Vil du være spillanmelder?

Å ikke se på spillomtaler som reklame for utgiverne representerer et utrolig naivt syn fra din side. Det er omtale og presse for dem og dermed altså reklame. Selvsagt skal ikke det være noe man selv bryr seg om når man annmelder spill og det må på ingen måte farge omtalen. Men i bunn og grunn er det faktisk derfor utgiverne er interessert i å få sine spill omtalt.
 
SITAT
Kort sagt: Jeg er fornærmet over at han våger å heve seg over meg. Og jeg irettesatte ham. Jeg vet at jeg bryter janteloven, og at veldig mange synes det er skrekkelig å være selvhevdende, men det kunne jeg ærlig talt ikke gitt mindre blaffen i. Som jeg har sagt tidligere, må Ultrag gjerne få lov til å drive Gameroobie så mye han vil. Det plager da ikke meg. Så lenge han ikke forestiller seg at det på noen måte gjør ham bedre enn meg.[/b]
Jeg vet ikke hva du mener du har oppnådd som gjør deg så stor. 14 omtaler som holder Gamer-kvalitet er ikke noe som gjør deg unik, sammenlignet med resten av deres stabb i tillegg til flere av våre anmeldere. Det er kanskje på tide, som du selv sier, å titte litt på seg selv og hva man har faktisk har oppnått som folk er imponert over mer enn en gang. Du er sikkert stolt over at du kvalifiserer til toppsiktet av norske spillanmeldere, som du har god grunn til å være, men det er ikke noe som forsvarer din overlegne og arrogante innstilling (som begynner å bli kvalm). Du kan sikkert forstå det finnes andre som faktisk ikke er så veldig mye dårligere enn deg.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Jeg tror han bare mener at du ikke kan kritisere han for å ha et lavere nivå på det han driver med, når det eneste du åpenbart er flink til er å organisere. Skaff deg gode skribenter og bry deg litt om spilleren så kanskje du faktisk er på vei et sted. Hvis f.eks. microsoft ikke gidder å sponse deg med et spill, som da fører til at du ikke vil anmelde det. Er ikke det et skritt i feil retning? Og når da de andre anmeldelsene dine suger, er det rart noen av de store spilprodusentene ikke vil sponse deg?
Det at du synes kritikk er reklame, jeg forstår forsåvidt hva du mener, men hvis du skriver kritikk for å gi reklame. Da har du tapt. Lost. LOOOOOST.

Da er det bare å begynne å disse meg, for jeg har ingen talenter what so ever. ;)
Så jeg kan faktisk ikke ta meg nær av det. Med mindre du skal angripe meg som person og hvor dårlig jeg fungerer i samfunnet. Du kan disse dette: jeg har et problem at jeg hører litt for mye på kritikere, så hvis et spill ikke får bra på flere steder, så er det liten sjanse for at jeg kjøper spillet.
 

SHDR

Gullmedlem
Hvor mange ganger skal jeg trenge å gjenta meg selv?

SITAT
For du har aldri hevet deg over andre?[/b]
Jo. Det har jeg. Forskjellen er at jeg stort sett har hatt mitt på det rene. Det er unntak (en krangel med Tor-Steinar Tangedal fra et par år tilbake, på dette forumet; en krangel med Mikael Harstad Groven etter et sleivspark om hans journalistiske integritet på VG.nos spillblogg, for eksempel), men jeg er rask til å vedkjenne andres evner. Derfor forventer jeg at andre gjør det samme. Er det vanskelig å forstå?

SITAT
Å ikke se på spillomtaler som reklame for utgiverne representerer et utrolig naivt syn fra din side. Det er omtale og presse for dem og dermed altså reklame. Selvsagt skal ikke det være noe man selv bryr seg om når man annmelder spill og det må på ingen måte farge omtalen. Men i bunn og grunn er det faktisk derfor utgiverne er interessert i å få sine spill omtalt.[/b]
De påstandene der er for unyanserte. Selvsagt er omtaler gratis publisitet. En av grunnene til at de er det, er fordi spillpressen stort sett er for ukritisk og sensasjonell; den lar seg rive med både fordi den ønsker å skape blest rundt mediet og fordi den vet at lesere er mer interessert i store saker enn små saker. Men selve hensikten med spillpressen er i utgangspunktet å opplyse kunder om tilstanden i markedet. Om det ikke fantes noen spillpresse, ville det vært vanskelig å få oversikt og man ville risikert å kjøpe noe av dårlig kvalitet. Det ville ikke bare vært trist for kunden, men ville kanskje brenne vedkommende såpass mye at de aldri vil kjøpe et spill igjen. Det går ikke bare utover kunden; det er en kunde tapt for alle de andre som lager spill også.

Spillpressen er nødvendig for å skape blest om produkter uavhengig av de ymse utgivernes markedsføringsmaskineri (selv om hypen stort sett er temmelig uniform), ja, men dens fremste rolle er å sørge for at bransjen får litt troverdighet. Dårlig kritikk kan kanskje skade spillsalg, men det har to positive sider også: Det gir utviklerne en kritisk vurdering å gå utifra neste gang de lager et spill, slik at de slipper å gå i de samme fellene (dette er i en ideell verden. Jeg tror ikke særlig mange spillutviklere bryr seg om spillomtaler, selv om de kanskje burde det) og hindrer alt for mange kunder i å kjøpe spillet, og opprettholder på den måten en utvikler eller utgivers troverdighet for fremtiden.

SITAT
Jeg vet ikke hva du mener du har oppnådd som gjør deg så stor. 14 omtaler som holder Gamer-kvalitet er ikke noe som gjør deg unik, sammenlignet med resten av deres stabb i tillegg til flere av våre anmeldere. Det er kanskje på tide, som du selv sier, å titte litt på seg selv og hva man har faktisk har oppnått som folk er imponert over mer enn en gang. Du er sikkert stolt over at du kvalifiserer til toppsiktet av norske spillanmeldere, som du har god grunn til å være, men det er ikke noe som forsvarer din overlegne og arrogante innstilling (som begynner å bli kvalm). Du kan sikkert forstå det finnes andre som faktisk ikke er så veldig mye dårligere enn deg.[/b]
Som du vet helt utmerket godt, har jeg skrevet ganske så mye mer enn bare fjorten omtaler av Gamer-kvalitet. Jeg har totalt skrevet mellom åttifem og hundre spillartikler det siste to årene, nyheter og andre småsaker ikke inkludert. Det er definitivt en kvalitetsforskjell mellom mine første saker og mine siste, men jevnt over er det ganske gode saker. Og jeg er ikke "stolt" over å være i toppsjiktet av norsk spillpresse. Det er ikke det dette handler om.

Du vrir saken til å dreie seg om meg, når dette faktisk først og fremst handler om deg. Det var du som startet dette ved å fornærme meg (og ikke minst ved å vise manglende respekt for Yetipants og Fleksnes, som fortjener din respekt og aktelse minst like mye som jeg gjør), og helt siden du gjorde det, har du slanget deg vei mellom svarene mine uten å ta stilling til noe særlig av kritikken du får (du tok en generell oppsummering av kritikken som ble gitt deg av andre tidligere i posten her, og vedgikk at de har hatt et poeng, men min kritikk har du bare ristet av deg, og fokusert på "min arroganse" når det er du som nekter å faktisk se sannheten i øynene). Selvsagt er det folk som er bedre enn meg. Jeg kan nevne flere jeg synes skriver bedre enn meg. Jeg har flere gode venner jeg anser som bedre skribenter enn meg (og hvis du så mye som våger å implisere kameraderi, er denne diskusjonen over. Det er flere andre der ute som jeg ikke har særlig mye med å gjøre, men som jeg likevel har respekt for).

Jeg har ikke med et eneste ord hevet meg over de andre skribentene hos Gamer, hvis det er hva du impliserer. Den eneste jeg eksplisitt har hevet meg over her, Stian Pedersen, er deg og siden din. Og det står jeg for. At du får medhold fra to personer, taler ikke akkurat om at jeg er på sviktende grunn. Særlig ikke når den ene er hellig overbevist om at spilljournalistikk er glorifisert reklame (en påstand som ble temmelig grundig tilbakevist tidligere i emnet av Fleksnes, en mann som er meget kvalifisert til å uttale seg om denslags) og den andre er middelmådighetsdyrkeren Houseman som alltid er på hugget med konfusiansk retorikk med én gang noe hever seg litt over den grå hop.



SITAT(agradula @ 16.10.06, 14.44) 28349
Da er det bare å begynne å disse meg, for jeg har ingen talenter what so ever. ;)
Så jeg kan faktisk ikke ta meg nær av det. Med mindre du skal angripe meg som person og hvor dårlig jeg fungerer i samfunnet.[/b]
Ingen talenter what so ever? Jeg håper du er ironisk nå. :)
 
SITAT(agradula @ 16.10.06, 12.44) 28349
Jeg tror han bare mener at du ikke kan kritisere han for å ha et lavere nivå på det han driver med, når det eneste du åpenbart er flink til er å organisere. Skaff deg gode skribenter og bry deg litt om spilleren så kanskje du faktisk er på vei et sted. Hvis f.eks. microsoft ikke gidder å sponse deg med et spill, som da fører til at du ikke vil anmelde det. Er ikke det et skritt i feil retning? Og når da de andre anmeldelsene dine suger suger, er det rart noen av de store spilprodusentene ikke vil sponse deg?
Det at du synes kritikk er reklame, jeg forstår forsåvidt hva du mener, men hvis du skriver kritikk for å gi reklame. Da har du tapt. Lost. LOOOOOST.

Da er det bare å begynne å disse meg, for jeg har ingen talenter what so ever. ;)
Så jeg kan faktisk ikke ta meg nær av det. Med mindre du skal angripe meg som person og hvor dårlig jeg fungerer i samfunnet. Du kan disse dette: jeg har et problem at jeg hører litt for mye på kritikere, så hvis et spill ikke får bra på flere steder, så er det liten sjanse for at jeg kjøper spillet.
[/b]
Vi anmelder ikke spillene for å gi de reklame, det er ikke det jeg sier, og det er ikke vårt forhold til spillene vi anmelder som er fokuset. Da har du misforstått. Men selvfølgelig fungerer oppmerksomhet i media som markedsføring for produktene utgiverene leverer. Hvis vi hadde lovprist Oblivion, noe vi selvsagt hadde gjort hadde vi tatt tid den gang, hadde det fungert som glimrende reklame for spillet, og motsatt. Men det er jo faktisk en grunn til at spillutgivere i det hele tatt bryr seg om å ha kontakt med media.

Vi satser heller ikke å å hype spill som ikke fortjener det, og vi skriver like omfattende om et lite spill fra en liten utvikler som fortjener din lommebok så vel som de største PR-jippoer.

Mitt poeng er oppsummert at spillomtaler fører til reklame for utgiverene, enten det er negativ eller positiv, og det ser du til å ha gått med på (Shadar). Ellers er vi vel enige, tror jeg?

Person med overnevnte sitat, virker uansett til å en veldig begrenset erfaring med våre omtaler. Les litt mer før du kaster fra deg påstander som både er feil (det tror jeg til og med selveste SHDR er enig i) og uargumenterte. Det er lett å kaste fra seg uttalelser når man ikke selv står med sitt eget navn bak.

Og for å si det siste jeg gidder å ta i dette avspolte og meningsløse emnet (som jeg har sagt flere ganger): Vi har mye å gå på kvalitetsmessig, og vi jobber med dette.

Så kan vel du svare på det jeg har sagt her, i stedet for å svare på ting der du får utløp for ditt eget behov for selvdyrkelse. Du har naturligvis mye fornuftig i tankene, og jeg lytter faktisk til det du sier.

SITAT
Hvis det som er ille begrenser seg til kolonfeil i spilltitler, en og annen minimalistisk tastefeil og bruk av ordet "karakter" i stedet for "figur", ligger vi bedre ann en jeg trodde. Du mener skillet mellom en middelmådig og utmerket nettside ligger i disse skrivefeilene, eller skolter det på andre punkter?[/b]
 
SITAT(SHDR @ 16.10.06, 13.09) 28352
. At du får medhold fra to personer, taler ikke akkurat om at jeg er på sviktende grunn. Særlig ikke når den ene er hellig overbevist om at spilljournalistikk er glorifisert reklame (en påstand som ble temmelig grundig tilbakevist tidligere i emnet av Fleksnes, en mann som er meget kvalifisert til å uttale seg om denslags) og den andre er middelmådighetsdyrkeren Houseman som alltid er på hugget med konfusiansk retorikk med én gang noe hever seg litt over den grå hop.
[/b]
Du har tydeligvis ikke skjønt poenget. Har aldri vært i nærheten å påstå at spilljournalistikk er glorifisert reklame på noen som helst måte. En spillanmelder sin oppgave er på ingen måte å gi reklame. Den dagen han tenker at det han skriver er reklame, eller er redd for å gi dårlig kritikk, har han tapt. Uten tvil! Men hvis du ikke skjønner at det er reklame for utgiverne og det er derfor de er interessert i det (både god og dårlig faktisk) skjønner ikke du mye om hvordan markedet fungerer. Jeg har selv vært spillskribent på Gamer før og jeg studerer økonomi ved NHH, hvor jeg blant annet har noen studiepoeng i markedsføring/marketing, og kan litt om markedet fungerer og marketing fungerer. Du kan ha dine idealistiske drømmer om hvordan spilljournalisme skal fungere men utgiverne vil alltid se på det som et ledd i sin markedsføring. Det betyr absolutt ikke at spilljournalister skal se på seg selv som det! De er der for leserne/konsumentene og skal veilede de til riktige valg. Hvis spilljournalisme skulle fungert slik som du beskriver i deler av innlegget ditt betyr det at alle som kjøper spill skulle lest omtaler før de gjør det. Det er ikke en brøkdel av kjøperne engang som gjør. De fleste handler på impuls, hype og hva de har hørt av venner.

Spill er gratis publisitet helt uavhengig av den "norske spillpressen" du her snakker om. Dårlig omtale (og hvertfall middelmådig) er i veldig mange tilfeller mye bedre enn ingen omtale. Min egen erfaring fra Gamer er at utviklerne ofte setter pris på konstruktiv kritikk og ærlighet.

Forsvarer jeg Gameroobie sin kvalitet? På ingen måte. Jeg besøker selv veldig skjelden og føler ikke at den gir meg så alt for mye. Saken er at i denne situasjonen følte jeg at jeg behøvde å ta den "tiltalte" litt i forsvar for din arroganse. Jeg skjønner ikke hvorfor ikke Ultrag skal få lov til å prøve å rekruttere et par skribenter til sitt prosjekt uten at en heksejakt skal følge.
 
Til slutt er det fint om alle kommer med sin egen konklusjon vedrørende vår kvalitet, i stedet for å tråkke på det hele med det argument det er å "ikke ha besøkt siden så mye." Jeg tror også Shadar ville forbedret sitt inntrykk av meg og oss om han hadde fulgt litt oftere med. ;)
 
SITAT(Ultrag @ 16.10.06, 14.52) 28377
Til slutt er det fint om alle kommer med sin egen konklusjon vedrørende vår kvalitet, i stedet for å tråkke på det hele med det argument det er å "ikke ha besøkt siden så mye." Jeg tror også Shadar ville forbedret sitt inntrykk av meg og oss om han hadde fulgt litt oftere med. ;)
[/b]
En grunn for at noen av oss ikke har vært på siden så mye er jo kanskje kvalitetsinntrykket i har fått av enkeltbesøk. Du må huske at en organisasjon er aldri sterkere enn svakeste ledd og det blir da ofte det du selv har kalt "middelmådige" journalistisk arbeid som blir husket, ikke den relativt gode omtalen du leste rett før. Bare noe å ta med seg for framtiden
 
Selvsagt. Jeg har aldri kalt vårt arbeid middelmådig. At du har fått med deg et dårlig førsteinntrykk av et besøk kan jeg kanskje forstå, men hvis du skal uttale deg om sidens kvaliteter her er det kanskje lurt å ta en titt på siden på nytt. ;)
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
SITAT(SHDR @ 15.10.06, 20.28) 28265
Så det du sier er i prinsippet at kvalitet ikke nødvendigvis er et kriterium på dyktighet, mens innsatsvilje er det? Jeg har skrevet nærmere hundre artikler om spill de siste to årene for Spillegal, Gamer, Dagsavisen og Hjemme PC, ved siden av blogginnlegg for Dagbladet (ikke en særlig big deal, men verdt å nevne). Det er en viss mengde arbeid det også, selv om det ikke er like omfattende som hva Ultrag har gjort.

La meg se om jeg forstår deg rett ... det å drive en middelmådig spillside i fire år er en større bragd, mer prisverdig, enn frilansvirksomhet på høyt nivå? Nei, det er klart det ikke kan sammenlignes. Men hva er det egentlig du vil frem til? At Ultrag her ikke fortjener kritikk fordi han ikke driver med det samme som meg, når han i utgangspunktet våger å rakke ned på hva jeg har gjort? Jeg sier "våge" fordi han bør ha selvinnsikt nok til å vite at han faktisk ikke er like dyktig som meg. All verdens innsatsvilje kan ikke gjøre noe med det. Beklager. Om du mener det, har du en overraskelse i vente: Slik fungerer det ikke i den virkelige verden. Forstått?
[/b]
Det var snakk om «ditt virke i prosessen», og i det legger jeg mer enn bare å bevise evnene sine ved enkelte anledninger. Hvis ikke kunne du jo skrevet to-tre gode artikler og så brukt tiden etterpå til å distansere deg fra alle som etter din oppfatning ikke holdt det samme nivået. Det er et sløseri med intelligens og ekstraordinære evner når flinke folk prater mer enn de bidrar.

Videre fortsetter du å terpe på at du har skrevet «et hundretalls» artikler, et tall du må ha drømt opp. Jeg leser ikke Hjemme PC, men spillomtalene i Dagsavisen er etter noen stikkprøver jeg tok å dømme bare kortere utgaver av omtaler som har vært publisert på Gamer før. En kort og lang versjon av samme artikkel telles ikke som to, tror jeg. Spillegal-artiklene er heller ikke sammenliknbare, siden de som du selv sier varierte mer i kvalitet og ikke gjennomgikk andre kvalitetskontroller enn din egen. Flere av dem hadde trolig ikke kommet gjennom nåløyet hos Gamer, vil jeg tro.

SITAT
At du får medhold fra to personer, taler ikke akkurat om at jeg er på sviktende grunn. [/b]
At ikke flere støtter motstanderen din kan også tyde på at folk vegrer seg for å motsi deg. Jeg tviler sterkt på at jeg er den eneste av forumets 530 medlemmer som reagerer på din arroganse og behov for å markere avstand til andre fordi du kan skrive godt. Det er det som nevnt mange ganger flere som kan, og mange av dem bruker evnene sine til viktigere ting enn å fortelle folk hvilke dataspill de bør kjøpe, uten at disse er halvparten så overlegne som du er på ditt verste.

SITAT
middelmådighetsdyrkeren Houseman som alltid er på hugget med konfusiansk retorikk med én gang noe hever seg litt over den grå hop.[/b]
Jeg håper ikke jeg blir oppfattet som en middelmådighetsdyrker. Jeg har ganske mye imot grunnholdningen hos leddiggangselskende nordmenn om at et minimum er godt nok, for eksempel. Det er dessuten ikke nødvendig å ty til slike sleivete forsøk på å fornærme når vi prøver å ha en saklig debatt. Jeg har ikke vært ufin mot deg.
 
Revan burde få den omtalen. Vet han spiller Oblivion mye, man kan se det på ham. Neida, men funker Xboxen din nå? :)
 

SHDR

Gullmedlem
SITAT(Houseman @ 16.10.06, 17.47) 28402
Det var snakk om «ditt virke i prosessen», og i det legger jeg mer enn bare å bevise evnene sine ved enkelte anledninger. Hvis ikke kunne du jo skrevet to-tre gode artikler og så brukt tiden etterpå til å distansere deg fra alle som etter din oppfatning ikke holdt det samme nivået. Det er et sløseri med intelligens og ekstraordinære evner når flinke folk prater mer enn de bidrar.

Videre fortsetter du å terpe på at du har skrevet «et hundretalls» artikler, et tall du må ha drømt opp. Jeg leser ikke Hjemme PC, men spillomtalene i Dagsavisen er etter noen stikkprøver jeg tok å dømme bare kortere utgaver av omtaler som har vært publisert på Gamer før. En kort og lang versjon av samme artikkel telles ikke som to, tror jeg. Spillegal-artiklene er heller ikke sammenliknbare, siden de som du selv sier varierte mer i kvalitet og ikke gjennomgikk andre kvalitetskontroller enn din egen. Flere av dem hadde trolig ikke kommet gjennom nåløyet hos Gamer, vil jeg tro.
At ikke flere støtter motstanderen din kan også tyde på at folk vegrer seg for å motsi deg. Jeg tviler sterkt på at jeg er den eneste av forumets 530 medlemmer som reagerer på din arroganse og behov for å markere avstand til andre fordi du kan skrive godt. Det er det som nevnt mange ganger flere som kan, og mange av dem bruker evnene sine til viktigere ting enn å fortelle folk hvilke dataspill de bør kjøpe, uten at disse er halvparten så overlegne som du er på ditt verste.
Jeg håper ikke jeg blir oppfattet som en middelmådighetsdyrker. Jeg har ganske mye imot grunnholdningen hos leddiggangselskende nordmenn om at et minimum er godt nok, for eksempel. Det er dessuten ikke nødvendig å ty til slike sleivete forsøk på å fornærme når vi prøver å ha en saklig debatt. Jeg har ikke vært ufin mot deg.
[/b]
Du har ikke vært ufin mot meg, nei, men du er temmelig raskt ute til å forsøke å jekke ned alle som hevder seg. Det er mulig jeg bare merker det fordi jeg er veldig selvhevdende og dermed får skyts rettet mot meg av deg. Jeg vet at du ikke har mye til overs for latskap og lediggang, men jeg synes samtidig jeg merker meg en del antielitisme og en stille forakt for alle som tror de er bedre enn andre, uavhengig av hva de har å vise til.

Jeg skal svare deg skikkelig litt senere. Jeg håper ikke du tror at jeg går rundt og føler meg som messias fordi jeg kan analysere spillmekanikk bedre enn de fleste andre. Tro det eller ei: Jeg er en svært selvkritisk fyr. Men nå er jeg nødt til å gjøre skolearbeid ... vender tilbake siden.
 
Hadde jeg vist dette skulle utvikle seg til en nisiders tråd, skulle jeg kanskje holdt kjeft.

Uansett, Gameroobie er i dag klart bedre enn siden var for et år siden. Det redaktør Pedersen bør spørre seg er hva siden kan tilby som andre sider ikke har. Det er et klart potensial i siden slik den er i dag, men den er for meg lik veldig mange andre sider, anmeldelsene er ofte utdaterte og nyhetene er bare svake oversettelser av ting man kan lese andre steder. Men jeg ser at det er lagt ned mye jobb i siden, og det står det absolutt respekt av. Men med det tekniske på plass, så må det fokuseres på innholdet, og hvordan man skal gjøre siden til essensiell lesing for spillinteresserte, for det er den ikke i dag.

Et lite tips til redaktør Pedersen. Du bør avstå fra å kalle dine egne skribenter for middelmådige, og til og med henge ut enkeltpersoner som skriver (gratis) spillomtaler for siden din på et offentlig forum som Spillegal. Dette er noe du tar internt i redaksjonen din. Eventuelt nye skribenter som leser tråden her og vurderer å søke blir nok ikke akkurat oppmuntret med tanke på at redaktøren kan komme til å henge de ut på et eller annet forum i fremtiden hvis de ikke skriver bra nok.
 
Hvilke enkeltpersoner er det jeg har hengt ut? Jeg trodde det var bred enighet om at noen av våre anmeldere ikke når opp til Gamer-nivå, og jeh har ikke hengt ut noen mer enn å vedkjenne at dette kan stemme. Ellers er vi på bølgelengde, Jon Cato Lorentzen (dere som alltid skal trekke fram ekte navn i disse diskusjonene.) ;)

Jeg og Shadar (og øvroge som har brydd seg med å delta), har i alle fall luftet våre uenigheter og problemer med hverandre, selv om fremgangen fra to år siden er minimal.
 
God dag.

Hvis du er lidenskapelig interessert i mord, har svært gode skyteferdigheter og er interessert i å drepe folk på daglig basis, ber vi deg kontakte oss. Vi sender ut ammo til alle typer våpen, men foretrekker at de ansatte har flere våpen slik at alt går smertefritt. Ja, du beholder likene som "lønn" for ditt gode arbeid. Nei, det betales dessverre ikke noe utover dette.

Still gjerne spørsmål (enten via mailen i den artikkelen, PM, eller i denne posten.)

Takk for din tid.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
DEN VAR MORSOM DU.
 
SITAT(Ultrag @ 16.10.06, 21.06) 28475
Hvilke enkeltpersoner er det jeg har hengt ut? Jeg trodde det var bred enighet om at noen av våre anmeldere ikke når opp til Gamer-nivå, og jeh har ikke hengt ut noen mer enn å vedkjenne at dette kan stemme. Ellers er vi på bølgelengde, Jon Cato Lorentzen (dere som alltid skal trekke fram ekte navn i disse diskusjonene.) ;)
[/b]
Eneste enkeltperson jeg la merke til var et sleivspark til han som skrev Chromehounds-anmeldelsen.

Husk at det er du som redaktør som er ansvarlig for kvaliteten på artiklene du publiserer, ikke skribentene dine, og derfor synes jeg du skal avstå med å rakke ned på dine egne skribenter. Det vitner om en uprofesjonell holdning.