Animal Crossing: I'll get that bitch a new leaf.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Fikk ikke onlinet med noen i går heller :( Ikveld? (Og hvordan gjør jeg det?)

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Oh shit, nå skal jeg besøke byene deres som en motherfucker!

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
PS: Er det bare jeg som gror marijuana i det spot-pass-garden-spillet?

Lodin

Der Waaaah
Fikk du den via meg? Jeg poda starteren min med en jeg fikk fra Buggz og det var ganske opplagt at det kan røykes. Synd den ikke engang listes som spiselig.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er bare å smelle innom med jevne mellomrom, så tar'a seg en blund før eller seinere.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Uka som kommer er forøvrig uka hvor folk stepper the fuck opp med turnipsprisene sine. Har handla 500 nips og de skal jeg faenmeg ha top bell for. :argh:

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Kjøpte 900 for 94 bjeller stykket, blir å poste priser daglig. Forventer det samme av dere!

Herregud denne spillen. Crack cocain krokodil på speed. Har begynt å få en ganske grei by på gang nå, og har hatt flaks med naboene mine. Ingen jeg misliker sterkt, kanskje utenom grisen Truffles som er litt vel innpåsliten. Den fæle grisen følger etter meg overalt etter at jeg sendte en pakke til han/henne/tingen. Truffles spurte meg om å forandre på hilsenen, så joa, nå utbryter han/henne/tingen "I love bacon!" hver gang vi møtes og jeg smiler inni meg.
De fleste andre har jeg et greit forhold til, og jeg prøver å få meg litt furry action fra Freya og Fauna. Jeg prøvde å sette stemningen sist Freya var på besøk ved å dempe belysningen og sette på litt rolig musikk ( en theremin og meg løpende i sirkler) som det virket hun satt pris på.
På dette punktet virket det som om hun hadde løpetid og kommenterte at den nyinnkjøpte classic dobbelsengen min var altfor stor for en person... Jeg tar hintet og slenger meg nonchalant opp i sengen og venter i spenning. Jeg venter fortsatt i spenning ti sekunder senere når hun utbryter UFF DA, og sier det er for sent og må dra.
Rimelig frustrert over fiaskoen blir jeg liggende i senga og tilfredstiller meg selv med kun lyden fra thereminen som selskap ( hør for dere lyden når noen blir drept med kniv i gammel skrekkfilm ).

Ellers så ler jeg meg skakkete over flere skrekk historier om naboer fra helvete fra gamefaqs forumet. Slenger opp noen linker:
http://www.gamefaqs.com/boards/997811-animal-crossing-new-leaf/66606581
http://www.gamefaqs.com/boards/997811-animal-crossing-new-leaf/66606507
http://www.gamefaqs.com/boards/997811-animal-crossing-new-leaf/66602099

Gjerne del nabofeidene/historiene deres.

PS: Truffles fikk et sinna tantrum av en annen verden og truet meg når jeg lagde den hilsenen.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg finner ikke svinet som selger dem i dag! :argh:
Hu drar sin kos klokka... to, eller der omkring.

Dagens nips i Bartleby: 142 bjeller. Jeg kommer til å vente og se om den går oppover eller nedover i morra.

Edit: Ja, og det er sommer i Crossing nå, så forvent lyden av gamle modemer/dubstep overalt fra og med i dag. Sikadene er kommet. ^^

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jepp, plukka opp min først sikade i går. Donerte den til museet; siden det var så jævlig mange av dem kan de umulig være verdt no særlig med spenn. 142 bjeller er nice, det er mer enn 50% over det jeg kjøpte inn for i går. Har du holdt øye tidligere? Hva er det høyeste du har sett?

Nipsen går for 151 bjøller i Løten i dag. Leste på nettet at man kan få opp til 500 (eller noe i den duren.) Tror ikke turnipsdealing er noe for meg. Er ikke tøff nok til slik gambling.