Problemet med klankamper og generell "profesjonell" spilling er at de fleste klanfolk modifiserer spillet til den grad det blir fullstendig kjedelig og kaldt, se f.eks på MLG-kamper i Halo 3 og Super Smash. For min del er det uendelig mye morsommere å pwne scrubs i public games (woo) sammen med en kamerat eller to, fordi det er et mer behagelig og avslappet miljø, selv om det virker litt tilfeldig av og til.
For å være litt Sushi: Spilte noen runder igår kveld med en kompis som gikk ganske så strålende på de nye bretta. Starta helt forferdelig på Chinatown, hvor jeg gikk 2 kills i pluss, og hadde noe helt absurd mange deaths, type 16 ellernoe. Etter en kamp eller to til kom jeg inn i greia mi, og da:
- Fikk jeg 21 kills uten å dævve på Creek. Satt lyddemper på G3-en og regna med å ta den av igjen relativt kjapt, men stutt steike som det funker å liste seg opp gjennom gruvene og sprette kuler i snikskytterræv når du ikke syns på radar. Stopping Power er et must på G3, men spiller du riktig trenger du ikke UAV Jammer uansett
- Bomba jeg fem stykker med samme airstrike, for andre gang noensinne. Du syns nesten litt synd på det andre laget. Nesten.
- Gikk jeg 21 - 3 to ganger på rad på Chinatown. Kombinasjon av G36c med granatkaster og vanvittige mengder flaks sto for det, for å si det slik.
- 17 - 3 på Broadcast med lyddempa Uzi. Det er ikke så fryktelig bra, men jeg var ganske fornøyd, for Broadcast er et brett jeg sliter ganske mye med å få kontroll på, og pleier vanligvis å ha en hel haug mer deaths enn som så.
Sånn, mitt lille utbrudd.