Chief Gutti Diary

25. januar

Ble haugevis med moeter og japansk placement tests i dag. Proeveresultatet avgjoer hvilket klassenivaa du legger paa. Dro og spiste mat i kantina etterpaa. Glemte til og med aa betale for maten, hehe. Maa huske aa faa gjort det snart. Dro deretter til Kyoto med de to andre norske jentene. Kjoepte smaating som ekstra haandkle, shampoo osv. Ble ikke noe arcade gaming i dag.

26. januar

Maatte komme meg opp tidlig i dag og. Det var et General Meeting paa skolen som omhandlet alt mulig av ting vi maa ta i betraktning mens vi er i Japan. Etter det sjekket jeg postkassen min hvor det laa en beskjed at jeg maatte ta ekstra japanskproever i dag. Ble derfor satt til aa gjoere en ekstra kanji proeve, og etter det ble jeg intervjuet av en av laererene om japansk politikk, nylige nyheter, norske nyheter osv.

Etter det maatte alle de nye elevene trekke en lapp som det stod et tall paa fra 1 -380. Det avgjorde hvem som fikk velge hvilke fag de oensket foerst. 95% av ale vil ha de lette fagene som tegning osv. De er paa skolen for aa laere japansk, saa de trenger egentlig ikke businessfagene. Trakk desverre nummer 371, men heldigvis er alle markeds/businessfagene ledige.

Dro med to andre til Osaka for aa shoppe litt stuff. Hun ene er fra Canada og jobber for Microsoft. Hun ble helt gal da vi kom fram til en butikkjede som heter Yodobashi Camera. Osaka-butikken er den stoerste av alle i Japan. Gediger med hele 7 etasjer! De har saa mye utvalg, det er helt insane!!! Alle som skal til Osaka MAA ta en tur innom dit! Hadde tenkt aa kjoepe meg mobiltelefon, men grunnet ALT FOR MYE utvalg hadde jeg ikke peiling paa hva jeg skulle gaa for. Ble derfor til at jeg stakk hjem uten aa kjoepe for aa sjekke noen reviews etc paa nettet foerst. En PSP maskin var aa faa tak i saa jeg tok med meg en saann. I morgen er det forresten releasedato paa Biohazard 4 samt Radiata Stories. Jeg vurderer kanskje aa skaffe meg Radiata Stories.

27. januar

Fra 09:30 til 11:30 maatte vi levere liste over hvilke fag vi skulle ta. Fikk lapp i postkassa at jeg skulle ta reading and writing level 6, saa tok det i tillegg til Spoken Japanese, Japanese Multinational Companies, Human Resource Management in Japan, og small business ventures in Japan. Fant faktisk ut at 11 andre fra Norge gikk paa denne skolen her!! Utrolig nok var det de beste elevene paa Japansklinja paa Blindern som var her! De hadde vaerte her siden hoesten og skulle vaere her et og et halvt aar tilsammen! Sikkert flere av dere paa spillegal kjenner til dem. De er nok anime freaks hele gjengen! I foelge dem var det visst et helt helvete aa komme med. Det var kun 11 av 60 folk i klassen som klarte det, og daarligst fikk 96% paa proeven som avgjorde det eller noe saant. Snakket med en av dem som sendte meg en kommentar (jokingly) om at de ikke kunne akseptere at folk fra et sted som BI hadde kommet inn paa dette. Jeg sa bare til han at, ok, moeter deg ute paa slagmarken etterpaa, hehe. Jeg har faen meg jobba som en maniac selv for aa komme inn paa dette, og vi for se hvem som skaffer flest potensielle langvarige kontakter mens vi er her...

Fikk ogsaa vite fra skolen at jeg kommer til aa bo paa et sted som heter Kuzuha. Det ligger fire stasjoner unna Hirakata stasjon. Flytter inn dit i morgen tidlig.

Dro tilbake til Osaka igjen med en av de 11 norske studenten fra Blindern. Han heter Erlend. Kanskje noen av dere vet hvem han er. Ble absolutt ikke noe shopping denne gangen heller, men tok en tur i banken for aa ta ut penger til leie av enromsleiligheten. 50 000 yen i maaneden uten stroem, seng, TV etc. Blir nok derfor en del shopping fra i morgen.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Tekken 5 spiller jeg kun for aa bevise for meg selv hvor crap spillet egentlig er.
Hva, er det dårlig?

Hvor mye er 50 000 yen? I norske, altså.

Opprinnelig skrevet av Chief Gutti@27.01.2005, 15.25
25. januar

Ble haugevis med moeter og japansk placement tests i dag. Proeveresultatet avgjoer hvilket klassenivaa du legger paa. Dro og spiste mat i kantina etterpaa. Glemte til og med aa betale for maten, hehe. Maa huske aa faa gjort det snart. Dro deretter til Kyoto med de to andre norske jentene. Kjoepte smaating som ekstra haandkle, shampoo osv. Ble ikke noe arcade gaming i dag.
169545​
Og ikke noe gratulerer til meg.... javel ja :p Hehe bra du fortsatt har det morro :D
Ta en svipp tur hjem i Mars da... Tror det er nytt GP da:p Eller Spillegaltreff da..

EagleJin

Bear Necessity
Whoa.. Må alle som skal studere i Japan ta så mange tester? Høres nesten vilt ut...

Drauden: http://www.xe.com (valutasjekk)

28. januar

Stod opp i 09:00 tiden i dag. Skulle moete de tre andre jentene og stikke sammen med en av laererne til en-romsleilighetene i Kuzuha. Uheldigvis fikk vi ikke de leilighetene som var naermere skoleomraadet, saa alle de tre jentene ombestemte seg om off campus housing for aa heller benytte seg av school dormitories. Jeg var ihvertfall klar for aa flytte for meg selv, saa etter at vi hadde vaert aa kikket ordnet jeg alle sakene mine og stakk dit en gang til for aa legge fra meg alt. Betalte maanedsleia med depositum paa 60 000 yen som er rundt 3600 kroner. Som sagt, jeg maa kjoepe egen TV, strykejern og Internetttilkobling i tillegg. Det tar rundt 30 minutter med sykkel til skolen. Sikkert rundt det samme med tog og buss. Haaper det blir mulighet for studentrabatt for trikkekort osv.

Etter det var det tid for Kyoto Field Trip. Alle som ville vaere med moettes paa skolen i 14:00 tiden. Alle de utenlandske studentene ble satt i en linje, mens Japanerne i en annen. Man ble derfor randomly satt sammen med noe Japanere, og de fikk jobben til aa ta oss rundt omkring. Dro for aa kikke paa et sted som heter Kiyomizudera. Det er et gammelt tempelomraade fra Heian perioden (794 aar ->) Var her sammen med eWil Twins'a, RATsama og Morten i fjor sommer. Var desverre litt kaldere naa enn da, hehe. Kjoepte en Doraemon-figur mobiltelefon-strap.

Ble mat senere paa kvelden. Vi spiste tynne kjoettskiver som vi selv grillet paa en ovn. Ble noe roedvin og annet drikke i tillegg. Dro hjemover til Hirakata etter det, og stakk innom Mister Donuts etter vi hadde kommet fram. De har saa sinnsykt gode Donuts! Custard Cream, Angel Cream, Tofu Chocolate og masse annet! Too good to be true!

Gikk forbi en del butikker paa veien hjem fra stasjonen. Saa mange butikker som solgte St. Valentines sjokolader osv. Her i Japan betyr denne dagen like mye for kjaerestepar og foreloepige ikke-kjaerestepar som den gjoer for tilsvarende i USA. Paa julaften er det bare en ting som gjelder for jentene. Da MAA ha en kjaereste. Dette er ikke noe koedd. Det eneste jenter tenker paa rundt denne tiden (foer julaften altsaa) er at de MAA skaffe seg en kjaereste innen da. Julaften betyr kun en ting, spending time with your boyfriend. Heldigvis bryr ikke gutta seg saa mye om denne dagen, men ser selvfoelgelig potensiale, hehe. En ting til selvfoelgelig, vi snakker naa om ungdommer og unge voksne opp til 35 aar.

Som dere sikkert skjoenner har jeg vaert sinnsykt busy med skole og annet greier i det siste. Kommer derfor til aa skrive et langt sammendrag av hva som har skjedd den siste uken. Akkurat naa har jeg japansktime saa sjekk dagboken i morgen isteden. :tommelopp:

et lite spørsmål gutti, er japansk veldig vanskelig? skal kansje ta det som fag på universitet for å få litt studie poeng

Drauden

SGs kollektive lillebror
Opprinnelig skrevet av ak74u@04.02.2005, 15.22
et lite spørsmål gutti, er japansk veldig vanskelig? skal kansje ta det som fag på universitet for å få litt studie poeng
173038​
Jeg har hørt at japansk er et av de vanskeligste språket du kan lære. Eller var det kinesisk? Eller er det ett fett?

Hei Hei... det er ekstrem forskjell på kinesisk og japansk... større forskjell enn på norsk og arabisk egentlig... eneste som er likt er betydningen av kanjiene....

Uansett... Jeg drar til Japan som utvekslingsstudent neste måned... men jeg har ingen sko til å bruke på High-school'en der... og ettersom jeg bruker størrelse 48 blir det nok ikke så simpelt å finne noen der... Så det jeg lurer på er hva slags sko er det man egentlig kan bruke?? Jeg er ganske sikker på at de bruker vanlige joggesko i Battle Royale, men i GTO Live har alle svarte skinnsko... hmmm varierer dette bare fra skole til skole eller er det en generell regel??

du må skaffe deg sånne "fluffy" sokker som skolejentene i hentai filmene mine bruker

18. februar

Hei igjen folkens! Lenge siden jeg har hatt muligheten til aa vaere innom spillegal grunnet mye skolearbeid og annet bajas. Kan skrive et lite sammendrag av forskjellige ting som har skjedd siden siste innlegg jeg skrev.

Kan begynne meg aa si at det gaar bra paa skolen. Maatte desverre ta maks fag som var mulig, ellers blir ikke bachelorgraden min godkjent. Har fortsatt ikke skaffet meg en PC eller TV, saa det har vaert absolutt NULL gaming paa konsoll. Paa arkade holder jeg paa som aldri foer, bruker mer penger enn jeg kanskje burde. Moette speaking partner'en min for aller foerste gang for en uke siden. Han var faktisk jaevli kul, saa flaks med det! I tillegg var han og kompisen hans super store fan av Winning Eleven serien (Pro Evolution Soccer) saa det skal nok bli masser av tid til footy gaming etter hvert.

Akkurat naa sitter jeg ved siden av en Japaner som plutselig begynte aa se at jeg skrev paa norsk. Utrolig nok snakket han til meg paa svensk. Han hadde vaert et aar i Gjoenkjoeping (?) og studert. Det kommer vist en japansk jente til BI i Oslo fra neste semester aa han skulle introdusere meg til henne.

Influensa'en har slaatt hardt til i Japan. Flere studenter paa skolen har hatt opp til 39.5 grader, endt opp paa sykehus i flere dager. Jeg var til og med syk i gaar men har begynt aa foele meg bedre i dag. Det stoerste som har skjedd i det siste er selvfoelgelig Virtua Fighter Final Tuned turnering som var forrige soendag (13/2-05). Turneringen heter 7th Beat Tribe Cup, og folk fra hele Japan kommer for aa konkurrere. Den weekenden er den mest busy'este tiden for VF hele aaret. Det var National Foundation Day paa fredagen foer, saa jeg dro til Tokyo for aa overnatte hos Hiroshima (Famitsu/Enterbrain kompisen) allerede paa torsdagen etter skolen. Jeg hadde skaffet meg studentrabatt gjennom skolen saa trodde jeg skulle faa skikkelig avslag paa Shinkansenbilletten. Fant tilslutt ut at den kun var 10% avslag, saa endte opp med aa maatte betale 11 000 yen (700 kroner) for enveisbillett allikevel. Kom ikke fram foer rundt 22:00 paa torsdagen saa dro direkte til Hiroshima etterpaa. Ble litt VF og WE practice hos han. Neste dag dro jeg alene til Akihabara for aa lete etter en rosa PS2 maskin. Den er desverre limited edition saa man kan ikke faa tak i den ny. Fant heller ikke noe brukt noen steder, men saa at noen solgte et par paa en auksjon (hoey pris selvfoelgelig). Gikk rundt aa farta i 4 timer men endte opp med aa ikke kjoepe noe som helst. Gledet meg heller til aa moete de amerikanske og australske Virtua Fighter spillerne senere paa dagen. Fikk snakket med Mr. David og Shou, og planla aa moete dem i Shinjuku Nishi Sega Club saa fort som mulig. Da jeg kom fram la jeg merke til to av de amerikanske spillerne. Adam Yuki, en driit god Jeffry spiller, og Konjou Akira, en annen driit god Akira spiller introdusert jeg meg selv til da de var ferdig med aa spille. Like etterpaa pratet jeg med Myke (Hovedmannen back www.virtuafighter.com) fra Australia og Andy og Kazu fra New York. Vi hadde det sinnsykt fett sammen utover kvelden (VF wise, lol!) og fikk oevd tonnevis. Eneste problemet var at det var HELT stappa i arkadehallen (Sega Club Shinjuku)! Folk over hele Japan var jo tilstede!

Dro tilbake til leiligheten til Hiroshima like foer det stengte. Dagen etter var det kvalifikasjonsturnering til Tougeki 2005, samt kvalifikasjonsturnering til Kakutou Shinseiki 3 like etterpaa. Ble utrolig mye gaming utover kvelden saa fikk kun sovet litt.

Skriver resten i morgen. Hovedturnering paa soendag er jo hovedtemaet, hehe.

Opprinnelig skrevet av Drauden+04.02.2005, 15.37-->
<!--QuoteBegin-ak74u
@04.02.2005, 15.22
173038​
Jeg har hørt at japansk er et av de vanskeligste språket du kan lære. Eller var det kinesisk? Eller er det ett fett?
173044​
[/b]
Japansk er ikke så forferdelig vanskelig. Man kan ta det som fag på Blindern, og det finnes drøssevis med kveldskurs tilgjengelig. Jeg kjenner to som tar det på Blindern, og en som er selvlært(!).

EagleJin

Bear Necessity
Hey, Gutti!

Er spent på å lese om Beat Tribe! Oggy har visst et bilde av vinnerne på sin side.

Er visst flere i Asia som har tatt et år i Sverige.. Hadde en lignende opplevelse da jeg var i Thailand sist. En fyr i butikken skjønte plutselig at vi snakka om å prute.. hehe..

EagleJin: Ja, vi har blitt en internasjonal verden, hehe.

21. februar

Kan begynne med aa fortelle litt mer om forrige uke da jeg var i tokyo for Beat Tribe turneringen. En ting jeg glemte aa nevne, og som skjedde paa fredag, var at jeg klarte selvfoelgelig aa glemme igjen penger i veksleautomaten i spillebula. Jeg skulle veksle 10 000 yen (ca. 620 kroner) for aa faa mynter til VF. Ble desverre saapass ivrig at jeg klarte aa glemme igjen 9 tusen yen lapper etter at 100 yen myntene kom ut. Skjoente det ikke foer det hadde gaatt en halv time saa pengene var selvfoelgelig borte da jeg dro tilbake for aa sjekke for sikkerhetsskyld. Ikke nok med det, samme dagen maatte jeg overfoere data fra Wolf kortet mitt til et nytt kort siden jeg hadde brukt opp 500 ganger muligheten. Mens jeg holdt paa med aa overfoere og bytte kort klart jeg aa trykke paa kanselerknappen, noe som gjorde at hele kortet mitt ble slettet. Wolf kortet mitt er derfor ubrukelig naa, og jeg har maattet starte paa nytt fra scratch fra 10 kyuu. Er kun paa 2. Dan foreloepig siden det har vaert ingen paa samme rank noen steder. Jeg foeler ihvertfall at jeg har begynt aa bli bedre og bedre i VF. Jeg er ikke naerheten av eWil Twins'a, men jeg klarer ihvertfall super fast giant swing naar som helst, fuzzy guard paa intermediate/export nivaa, og hit confirmation mellom guard, normal hit og counter hit. Jeg kunne oenske eWils'a var tilstede fordi jeg har 100 spoersmaal som de kan svare paa. Det hadde vaert driit fett om jeg hadde blitt paa samme niva som de etter jeg kommer hjem fra Japan.

Paa loerdagen klarte jeg ikke aa sto opp foer ganske seint, saa jeg gikk glipp av Tougeki 2005 kvalifiseringsturneringen. Dro rundt i Shinjuku for aa finne en haarsalong. Fant en tilslutt som var i 13 etasje paa en skyskraper. Hadde derfor SINNSYKT bra utsikt mens haaret mitt ble vasket og mens jeg ble klippet. De er super fikserte paa stil i Japan, saa mens jeg satt og ventet fikk jeg utdelt et papir med spoersmaal om hvordan jeg vasket haaret mitt, hvor mange ganger, hva jeg kombinerer i haaret, pluss 10 andre LANGT mer detaljerte spoersmaal som jeg tror KUN jenter aa super models til vanlig har peiling paa. Endte opp med aa bare si, cut it nice man, please, hehe. Betalte 5000 yen for haarklippen, noe som ikke er saa galt i forhold til norske priser. Jenter derimot ender opp med aa betale MYE MYE mer, noe som selvfoelgelig har med styling nivaaet de er ute etter.

Dro deretter til Shinjuku Club Sega Nishi for aa moete de andre utenlandske VF gamer'ne. Jeg, Shou, Mr. David, Myke og en annen australier joinet Kakutou Shinseiki 3 kvalifiseringsturneringen rett etter. Jeg moette desverre Mr. David sin Shun (Tsuwamono) og fikk juling 3-0, hehe. De andre utenlandske tapte ogsaa sin foerste kamp, men vi hadde det ihvertfall kjempe goey av aa vaere med.
Utover kvelden gamet vi mer og mer VF i Club Sega, men etter hvert dro vi til Shinjuku 21 Spot arkaden fordi det var less competition der og kun 50 yen per kreditt istedenfor det vanlige 100.

Shou (Sarah) haappet fram og tilbake mellom 5,6,7,8 Dan den kvelden, Konjou Akira (AkirA) var paa 8. Dan, Andy (aOI) det samme, Myke (Kage) 7. Dan, Kazu (Lau) var paa Mousa, Adam Yuki (Jeffry) 8. Dan og Raito (en Japansk/Australier) paa Mousa level med Lion. Jeg hadde faktisk 0-20 i tap paa kortet mitt for jeg vant. Spilte bare mot super gode folk fordi man faar fortere EXP (Kyuu level krever EXP isteden for samme Dan nivaa ranking matcher) ved aa slaa hoey rankerte spillere. Tap faar man desverre ikke noe mer en 5 i EXP for, hehe, saa gikk ikke akkurat fort opp i level.

Senere paa kvelden foer siste trikk gikk, dro Mr. David, Shou og jeg til en Curry Rice restaurant for aa faa noe aa spise. Var ikke hjemme foer i 01:00 tiden, og da jeg kom til leiligheten til Hiroshima hadde allerede HHH, Sasa, Mr. Great, og Hirano (Han som lagde arranged musikken til Zelda paa Dumme Nordmann DVDen) tatt seg en tur innom. Vi ble derfor oppe HELE natta! I mean, HELE natta og spilte games osv. Det vil si at vi ikke sov i det hele tatt foer Beat Tribe Turneringen startet, og foerste match begynte 08:00 og morgen og opplegget varte til 24:00! We were fucking dead tired!

Fortsettelse...

En ting jeg maa nevne foer Beat Tribe greiene kommer er at kompisen min Hiroshima har spilt Bass gitar i over 15 aar og har driit peiling paa musikk. Hvis noen av dere har proevd Nintendo DS spillet Daigassou Band Brothers saa vet dere sikkert at dere kan lage deres egne sanger paa edit funskjonen. Vel, Hiroshima hjelper noen ganger andre video game publishers enn Enterbrain og Famitsu noen ganger, og denne gangen lagde han en side i DoriMaga (Et spillblad som omhandlet alt Sega/Dreamcast relaterte saker tidligere, men naa er et multiplattformmagasin) som viste notene og metoden for aa mekke hele OutRun : Magical Sound Shower theme'n til Band Brothers. Det stod kun halvparten av sangen i maanedens DoriMaga, men resten kommer i neste blad. Han overfoerte gjennom Wireless funksjonen paa DS hele sangen til min kopi av Band Brothers aa vi endte opp med aa spille Outran sangen kombinert LENGE utover den kvelden. I tillegg hadde han ogsaa mekket Sakura Taisen (Sakura Wars i vesten) intro sangen, og Neo Genesis Evangelion intro sangen ogsaa. Har alle overfoert til Band Brothers kopien min og har oevd plenty paa PRO nivaa slik at vi kan spille det mange sammen (sounding correctly as well, lol) neste gang jeg skal til Tokyo.
Hvis ikke alle disse sangene er tilgjengelig paa noen annen maate enn wireless overfoering saa kan de som har en kopi av den japanske Band Brothers sende meg kopien deres (til Japan) til meg slik at jeg kan faa overfoert data og saa sende den tilbake. Hvis det er noen andre sanger som er interessante saa kanskje han mekker det ogsaa en gang. Send meg en melding hvis noen er interessert.

And now, on to Beat Tribe

Klokka 06:00 om morgenen maatte jeg, Hiroshima og Kumakichi dra til Nakano togstasjonen for aa bli plukket opp av Aibyouka i bil. Differ Ariake, som er lokalet turnering blir holdt paa, er et GODT stykke unna saa vi maatte kjoere ditt med bil. Var vel framme i rundt 07:25 tiden, men paa veien dit kjoerte vi gjennom Shinjuku, Shibuya og Akihabara, og jeg maa si at det er faktisk foerste gang jeg har sittet paa i en bil gjennom disse stedene. Siden det var saa tidlig paa morgenen var det nesten ingen folk og det foeltes akkurat som aa kjoere Metropolis Street Racer (Sega Dreamcast driving game)! En sinnsykt deilig opplevelse faktisk!

Da vi kom fram til lokalet var det allerde noen faa folk tilstede. Vi parkerte bilen og tok oss en tur innom en convenien store (e.g 7-11 etc) for aa faa litt frokost og kaffe. Ved inngangen til lokalet maatte vi foerst betale turneringsavgiften for laget. Det er en 5 on 5 turnering og hvert lag maa betale 11 000 yen tilsammen i paameldingsavgift. Det vil si 2200 yen per stykk (ca. 145 kroner).

I en 5 mot 5 turnering hadde mot lov til aa ha opp til 3 av samme spillfigur paa et lag. Laget vaart het Lion no Kai og bestod av:

Chief Gutti (Wolf)
Kumakichi (Lion)
Aibyouka (Lion)
Hiroshima (Lion)
Mr. David (Shun)

Vi var i gruppe D blant de lagene som maatte i en pre-kvalifiseringsturnering. Kjente lag som allerede hadde samlet Team Points ved generell spilling i spillebula var allerede kvalifisert til kvalifiseringsturneringen, men siden vi var kun vanlig paameldte maatte vi vinne en gruppe turnering foerst for aa faa lov til aa vaere med i den. Saa rundt 08:30 begynte pre-kvalifiseringsturneringen. Hver gruppe A,B,C,D hadde 4 Versus machiner oppkoblet slik at gruppespillet gikk fortere. De som allerede var kvalifiserte begynte ikke for i 12:30 tiden.

Foerste kampen vant vi paa walk-over fordi det var et lag for lite paameldt og vi var heldig nok til aa vaere det lag som ble satt opp mot den delen. Nivaaet paa spillerne var helt sinnsykt! Saa kun 3 spillere under Tsuwamono rank (Tsuwamono rank er den ranken over 10. Dan)!

Naar det var endelig vaar tur for aa spille var jeg foerstemann opp. En ting er sikkert, JEG HAR ALDRI I MITT LIV SPILT BEDRE VIRTUA FIGHTER NOEN GANG ENN DENNE TURNERING! Jeg slo faen meg en Meishou Lau spiller og Ouja Akira spiller! Fuck, I was on fire!!! Doede mot en Chishou Kage spiller med bare en cm! Kage spilleren drepte saa Kumakichi, Aibyouka og Hiroshima, men Mr. David var en motherfucking GOD denne turneringen ogsaa saa han slo Kage spilleren for aa saa slaa en Meishou Jacky spiller! Vi klarte aa vinne var foerste match!
Det andre laget var helt maaloese og trodde ikke sine egne oeyne at de hadde klart aa tape mot styrken av to utlendiger! LOL, how fun is that!!

Neste kamp startet jeg igjen og slo saadan en Mousa Lei Fei spiller og saa en Toushou Lau spiller! Jeg bare skjoenner ikke hvordan jeg kunne ha spilt saa bra denne dagen. Jeg gjettet absolutt ALT riktig i mange tilfeller! Folka rundt var i sjokk! Yoro Kage (En av de to beste Kage spillerne i Japan) saa bare, fuck, var har skjedd med deg! Tapte saa mot en Aoi spiller, som drepte de tre japanske paa laget vaart. Mr. David var super god den matchen i tillegg aa klarte utrolig nok aa slaa ut de 3 siste spillerne paa det motsatte laget! Var veldig close, men han klarte det! Vi var derfor videre til Semi-Finalen!

Neste match moette vi desverre laget til 8 (En av de 3 beste Wolf spillerne i Japan, de andre er Hideo og Segaru). Jeg tapte mot en Chishou Jacky spiller. Tapte 3-0 tror jeg. Lion spillerne ble totalt knust, men Mr. David klarte aa vinne mot Jacky spilleren. Utrolig nok tok han neste spiller ogsaa, en Brad. 3. kampen ble altfor vanskelig og vi ble desverre slaatt ut av turneringen. Men en ting er sikkert, aa ha klart aa komme seg helt til semi-finalen i en slik team turnering (de allerede kvalifiserte teams excluded, hehe) er faen meg bare helt fucking amazing!! Det australske laget som var i gruppe C ble slaatt ut foerste kamp og ingen paa laget slo noen av motstanderens spillere.

Klokken var vel rundt 11:00 da pre-kvalifiseringsturnering var over. 8 sitt lag tapte i finalen mot Hanabi-Rei (Lei Fei spiller) sitt lag.

Kvalifiseringsturnering var satt opp i gruppespill med 3 lag i hver gruppe. Her hadde du de allerede kjente lagene som Think Punk, Daibutsu Punch, Shinjuku Low Puch Cut og mange mer. Det koreanske laget med Shinz, POS Akira og dama hans var spesielt inviterte, saa de i tillegg til det inviterte amerikanske laget var satt i forskjellig grupper. Hvert lag i hver gruppe spilte mot hverandre, saa det laget som vant mot begge motstanderne var saa kvalifisert til finale-turneringen. Det laget som kom paa 2. plass ble ogsaa kvalifisert.

Kommer til aa skrive mer i morgen om hvordan det amerikanske laget bestaaende av Shou, Konjou Akira, Kazu, Andy og Adam Yuki gjorde det, og utfallet av finale-turneringen osv. Naa maa jeg komme hjem fordi jeg har MASSER med japansklekser til i morgen i to forskjellige fag. Proever er kjipt men vi maa gjennom dem. Jeg faar TV'en min levert i morgen i tillegg! Kjoepte en brukt TV paa loerdag den 19/2 saa naa kan jeg endelig se paa DVDer, faa med meg hva som skjer paa nyhetene, og spille litt video games!
Jippi!

EagleJin

Bear Necessity
Grattis med semi-finalen da ;)
Du har vel ikke noe footage av kvalik-kampene? :D

Og grattis med TV'en ;)