Wii U - Nintendo vinner igjen/puler oss igjen

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fordi de ikke passer inn. Wario har fortsatt sine egne spill, hvis han skulle vært med i et Mario-spill måtte alt som gjør han til en unik figur fjernes.
 
Jeg er også absolutt i målgruppa for en Alphadream-RPG med Wario og Waluigi, merker jeg. Kanskje det rett og slett hadde gjort seg med en WarioWare & Co-RPG? Litt av typen Clash of Heroes, hvor WarioWare-minispill bygges inn i en større struktur og gis en passe Warioaktig (litt genuint slem, litt bare grådig) historie?
 

Lodin

Der Waaaah
Er ikke så rart at anmelderne er imponert. Eneste storspillet til konsoller denne jula som kjører stabilt 60FPS i 1080P. :smugdog:
Får sansynligvis ikke coppa det før den sjette. :penga:
 

Novastrum

Feminist-elitist
Nice, dette sammen med et gradvis økende spillbibliotek gjør at jeg kjøper Wii-U som ego-julegave istedenfor PS3.
Er foreløpig 5 Wii U spill jeg har veldig lyst på, mot et par på PS4/Xbone, som ikke kommer før Q1/Q2.
 

Lodin

Der Waaaah
Nå har jeg endelig fått brukt pro kontrollen en del og jeg virkelig digger den. Det som er merkelig er at den er omvendt av Sony sin Dualshock med stikkene øverst. Det gjør at det naturlige stedet å holde høyre tommel er på X og A. Jeg la faktisk ikke merke til at jeg brukte de til hopping og løping i Mario 3D World før det var gått en stund. Fordelen er da at det er lette å kjapt rekke bort til både stikka og knappene under. Når jeg tenker meg om hadde ZombiU sin multiplayer når man spiller menneske kontroller som også var lagt opp til det. Negativet er da at mer tradisjonelle spill som Tekken krever at man har tommelen smått ubehaglig lang nede på knappene. Ikke at det er første gang Nintendo mekker en kontroll som egner seg best til sine egne spill. :p
Må se hvor bra det funker å bruke denne på PC.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tripreport plz.
 

Lodin

Der Waaaah
Nintendo Europe har lagt ut coveret til nye Donkey Kong og det avslører sansynligvis at Cranky er den fjerde spillbare Kongen. Blir å eie å være ham og vise dem åssen det gjøres.

 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Etter Skywank Sword er forventningene mine så lave at de kan slippe nesten hva som helst.

Tropical Freeze er garantert bedre enn DKC Returns bare fordi du sannsynligvis ikke blir tvunget til å waggle.
 

Lodin

Der Waaaah
Mario Kart og Smash blir fett og det er vel et Kirby på gang. Men nei, dette er ikke akkurat konsollen å ha ene og alene.
Og Mink to the Past har gjenoprettet alle mine håp for et nytt Zelda for herre gud så bra.