[Multi] Batman: Arkham City [360 PC PS3]

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Ville bare kjapt nevne at jeg snakket med han som anmelder det for Gamer, han var ikke så begeistret for Arkham Asylum men dette syntes han var veldig bra saker, og dette fra mannen som ga Dark Souls 8/10!
 

Lodin

Der Waaaah
Sterling slakta det såklart med sin 8.5 og har fått masse mailer og twatts deretter.


Forøvrig følger som kjent Catwoman-shizzet med som DLC i nye utgaver av spillet. De fire oppdraga hennes er fletta inn i hovedkampanjen så man må laste det ned og legge inn før man starter. Føkkings 200 mb download osv.

E: Hvis jeg blir møtt av dette når jeg åpner spillen på torsdag eller fredag...

Da blire ræg da! :argh:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det skjønner jeg godt. Hadde også blitt irritert hvis jeg plutselig hadde fått Mac av å kjøpe et PS3-spill.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fy faens haters skjønner jo at Gamers anmelder MÅ være homofag når han bare gir 10.

Sånn ellers er jeg fortsatt litt meh innstilt overfor dette spillet. Får se om jeg har schpenn i november.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg så Gametrailers sin video review av spillet og det var alt annet enn meh. Problemet er bare :penga:, det er for mye bra som kommer ut i høst og jeg skal liksom spare..
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Grafikkortet jeg bestilte hadde denne spillen inkludert, så da får kroppen min oppleve alle fysikkeffektene. :yoshi:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Over til noe viktigere: Hva har Film Critic Hulk å si om dette spillen?
GODDAMMIT VIDEO GAMES: THE FIRST FEW HOURS OF ARKHAM CITY IS LOTS OF FUN, BUT SUPER-DUPER SEXIST

Så, ja. Ikke veit jeg hvorfor noen med en solid filmkritikerbakgrunn synes det er verdt å skrive klarsynte tematiske analyser i (nesten) samme tone som Hulken, men verdt å lese er det. Litt av en tankevekker også: Jeg tilstår at jeg har lett for å feie unna drittprat som det der, med mindre det er latterlig åpenlyst grotesk (som i Duke Nukem Forever). Sånn for å veie opp likte jeg virkelig at dama i Bulletstorm helt tydelig var skrevet som mer av en foil/voice of reason enn som pynt, for eksempel.
 

Lodin

Der Waaaah
Talia og Harl blir og kallt bitch. Tilogmed en fyr som truer med å gjøre Batman til sin bitch. Med tanke på at dette er en "realistisk" utgave av Gotham med pedohomonekronarkiser osv. Så kan jeg nok deal with it.
Og sånn ellers ble min kopi sendt istad så da blir det nok å få på lørdag. Betyr såklart at jeg ditcher Hellastream.