World of Warcraft Utvidelsepakke bekreftet

#21
Jeg tor også at Priests kan bli archbishops, maybe.. Selvom det vil være litt rart å ha flere hundere erkebiskopper løpende rundt...
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#22
Opprinnelig skrevet av Zythius+25.06.2005, 23.32-->
<!--QuoteBegin-Lurtz
@25.06.2005, 15.57
WoW expansion kunne vært artig ja. Håper hero classes er spesialiseringer som er unike for hver enkelt klass, f.eks at shaman kan bli witch doctor og warlock kan bli lich osv.
236130​
Det er faktisk mer logisk at en Shaman blir til Farseer.

"Far Seers are ancient Orcs who represent the pinnacle of Shamanistic power. These powerful Shamans are counted amongst Thrall's closest advisors and are constantly in tune with the workings and maneuverings of the Horde. Far Seers are not only tied to the elements of the earth and sky, but are also adept at foretelling the future."

Nazgrel, som du finner hos Thrall i Orgrimmar er en Farseer.

Witch doctor er mer som priest igjen og Lich er mer som en frostmage.
236226​
[/b]
Ta en titt på den witch doctor helten i warcraft 3, det var noe sånt jeg tenkte på. Han bruker totemer, healing, hex (samme som polymorph, bare at frosk blir resultatet) og den udødelighetssaken. Jeg tenker da på en klasse som ikke overgår priesten i healing, men en klasse som fokuserer på å styrke andre framfor seg selv
 
#23
Synes dem også kansje kunne laget flere "aktiviteter" som for eksempel den "Children's Week" greia. Kunne jo vært litt artig og gjøre noe annet i spillet enn konstant questing :)
Koselige aktiviteter og slikt =D
Har lest om det tivoli greiene, det kan jo virke interesant =D
 
#24
Med berg og dal baner osv.? haha artig:D

Håper det egentlig blir mellom 2-4 ekstra ting til hver class altså f.eks. pala kan bli deathknight, men kan jo mulig bli noe mer? F.eks. motsatte osv.

Death knight med pala hadde vært så fett... Da våkner nok lysten igjen brått... hehe..
 
#26
Opprinnelig skrevet av Lurtz+26.06.2005, 13.59-->
Opprinnelig skrevet av Zythius@25.06.2005, 23.32
<!--QuoteBegin-Lurtz
@25.06.2005, 15.57
WoW expansion kunne vært artig ja. Håper hero classes er spesialiseringer som er unike for hver enkelt klass, f.eks at shaman kan bli witch doctor og warlock kan bli lich osv.
236130​


Det er faktisk mer logisk at en Shaman blir til Farseer.

"Far Seers are ancient Orcs who represent the pinnacle of Shamanistic power. These powerful Shamans are counted amongst Thrall's closest advisors and are constantly in tune with the workings and maneuverings of the Horde. Far Seers are not only tied to the elements of the earth and sky, but are also adept at foretelling the future."

Nazgrel, som du finner hos Thrall i Orgrimmar er en Farseer.

Witch doctor er mer som priest igjen og Lich er mer som en frostmage.
236226​
Ta en titt på den witch doctor helten i warcraft 3, det var noe sånt jeg tenkte på. Han bruker totemer, healing, hex (samme som polymorph, bare at frosk blir resultatet) og den udødelighetssaken. Jeg tenker da på en klasse som ikke overgår priesten i healing, men en klasse som fokuserer på å styrke andre framfor seg selv
236309​
[/b]
Ah, du tenker på Shadow Hunter. Den bruker riktignok et slags totem, Serpent ward.
Men ja, Shadowhunter og Farseer er to som har mye av en Shamans egenskaper.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#27
Opprinnelig skrevet av Zythius+26.06.2005, 16.22-->
Opprinnelig skrevet av Lurtz@26.06.2005, 13.59
Opprinnelig skrevet av Zythius@25.06.2005, 23.32
<!--QuoteBegin-Lurtz
@25.06.2005, 15.57
WoW expansion kunne vært artig ja. Håper hero classes er spesialiseringer som er unike for hver enkelt klass, f.eks at shaman kan bli witch doctor og warlock kan bli lich osv.
236130​


Det er faktisk mer logisk at en Shaman blir til Farseer.

"Far Seers are ancient Orcs who represent the pinnacle of Shamanistic power. These powerful Shamans are counted amongst Thrall's closest advisors and are constantly in tune with the workings and maneuverings of the Horde. Far Seers are not only tied to the elements of the earth and sky, but are also adept at foretelling the future."

Nazgrel, som du finner hos Thrall i Orgrimmar er en Farseer.

Witch doctor er mer som priest igjen og Lich er mer som en frostmage.
236226​


Ta en titt på den witch doctor helten i warcraft 3, det var noe sånt jeg tenkte på. Han bruker totemer, healing, hex (samme som polymorph, bare at frosk blir resultatet) og den udødelighetssaken. Jeg tenker da på en klasse som ikke overgår priesten i healing, men en klasse som fokuserer på å styrke andre framfor seg selv
236309​
Ah, du tenker på Shadow Hunter. Den bruker riktignok et slags totem, Serpent ward.
Men ja, Shadowhunter og Farseer er to som har mye av en Shamans egenskaper.
236337​
[/b]
Riktig, men jeg tenker på far seer som mer som en caster shaman som fokuserer på sin egen styrke framfor det å styrke de andre på laget. Han bruker elemental delen av shamanen, mens witch doctor fokuserer mer på restoration delen. Sett at man kan velge mellom forskjellige heroklasser for hver enkelt klasse, så synes jeg både Far seer og witch doctor kunne vært alternativer.

Håper hero classes blir noe lignende det vi tror, mer variasjon blandt spillerene åpner for langt fler taktiske muligheter både når det gjelder PvP og PvE delen av spillet.
 
#28
Hvis de skal lage 2-3 nye classer til hver class i spillet ville det blitt usansynlig mye jobb. så det er å håpe på litt for mye.
 
#29
Pit Lord er en kreasjon fra The Burning Legion, Death Knight ble resset av Ner'Zhul så de er også utelukket.
Crypt Lords var Nerubians, de er ikke allierte med The Forsaken og de er jo edderkopper.
Noen bedre forslag?
 
#30
Stemmer det.. Nerubians er ikke allierte med The Forsaken. De er jo en utbrytergruppe fra de "vanlige" undead.

Deathknights er egentlig bare paladins som sverger allianse til Ner'Zhul.
 
#31
Opprinnelig skrevet av dkdaffy@26.06.2005, 15.25
Warlocks burde vel bli no ala Pit Lord/Crypt Lord? =S Hadde hvert fett med masse tjukke biller rundt omkring..

edit: eller nekromancer, som jeg tror er foreslått her før
236332​
Necromancer kom jeg med ja, fy faen hadde vært kult det, men da må det vel til med økning av "pets", kalle på ett par skjelletter eller noe, senere mektig beist osv.:p
 
#33
Håper de adder Illedan og Arthas som raid bosser da eller noe :D
For slutten på TFT var hoved grunnen til at jeg kjøpte WoW i det første, jeg bare elsker wc historien
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#34
Troll Priest kunna jo heller vært witch doctor eller shadow hunter. Det hadde jeg likt... :)

EDIT: Eller de som ikke får nye klasser er jo kanskje Human eller Troll som har 6 klasser allerede. Gnome og Tauren burde vel få noe nytt da.
 
#35
Opprinnelig skrevet av NukleuZ+26.06.2005, 21.09-->
<!--QuoteBegin-dkdaffy
@26.06.2005, 15.25
Warlocks burde vel bli no ala Pit Lord/Crypt Lord? =S Hadde hvert fett med masse tjukke biller rundt omkring..

edit: eller nekromancer, som jeg tror er foreslått her før
236332​
Necromancer kom jeg med ja, fy faen hadde vært kult det, men da må det vel til med økning av "pets", kalle på ett par skjelletter eller noe, senere mektig beist osv.:p
236368​
[/b]
Necromancer er vel en magiker som styrer liv og død på en måte. Offrer og alt det greiene der.
En necromancer skulle hatt muligheten til og skape skjelleter ut av døde humanoids, eller bare vekke dem til livet og bruke dem som minions og slikt.
Artig det.

Ellers ting som jeg synes blizzard kansje kunne gjort er muligheten til og faktisk bli en foræder av din egen faction, det utvider mulighetene og friheten på karakteren din. Du kan liksom gjøre noe med karakteren din som blir mer som du vil ha den. :)

Alle karakterer blir liksom mer forskjellig og du kan gjøre mer ut av spillet, verdenen og, ja.. Omtrent alt =D

Men det er nok for mye og forlange :(
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#36
Tror dere at man liksom bytter ut warlock med en pitlord, altså at hvis en stakkar har en lvl 60 warlock som han forguder må starte på ny?
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#38
Nei, men mange her sier at de blir ''byttet'' ut....
 
#40
Jeg mener man burde bli tvunget til å gi opp en level 60 karakter, for å få bli hero-class. Noe annet ville vært lite vits, og føre til ENDA flere hero-fanboys. Hadde vært bedre om man da måtte tenke seg godt om før man gav opp på en karakter man har levd med i 60 nivåer. Eller kanskje ikke, siden Hero-classen sannsynligvis blir en utvidelse av den nåværende, så det er nok ikke noe stort problem.

Håper systemet ikke bare blir å velge et alternativ i en meny, og automatisk bli en hero. Jeg håper på friske film-sekvenser, historier og gjerne quester for å få dem.