Vi spiller Team Fortress 2 igjen! [PC]

Jeg kom plutselig på at å burne noen med at de ikke spiller tf når jeg selv inrømmet at jeg ikke hadde spilt tf på måneder var en dårlig ide.

Well played.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Jeg starter nu. gidder ikke vente med. synes jeg har vært flink til å late som jeg har bedre ting å gjøre fram til nå. steam-ID er lawkhawk add meg om du vil være med. Starter med litt koth_viaduct. hopper sikkert over til goldrush etterhvert.
 
Måtte ut og fikse noe, hør med Cycerin så kan han trekke ut en unskyldning jeg har brukt tidligere.

Men ja, er med på shit imorra, var moro, selv med soldier/demo spam.
 
RAEG.

Hva med oss som hadde fult motherfuckings inventory og måtte slette halvparten av dritten bare for å kunne spille uavbrutt en liten stund?
Om det her er den store oppdateringen de har til inventory-systemet, kan valve ta seg et tak. Hvem faen tror det er en god ide å fikse et ødelagt, tilfeldig system, ved å lage et nytt system som igjen bygger på å finne tilfeldige ting.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Nå som Engineer-update er ute, rekvester jeg en kveld. You guise down?
 

Jante

privileged CIS shitlord
Kommer heimat til freddan, så jeg kan sikkert hive meg med hvis det blir noe til helga.
 
Er nok med jeg og, selvom det vprste som finnes er engispam, og nå ...
 
Ok, nå bumper jeg this shit. Det skjer nå, idag, ikveld.

Hittil er det bare jeg og muligens Jinge som har meldt interesse, Nicholas kan sikkert overtales og Cycerin har slengt seg på et par ganger de siste dagene. TF2 er fortsatt det beste multiplayer FPS-spillen, og nå kan til og med macfags være med på moroa! Hit me up på steam/her/skype om du vil være med, vi har også en samtale gående på skype for de som elsker å høre på meg være sint på dårlige folk i dataspill osv.
 
Prøver å få til en steam event rundt 22.30, men ikke forvent no spilling før rundt 23.00 eller noe sånt. Tell your friends osv.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Mekka event nå, meg og to-tre kompiser er down like clowns. Mekka event også, kom dere inn i chatten sånn kvart på-ish.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Og også: Legg til Nicholololas på skype så mekker vi conferancecall for de som vil voicechatte.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Vil bare si at eivind, cycerin, jojinge, gungho, jeg og en to-tre kompiser av meg spilte en stund nå, shit owned. Fant en tom server og lekte litt deilige mot hverandre i starten, også samla vi oss på samme side når den etterhvert fylte seg, og turna mang en game into a baws game. Ble eid en del også seff, men men. Moralen er: Gungho, du skulle ikke vært så snar til å quitte.
 
Avføring var så penger osv. Vi gjør dette igjen en gang, og siden såpass mange faktisk eier TF2 her synes jeg alle kan slenge seg på, vi burde nesten være i stand til å i det minste fylle et helt lag, noe som hadde vært baws.