kan noen være så snill og minne meg på at det ikke finnes stort av nøkler i Dungeon 7 i morgen !?
har seriøst klart å waste 30 min på det stedet flere ganger nå.
Tenkte jeg skulle oppdatere hva jeg skal spille i Januar på Snesnes fredag
Det blir selveste The Legend of Zelda til Nes i morra kveld.
Første spillet i den middels kjente Zelda serien, tror ikke det spillet trenger noen nærmere introduksjon.

Her kan jeg jo skifte ut navnet til "Link" med hva jeg vil, har planer om å bruke navnet til en av seerne og skylde på han eller henne dersom det går til skogen.
neste fredag
11.01 blir det
Batman Return of the Joker til Nes
Jeg eide Batman spillet når jeg var liten selv, dette er det andre Batman spillet til Nes altså ikke det notorisk vanskelige Batman spillet som minner mer om Ninja Gaiden enn det som er gøy.
Laget av Sunsoft og gitt ut mellom Jack Nicholson og Danny DeVito filmen på tidlig 90 tallet.
Passordet til sistebrett er tydeligvis "GPZT" fordi jeg har skrevet det med tykk grønn tusj på esken !
I tillegg til Batman skal jeg spille noe jeg mener er en ganske undervurdert perle til Snes
Skyblazer
Det mest beskrivende jeg klarer å si om det er at det er en beat-em-up platformer der du får nye abilities al av megaman hver gang du slår en av hovedbossene.Gitt ut av Sony Imagesoft i 1994
fredag
17.01 skal jeg slutte og tulle og spille
Super Metroid
100% under 3 timer