Det der kalles å være teit, ikke sta.
Spilte en halvtime før jobb (jeg har så JÆVLIG mye tid til å spille om dagen) og det virker enda mer lovende nå som jeg er ferdig med magiker-ritualet mitt, kalt The Harrowing. Ekstrabonus for at etter ritualet, når en figur spurte meg "So, you completed your Harrowing! How was it?" så fikk jeg lov til å svare "Harrowing." A dry comedian is me. Men ja, plottet virker som om det går litt mer i politiske intriger, tradisjoner kontra individualisme og "OMG en sak har to sider sjekk her'a du får snakke med de slemme gutta" istedenfor the President has been kidnapped by ninjas etc. Når det er sagt er det fortsatt Bioware, så jeg forventer ingen mirakler, men dette er iallfall forfriskende sammenlignet med de fleste andre spill som er blitt utgitt. Forutsatt at jeg har rett, da. Uansett, flere gode ting: Jeg fikk en quest hvor jeg skulle hjelpe en kompis av figuren min med å rømme fra enklaven sammen med ei kjerring, stikk i strid med absolutt alt. Dette var så klart strengt hemmelig og sånn, så jeg måtte bare godta uten å si noe til noen før jeg fikk bli med på plottet. Siden jeg mistenkte at sjefen sjøl i huset ikke kunne være så jævla teit at han ikke visste om dette her stakk jeg øyeblikkelig og sladra, og såklart var dette gammalt nytt for sjefen, så dermed ble jeg dobbeltagent for å bruke de to jøpipene som brikker i et politisk spill.
Sånn til info så er dette her sånne greier jeg liker. Det hadde vært fint om spillet holdt koken utover og ikke dumpa ned i ei grøft, men jeg har da spilt videospill før så jeg holder ikke pusten.
PS: Planen min er å velge Arcane Warrior-spesialisering, dvs. at magi-staten min kan erstatte styrke sånn at jeg BÅDE kan slenge spells som en morraknuller OG valse rundt med sverd og rustning. Håper det funker sånn.