BioShock (PC, Xbox 360)

#85
For ordens skyld er det ikke gametrailers som har laget den videoen, videoen er bare hostet der.. Knota lenge på gametrailers siden jeg hadde lest denne tråden i natt uten å se videoen og ville se videoen nå og husket du skrev gametrailers :Ø

Mistenker at dette blir et spill som alle som prøver det er enig i at det er genialt, men som allikevel oppnår relativt lave salgstall.
 

K999

Keystone State Of Mind
#86
For ordens skyld er det ikke gametrailers som har laget den videoen, videoen er bare hostet der.. Knota lenge på gametrailers siden jeg hadde lest denne tråden i natt uten å se videoen og ville se videoen nå og husket du skrev gametrailers :Ø

Mistenker at dette blir et spill som alle som prøver det er enig i at det er genialt, men som allikevel oppnår relativt lave salgstall.
[/b]
Erhm? Jeg skrev det for 2 timer siden.
 
#87
Å herregud så smooth samleboksen så ut da! Har ikke fulgt med på dette spillet noe særlig, men det ser jo vanvittig lekkert ut, sammen med den boksen... aaargh.
 
#88
SITAT(K999 @ 12.08.07, 16.09) 76931
Erhm? Jeg skrev det for 2 timer siden.
[/b]
Ok husket bare jeg hadde lest det, må ha lest det før jeg gikk i dusjen, trodde det var i natt før jeg la meg. Husket bare at noen hadde skrevet at gametrailers hadde lagt ut anmeldelse.
 

K999

Keystone State Of Mind
#89
Vel det stod at det var fra Gamer.tv, men jeg har ikke hørt om den siden, og på filmen stod det Gametrailers, så jeg bare antok det.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#90
La inn forhåndsbestilling på Collector's Edition for noen dager siden. Dette blir fett. :sikle:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#93
SITAT(K999 @ 13.08.07, 04.02) 76999
Og der var demoen ute på XBL.[/b]
(Mel.: Pokémonsangen)

Nå skal jeg ut og sjekke no'
Vet du hva jeg har hørt?
Det finnes en sånn rar demo
Som bor inni et rør

Starter opp min 360
En ting må du forstå
Bioshock, d'er svært viktig:
Demoen er ute nå

Bioshock, laster demoen nå
For deg og meg!
For det er jo det jeg må!
Bioshock, du min beste venn
På vår jord, vi elsker dem!

Bioshock, laster demoen nå
Jeg blir så lei
For styrken vil vise vei
Du gir meg og jeg gir deg, Bioshock!
Laster ned nå, laster demoen nå, Bioshock!
 

Novastrum

Feminist-elitist
#94
Jeg gleder meg litt til å komme hjem i dag.


SITAT
Mistenker at dette blir et spill som alle som prøver det er enig i at det er genialt, men som allikevel oppnår relativt lave salgstall.[/b]
Jeg tviler på at dette selger lite. Tror man kan slutte å undervurdere spillinteressertes makt over salg og spillbørs.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#95
Har testa demoen nå (den er - takke faen - mer enn fem minutter lang, nærmere tjue hvis du tar deg litt god tid), og la meg si det sånn: Dette kommer til å bli noe helt spesielt. Det markedsføres som et skytespill (og det er et skytespill, bevares), men det er så mye mer som bidrar til opplevelsen. Det var vanskeligere enn jeg trodde (til at demoen bare viser begynnelsen av spillet), og våpenspillet var veldig bra. Dessuten droppes det mange hint i begynnelsen om hva historien kan komme til å by på... alt jeg sier, er at jeg gleder meg enda mer nå. Collector's Edition er bestilt. :D
 
#96
Flax at xboxen min er i Tyskland :Ø

Edit:

Dere som har spillt det, har dere fått noe inntrykk av hvordan moral-systemet er? Blir stort sett skuffet i spill der man kan velge mellom gode og dårlig moralske valg, og det ikke er vanskeligere å gjøre det gode valget, og man blir heller ikke belønnet. Savner et slikt system der det gode valget er mer jobb, men til gjengjeld betaler seg i lengden eller hjelper deg på et senere tidspunkt i spillet.
 
#97
Det klør virkelig i fingrene nå. Kjøper meg en 360 og Bioshock neste uke, men jeg har problemer med å vente.
Kan de som allerede har lastet ned demoen fortelle meg om de har truffet spikær'n på hodet når det kommer til kontrollen?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#98
Demo? Bare til 360? Svinpelser!
 

K999

Keystone State Of Mind
#99
Da har jeg endelig også fått spilt igjennom demoen (selvom det var jeg som skrev det her først) veldig bra grafikk, og ikke så kort demo. Gleder meg sykt til spillet.
 
Jeg har også spilt gjennom demoen, og brukte omtrent tjue minutter. Førsteinntrykket mitt er at dette spillet tilfører sjangeren noe nytt. Shadowrun prøvde å kombinere magi og våpen, men her virker det så godt gjennomført at det ikke kan sammenlignes engang, i mine øyne (jeg likte ikke Shadowrun). Jeg tenkte med en gang på Halo, på måten granater kastes med et lett trykk på L-knappen. Slik er det her og! Magi og våpen er lett tilgjengelig, å skifte mellom dem krever ingenting annet enn et trykk på en knapp. Det er vel poenget, i og med at man blir oppfordra til å kombinere magi og våpen i kampene.

Grafikken er herlig. Til og med jeg ser det, på min urgamle TV. Skulle ønske jeg hadde HDTV, jeg tror det er den lille tingen som får meg i tvil om jeg vil ha dette spillet. Stemningen var fantastisk. Det føltes som om jeg var kommet til et sted langt under havet, hvor tida har stått stille.

Spillet er spennende, mystisk og skummelt, kontrollen er bra og grafikken er fantastisk. Demoen imponerte, og måten den slutter av på gjør at jeg bare MÅ ha spillet. Slik skal demoer være, i forhold til mange andre demoer som ligger på marketplace.