Du sitter og dikter opp ting... Jeg hadde ingen undertanke da jeg spurte om vedkommende kunne tenke seg en anmelderolle. Jeg ville ikke gi vedkommende en sjanse til å bevise at han kunne klare bedre.
For å være helt ærlig: Dere har funnet skrivefeil i våre artikler. Ikke mange, og ingen svært grove, men dere har funnet noen. Dere har også bladd opp noen setninger som klart kunne vært bedre, men summa sumarum ingenting verre enn det man kunne funnet i en gjennomsnittlig VG Nett-tekst.
Jeg er på det rene klar over at tekstene våre kunne vært bedre, men etter det dere har vist frem er jeg faktisk ganske fornøyd over hvor langt vi har kommet. Hvis det som er ille begrenser seg til kolonfeil i spilltitler, en og annen minimalistisk tastefeil og bruk av ordet "karakter" i stedet for "figur", ligger vi bedre ann en jeg trodde. Du mener skillet mellom en middelmådig og utmerket nettside ligger i disse skrivefeilene, eller skolter det på andre punkter?
`
Jeg synes vi får utrolig mye kritikk, og resten, som jeg selv i alle fall finner utelukkende positivt, ikke blir rettferdig belyst. Det går på ting som oppdateringshastighet, innholdet i nyheter, vår kunnskap om ting og tang vi skriver om, og så videre.
At siden er pregløs og middelmådig får være din mening, og hvis jeg skal prøve å argumentere på det får jeg bare så hatten passer på nytt. Men jeg ville tenkt meg litt om før jeg kritiserte for mye. Det er greit å komme med tips og feedback, det ser jeg positivt på, men å hevde at siden er helt middelmådig ville jeg vært forsiktig med, i alle fall når det allerede er bevist at du ikke har klart så mye bedre... Så vil du sikkert si at det ikke er du som diskuteres her, men tenk litt på hva slags ressurser vi har. Det er ingen fast ansatte (i motsetning til Gamer), og vi har ikke pengene til HW og Orkla i ryggen. Hadde vi hatt det, hadde vi hatt bedre skribenter og hadde sikkert appellert mer til deg. Så med tanke på at siden i hovedsak drives av umyndige ungdommer med skole å sysle med, synes jeg siden faktisk er ganske vellykket.
I og med at denne tråden eksisterer, kan du sikkert tenke deg fram til at økt kvalitet på omtaler (spesielt) er en av tingene jeg etterstreber. Jeg har forsåvidt ikke problemer med å få allokert spill, men jeg ønsker nye anmeldere som faktisk har mer enn gjennosmnittlig interesse for og kunnskap om spillmediet. Vi har allerde et par anmeldere som absolutt holder Gamer-kvalitet, og resten er middelmådige. Hvis vi får byttet ut litt i den siste gruppen, skal det nok gå bra.
Til slutt har du ikke svart på hvor ofte du besøker siden vår. Om sist gang var to-og-et-halvt år siden da du hardnakket hevdet at Spillegals design var bedre enn vårt, forstår jeg ditt argument om at vi er slik en middelmådig upreget side, men ikke i dag.