Den sosiale analogspilltråden (Snapchat-nicks ITT)

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Shut up & sit down har en bra review av det, verdt å sjekke ut. Jeg sto over selv om det virker lovende.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Skulle til å foreslå det samme. Det eier som ville helvete fordi det er utelukkende brettspillings i en avslappende setting, med bare brettspillinteresserte mennesker. Siden det er invite-only er det ingen duster der. Anbefales.

Shinra85

Spillegals effort emo
Dang

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Keen?

I går ble det litt spillings:

DSC_0811.JPG

Over er Libertalia som jeg først spilte hos Yetipants for mange år siden hvis jeg husker riktig. Et av få brettspill som har tydelig wear & tear på esken. Det blir alltid munnhuggeri og latter av dette :p

DSC_0812.JPG

Exploding Kittens er veldig populært og det er en grunn for det! Det er veldig lett, går raskt å spille og får frem smilene. På bildet over ble fire Skip kort spilt etter hverandre etter før noen måtte trekke et kort hvor det selvfølgelig var ei eksploderende katte. Good times.

DSC_0813.JPG

I Illusion bytter man på å legge ut et fargelagt kort og må prøve å legge kortet riktig sted i rekkefølgen eller si ifra om man tror noen har gjort en feil. Et festlig spill man kan dra frem når som helst.

Topp