker TF selvom jeg aldri spiller det lenger awyeah"

Jeg er down.
 

Jante

privileged CIS shitlord
"Hei jeg har ingen å spille med så jeg resignerer til dårlige burns på et spillforum for å skaffe meg epals"