Burnout 3 er ute!

Nå får de det i byen jeg bor i på onsdag, så det tar sikkert lengre tid om jeg bestiller det på nettet.
 

SHDR

Gullmedlem
Lodin: Løpene er stort sett drittenkle uansett? Det er bare å brune i vinkel og måke ned alle motstanderne i løpet av de første tyve sekundene, så har du all boosten du kan ønske deg. Pass på å holde deg i motgående kjørefelt, og boost-drifte gjennom svingene. På den måten kan du pent greie å få 100 burnoutpoeng og en anseelig mengde boost på en eneste sving. Hvis driftingen feiler er det bare å sikte mot veggen og vrenge seg over, og måke ned boosten, som av en eller annen grunn tar av for støtet. Ikke spør meg hvorfor. Jeg bare tror Burnout-biler er usårlige fra siden; jeg har iallefall aldri greid å ødelegge en kjerre ved å dunke i veggen med siden.
 
Opprinnelig skrevet av Shadar@11.09.2004, 13.10
Men husk, pusefransen min, at det ikke er et ordentlig spill uten lisenser! Husker du hvorfor Sensible Soccer, Virtua Striker eller Perfect Eleven aldri ble helt like stort som FIFA? Jo, fordi det ikke var ekte spillernavn. Og uten ekte spillernavn er det ikke moro å spille fotball!
101308​
Vil ikke si meg enig der. FIFA har ikke levert på lenge. Slått av både TIF og ikke minst Pro Evolution Soccer/Winning Eleven serien, som forøvrig gruser FIFA gameplay. EA har kjøpt opp så å si alt av lisensenr ja, men det hjelper ikke stort når "fotball frelste" sverger til fiksjonspillere, fiksjonklubber etc i PES/WE.
Navn kan jo forandres på, patch til de som virkelig dedikerer seg til PES/WE serien.

Men selv uten mulighet til å forandre på navn osv så ville jeg blandt mange valgt PES/WE. Lisenser lager ikke spill, takk gud for det.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av WiKKiDCLOWN+13.09.2004, 17.34-->
<!--QuoteBegin-Shadar
@11.09.2004, 13.10
Men husk, pusefransen min, at det ikke er et ordentlig spill uten lisenser! Husker du hvorfor Sensible Soccer, Virtua Striker eller Perfect Eleven aldri ble helt like stort som FIFA? Jo, fordi det ikke var ekte spillernavn. Og uten ekte spillernavn er det ikke moro å spille fotball!
101308​
Vil ikke si meg enig der. FIFA har ikke levert på lenge. Slått av både TIF og ikke minst Pro Evolution Soccer/Winning Eleven serien, som forøvrig gruser FIFA gameplay. EA har kjøpt opp så å si alt av lisensenr ja, men det hjelper ikke stort når "fotball frelste" sverger til fiksjonspillere, fiksjonklubber etc i PES/WE.
Navn kan jo forandres på, patch til de som virkelig dedikerer seg til PES/WE serien.

Men selv uten mulighet til å forandre på navn osv så ville jeg blandt mange valgt PES/WE. Lisenser lager ikke spill, takk gud for det.
102189​
[/b]

Tror det Shadar sa var sarkastisk ment.
At Fifa tjener på at de har lisenser osv er det liten tvil om, men det er jo selvsagt ikke dette som avgjør om spillet blir bra. Jeg tror nok problemet ligger i at mannen på gata blir skeptisk til et spill som ikke har disse lisensene fordi han ikke vet bedre. Enhver som har peiling på spill burde skjønne at lisenser har heller lite å si.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jeg har spilt spillet nesten konstant siden søndag, noe som har resultert i hodepine, lite søvn og spying. Spillet er så fantastisk fett. Fartsfølelsen er utrolig, og spillet er skikkelig fengende. Har ikke spilt det på Live så mye, men nok til å ha funnet ut at den gjennomsnittlige spiller suger. Og er det ingen her som veit hvordan man boost-starter? :D
Spillet er egentlig ganske lett, men skal faenmeg ta tid å fullføre. Jeg prøver å få gull på alt, og det går ganske bra, med unntak av ett Road Rage-race, som jeg bare ikke klarer. Krøste 20 motstandere? Det er så fantastisk vanskelig, mest fordi de voldtar deg i analen bare du ser en annen vei.
Ellers sparer jeg Special Events til slutt.
Merker at det er en skikkelig EA-vibe over det hele, med punkete teenage-angst-soundtrack og greier. :tommelned:
 

Lodin

Der Waaaah
To ting jeg gjorde etter å ha spilt i mer enn 5 minutter.
1. Skru av DJ Cocksnot. Forbanna irriterende Lazlow wannabe.
2. Satte på et custom soundtrack bestående av 70-talls rock og diverse techno. Takler ikke den møkka til EA (bortsett fra den ene Ramones låta).
 
Friends listen min funker ikke, spillet henger seg når jeg søker etter venner. Det går ikke ann å stille fra mph til kmt etter hva jeg vet. Men uten venneliste så driter jeg i live delen

katastrofalt.. nesten som brann idag. Bare Brann var verre... myyye verre...


Redigert: Jeg siktet til online spilling.. Single Player er spillet.. greit nok.. har ikke fått tid til å spille så mye, så jeg begrenser meg foreløbig.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Opprinnelig skrevet av Scarface@13.09.2004, 22.25
"med punkete teenage-angst-soundtrack og greie :tommelned:"

*host*
102372​
Ja? EA-soundtracks pleier å bestå av fratboys med whinete stemmer som gjør spillene nesten helt ubrukelig på lyd-delen. Og ja, han radio-fyren er forjævlig. :ler:
 
Opprinnelig skrevet av WiKKiDCLOWN@13.09.2004, 18.34
Men selv uten mulighet til å forandre på navn osv så ville jeg blandt mange valgt PES/WE. Lisenser lager ikke spill, takk gud for det.
102189​
Å joda. Bare se på Electronic Arts. Lisenser lager spill.
Hvorvidt disse spillene er av kvalitet eller ikke, er en annen sak.
 

Fabulous Fossmo

(sædpapir, bollerør, glidecreme etc)
Jeg vant en runde på Xbox live... Grisefett spill... Må nesten kjøpe meg Xbox og burnout nå...
 
Spillet er underholdende det, men det crash-moduset er alt for enkelt. Etter du har lært deg "trixa". som innebærer å sikte etter 4x gryn, og gjerne ta med en en demolition-powerup, da er det ikke lenger noen utfordring. Det ble jo heller ikke vanskeligere jo lenger ut i spillet du kom, det var det samma gamle lissom.

Men jeg kan vel ikke klage, har sitti konstant å spilt siden jeg fikk det. Previewløpa og Special Events kan være ganske køddne å få gull på, kan ofte ikke krasje mer en 1-2 ganger, med full boost gjennom hele banen ;p
 
Må si at jeg har spilt dette spillet en liten stund nå og synes det er veldig underholdene, men soundtracken suger, så jeg pleier og skru av musikken på spillet og sette på no musikk på stereoanlegget mitt på samme volum :)
 
Opprinnelig skrevet av Buku+14.09.2004, 12.58-->
<!--QuoteBegin-WiKKiDCLOWN
@13.09.2004, 18.34
Men selv uten mulighet til å forandre på navn osv så ville jeg blandt mange valgt PES/WE. Lisenser lager ikke spill, takk gud for det.
102189​
Å joda. Bare se på Electronic Arts. Lisenser lager spill.
Hvorvidt disse spillene er av kvalitet eller ikke, er en annen sak.
102516​
[/b]
Får vel korrigere da. Lisenser lager ikke spill alene. Ihvertfall ikke kvalitet.

Eller no sånt ? :tommelopp:
 
Burnout 3 er faktisk jævlig moro, og det kommer fra en som nesten ikke spiller bilspill. Er ikke så hekta som noen av dere, men det er noe jeg kan sette meg ned å spille i en time eller to. Har spilt rundt 6-7 timer siden det kom ut.

Har begynt å kjøre utrolig raske biler og det kan bli ganske sykt til tider, og kræsjingen tar helt av. Blir nok noen timer fremover. :tommelopp:
 
Opprinnelig skrevet av Lodin@13.09.2004, 23.35
To ting jeg gjorde etter å ha spilt i mer enn 5 minutter.
1. Skru av DJ Cocksnot. Forbanna irriterende Lazlow wannabe.
2. Satte på et custom soundtrack bestående av 70-talls rock og diverse techno. Takler ikke den møkka til EA (bortsett fra den ene Ramones låta).
102384​

Akkurat det samme som jeg gjorde :tommelopp:
 
Jeg prøvde dette nylig på kompisen min sin PS2 og jeg ble helt frelst! :) Grisefett spill! Bra grafikk, kule krasjer, brutalt morsom gameplay og deilig tilfredsstillende over hele lista :D

Why oh why EA... Hvorfor ikke gi det ut på GC :grine: