Wii U - Nintendo vinner igjen/puler oss igjen

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Fikk det i går og det er artig. Føles som smash og er akkurat så solid som forventet. Jævla plebs som ikke har testet det enda.

Skal introdusere frøkna for det i kveld og håper hun liker det. Hun er dessverre ikke så veldig interessert i spill, men hun likte Mario Kart så kanskje det er håp.
Ellers blir det nok litt øl og smacktalk i morra med kompiser noe jeg ser veldig frem til. Samus er fortsatt best.
 
Sist redigert:

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
USB-nettverksadapter for å slippe å bruke WiFi?
 

Lodin

Der Waaaah
:eng:Nei, det er et nettverkskort som det står på pakka. Man skrur det inn i PCen og plugger USBen i WiiUen og så leecher den nett via PCen.

Her er trailer til den nye HW-DLCen. Like den nye drakta til Zelda om er klærne til Ilia. Liker og det nye våpenet hennes som ser max OP ut.
 
Sist redigert:
D

Doctor Downs

Gjest
Amazon ble utsolgt for adaptere før de fikk sendt min og Gamerzone har den ikke på nettsida lenger! :(

Noen som vet om andre steder man kan få tak i?
 
Ah. Derfor den ikke har blitt sendt enda altså. Får raide Platekompaniet og Gamestop etter jobb etter pakka med spillet i. Ville egentlig ha det digitalt, men vi får se.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Fasan, blir jeg nødt til å kjøpe spillet igjen og selge det? Noen her som vil ha det for 350 spenn eller noe uten GC-adapter hvis jeg gjør det?
 
@Doctor Downs

Spaceworld i Drammen hadde flere utgaver igjen med adapter når jeg plukket opp min i dag. De selger det for 600 kr.

Edit: Jeg hadde egentlig kjøpt det på Gamestop, men de fikk ikke inn med adapter så jeg fikk et gavekort der for pengene jeg hadde lagt ut når jeg oppdaget at Spaceworld hadde på lager.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Den repeterende lyden som går en på nervene når Wii U-en oppdaterer seg? Hva er det Nintendo tenker på.

Ellers blir det nok litt Smash i helga forhåpentligvis! Foreløpig uten GC-adapter, men det står på ønskelista.
Noen som har testa online enda, er det enkelt å sette opp spill med nettvenner?
 
Jess, saumfarte Platekompaniet på Oslo City og Byporte, samt gamestop på Gunerius. Ingen hadde det inne, så jeg driter i det og satser på at Amazon-bestillingen min kommer etterhvert. Satt det på nedlasting nå, siden jeg uansett heller vil ha det digitalt.
 
D

Doctor Downs

Gjest
eBay! Øverste treffet er en selger som har en del av dem og selger for 20 pund stykket. Jeg kjøpte to!

ShopTo faktisk. De har dem ikke på lager i nettbutikken sin en gang. :confused:
 
Sist redigert av en moderator:

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Har nettopp henta mitt eksemplar m/adapter. Forhåndsbestilling er gull iblant.