Modeller jeg av en eller annen grunn føler meg dårlig av å se på, ellers A4-bruk av A4-motoren Unreal, slurvete, rotete utført historiefortelling som bryr seg mer om å presse flest mulig klassiske, kjente Batman-øyeblikk, -skurker og -helter inn enn å faktisk gi oss noe sammenhengende, og uoppfinnsomme spillmekanikker som ikke tar noen sjanser, men bare viderefører det man allerede fra før av vet er trygt og godt. Ingenting nytt, ingenting interessant. Bare et nøye kalkulert produkt som garanterer brød på bordet for utviklerene. Med demoen som grunnlag tippet jeg, hadde tilsynelatende rett, og er derfor stort sett med på hva oerhört sa.
Kan likevel skjønne dere som har det gøy med det. Sikkert super, avslappende helgeunderholdning hvis man er i det rette humøret. Litt sånn i retningen av sånne påkostede actionfilmer man ser i kinoene rundt sommertidene. Pluss at det er en fyr i hovedrollen mange har gode minner knyttet til osv.
Kan likevel skjønne dere som har det gøy med det. Sikkert super, avslappende helgeunderholdning hvis man er i det rette humøret. Litt sånn i retningen av sånne påkostede actionfilmer man ser i kinoene rundt sommertidene. Pluss at det er en fyr i hovedrollen mange har gode minner knyttet til osv.