Call of Duty 4: Whiskey Tango Foxtrot

Cuntfirmed (det maximum sa).

Uansett, hvem faen gidder å spille seg til lvl 55 på pc når man kan laste ned en level 55 profil hvor 0% av challenges er gjort.

Jeg kom til rundt level 40, husker ærlig talt ikke, før jeg faktisk kjøpte spillet og reinstallerte, da orka jeg egentlig ikke å løpe rundt uten 50. cal-red tigern min. :(
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vel, jeg powergama litt CoD4 i kveld, og jeg levla og greier! Så nå er jeg massive level 11. Ja, dere kan hylle meg.

Sånn for å være litt seriøs ble jeg minna på hvorfor jeg kjøpte CoD4. Skal ikke se bort fra at jeg blir å finne på Live i sene kveldstimer denne uka. :)
 
Har ikke spilt så altfor mye i det siste pga mye jobbing, men tenkte å prøve å få spilt litt denne uka. Spilte litt i går og i dag, og det var unektelig moro å spille igjen. Er på rank 42 nå, så det hadde vel vært greit å komme seg til 55 eller hva nå det høyeste er før jeg blir for opptatt igjen. Så bare å si i fra hvis det samles en gjeng for å spille.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Takk for link, merker jeg gleder meg skikkelig til Creek nå. :D Hadde gledet meg litt mer til Chinatown hadde jeg husket hvilket jævla brett det var i CoD2, men siden alle så like ut og jeg ikke lenger har spillet blir det litt vanskelig. Jaja, får håpe vi får de snart da.

Bedre sent enn aldri: Europeiske PS3-eiere får patchen idag. Da kan endelig dere oppleve gleden det er å følge en granat over halve kartet, sprette av ei takrenne og en container før den lander ved føttene deres.
 

K999

Keystone State Of Mind
Har spilt en del COD siden søndag, levlet fra 37 til 51 på 2 dager (17-ish timer, jeg er ikke så god) og det var skikkelig moro. Kan ikke spille i dag, men er med i morgen tipper jeg.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Skal vi se her. Starta på level 14 i kveld, nå er jeg level 19. Det er hva jeg kaller powerlevling. ^_^

Nye brett om ikke så lenge, hører jeg rykter om. Det blir kos. Sånn ellers, noen som er med på litt gejming i helga?
 
Er vel rank 42 eller noe nå. Har gått inn i Prestige Mode en gang, aner ikke om jeg gidder å forkaste alle våpen og shizz nok en gang. Våpen uten rødpunkt sikte er bæsj.
 
Ingene her som spiller COD4 i skrivende stund nei ? Æsj, da blir det gunfights mot amerikanere og annet skrot.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Fikk Advance Wars Dark Conflict i forsinket bursdagsgave fra brodern, men det er litt for hardcore for meg, så jeg byttet det i Game sitt siste eksemplar av Call of Duty 4. Til PS3 ja.

Kom meg nettopp hjem fra sosialisering, skal lage meg en online-profil i morgen tidlig. :)
 

oma

Village Drunk
om det ikke bare er ett problem jeg har lokalt, saa maa du vente deg at spilling paa kveldstid er nermest umulig. Jeg har ikke kunnet spille CoD4 paa kvelden paa.. snart 2uker naa. Om morgenen, rundt 10 til 12 saa funker det fett. Men om kvelden saa faar jeg aldri downloadet game settings, trodde ting skulle bli fikset i patchen som kom, men den gang ei. Ffs
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Herlig opplegg, Sony. >_<

Sånn ellers, ble vel level 21 eller 22 eller noe sånt i går kveld. Hvis Endre og gjengen lurer på hvorfor jeg plutselig spratt ut så var det fordi jeg var veldig trøtt og fikk det for meg at når det sto at Revan ville spille på skjermen så måtte jeg akseptere for at han skulle kunne bli med oss å spille. Da jeg innså at jeg hadde tatt feil tenkte jeg at det var like greit å gi faen og bare spille litt med de andre kara før jeg la meg. :p

Uansett så spilte vi da HQ, og det hadde jeg aldri testa før. Det var rimelig artig, så det er jeg med på seinere også. Bare uten at Revan driver og krangler med folka på laget om hvem som sto hvor og ikke sto hvor, for saken er den at ekte SAS-soldater pleier å gi en sånn smell i knehasen på folk som gjør sånt.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
"Uhyrlige mengder" folk spiller COD4 online.

De sier at det er 1,2 million brukere på krysskassa hver dag, og enda flere på PC og PS3. Det er selvsagt ikke nærmere definert hvor mange av "enda flere" som spiller PC i forhold til PS3, annet enn at PS3-brukermassen beskrives som "monstrously huge". Så det er tydeligvis ikke alle som har samme problemer som oma.:ninja:

Edit: omgz.
 
Har selv ikke opplevd det problemet Oma har, men veit en kamerat sliter med det. Men han lar den som regel bare stå og gå så kommer den inn, riktig nok ikke før det har gått et kvarter:p
 

oma

Village Drunk
Jeg slo den på i rundt en times tid i går, uten at det skjedde noe fancy - spillte heroes 3 i mellomtiden, på kvelds/nattestid, men i dag morres spillte jeg etter 30 sekunder
 
Noen som vet om map pack fremdeles kommer ut i morgen for oss her i Europa ?
Eller lanseres det verden over?

Lei av å vente. Litt synd det bare er fire nye maps.
Infinity Ward kunne godt slengt med to til. Jaja, bedre enn ingenting :)